Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 619
Har en skolepc, uten admintilgang. HVertfall ikke lovlig admintilgang som jeg kan bruke på skolen.


Greia er at jeg ikke få åpnet MSN live messenger, som skolen har lagt ut slik at vi kan bruke det lovelig. Altså, det er ikke noe jeg har skaffet på ulovlig vis. Får lik feilmelding når jeg starter pc`n og når jeg skal åpne MSN. Både live messenger og window messenger.

Feilmeldingen er:

Programmet eller DLLen C:/WINDOWS/system32/credui.dll er ikke et gyldig Windows-bilde. Kontroller dette mot installasjonsdisketten.

Vil nødig gå til IT ansvarlig med dette, da jeg har noe ulovelig instalert på pc`n
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av C.Hendrix085
Har en skolepc, uten admintilgang. HVertfall ikke lovlig admintilgang som jeg kan bruke på skolen.


Greia er at jeg ikke få åpnet MSN live messenger, som skolen har lagt ut slik at vi kan bruke det lovelig. Altså, det er ikke noe jeg har skaffet på ulovlig vis. Får lik feilmelding når jeg starter pc`n og når jeg skal åpne MSN. Både live messenger og window messenger.

Feilmeldingen er:

Programmet eller DLLen C:/WINDOWS/system32/credui.dll er ikke et gyldig Windows-bilde. Kontroller dette mot installasjonsdisketten.

Vil nødig gå til IT ansvarlig med dette, da jeg har noe ulovelig instalert på pc`n
Vis hele sitatet...
Det finnes da vel onlineversjon (om man skal gå så langt som å si det) av MSN Death Messenger? Hvorfor ikke bruke det?
Denne funker perfekt på skole pc er.

http://webmessenger.msn.com/