Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 817
Vel, nå har det seg slik at jeg får noen VELDIG pikante meldinger på telefonen min i hytt og pine...
Avsenderen utgir seg for å være en "lykkelig gift" dame i 30åra som er på jakt etter noe spenning.
Jeg begynner å bli veldig nyskjerrig på hvem dette er, for hun hadde vist sett meg på byen lørdag på en viss plass... (noe som faktisk stemmer).
Meldingene blir mer og mer intense, hun babler om 3kant med en ekstra veninne osv....
Problemet er at hun slår på mobilen sin bare når hun føler for å sende melding.
Det virker som om personen har 2 simkort, et når hun skal være lykkelig gift og ett når hun skal ha det morro!
Jeg ringte Onecall (opperatøren min) for å høre om de kunne si meg hvem avsenderen var, men det kunne han ikke...
jeg har det fulle telefonnummeret, men det er ikke oppført noen plass...

Jeg vil ikke annmelde vedkommende, da jeg synes det er bare morro å få slike meldinger (gris )
Jeg vil kun vite hvem hun / han er.....

What to do?
Arranger et møte ala " du går med det og jeg går med det". Når du ser hva hun går i og hvordan hun ser bestemmer du deg for om du skal kjøre på eller ikke. Om du ikke vil, så bare glemmer du og ignorerer dama. Du tar selvsagt på deg noe annet enn det du sier og holder deg litt i bakgrunn sånn at hun ikke ser deg om du bestemmer deg for å stikke. Lykke til
Møt henne å utforsk seksuelle vaner med eldre damer! Da vil du være godt utrustet til
den tid kommer!

Om du ikke velger å gå den veien, ser jeg ikke noen god mulighet til å få tak i navnet.
Kompiser som kødder?
Mener å ha sett dette bli omtalt her på forumet før.
Om det stemmer så er det en scam, husker ikke helt hvordan det funket.
Ærlig talt, hvor stor er sjansen for at ei godt gift dame tilfeldigvis har sett deg på byen, fått tak i nummeret ditt og vil ha deg med på trekant?
Når du legger til at du er en "gris" attpåtil så er du jo det perfekte offeret som antagelig er lett å lure.
Sist endret av Mith; 24. august 2009 kl. 14:11.
Trådstarter
Må da være noen som jobber på ei telesjappe som kan sende meg en PM med Opplysninger
Eventuelt bli bestukket... :P
Dette lyser det kompiser som kødder med deg hele veien "heimat a mor" av imho..
Sitat av apebob Vis innlegg
Må da være noen som jobber på ei telesjappe som kan sende meg en PM med Opplysninger
Eventuelt bli bestukket... :P
Vis hele sitatet...
Jeg ville ikke rissikert jobben min for og hjelpe en random på et forum jeg ikke kjenner. Så mye penger er det ikke verdt for deg uansett. Politianmeld henne, eller møt henne.

Du kan dog finne ut nummeret lovlig hvis det er Telenor(gitt at du har telenor selv), via telenor.no. Selv om nummeret er skjult fra kataloger og opplysningstjenester dukker navnet på personen opp hvis det er et Telenor nummer når du sender SMS vi sidene til telenor.