Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 492
Jeg har kjøpt meg en Meizu Miniplayer for en stund tilbake, etter mange anbefalinger. Etter å ikke ha brukt den en stund, slo jeg den på i dag, og fikk beskjeden "Please upgrade resource again" på en grønn skjerm ved oppstart. Det går ikke ann å trykke på noen ting, det står det samme der.

Trenger virkelig hjelp! Har googlet og slik, men kom bare til diverse fora med bare surr som jeg ikke skjønte noe av. Noen som kan hjelpe meg, utenom å bare linken til disse forumene, men heller fortelle meg det? Ville satt pris på det


På forhånd takk

Flytt denne om det trengs
Har du prøvd dette?

Download the last firmware here 2.004.6 Official Release SP\TP\SL
then put the ressource.bin and the m6.ebn in the root folder of your player if you have the same error retry and put only the ressource.bin in the root folder. be careful if you are updating from 2.003 or earlier versions this will format your player during install so be sure to backup any data you want.
Vis hele sitatet...
Sist endret av steili; 6. februar 2009 kl. 00:40. Grunn: glemte link