Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 1898
Jeg skal straks fare av sted til varme strøk, der jeg regner med en del tid vil bli brukt til sløving i den stekende sola med laptopen. Derfor lurte jeg på om det var noen her inne som har noen fete forslag til forskjellige ting jeg kan gjøre?
Har allerede en del filmer jeg vet jeg liker, så tenker mest på morsomme tv-serier eller gøyale småspil - er åpen for mye rart

Har allerede fylt pc-en med Grim Fandango, Monkey Island og World of Goo, i tillegg til et par filmer som er koslige å se når en er stein!
Angående serier; jeg har allerede sett alt av South Park og Family Guy, men vil veldig gjerne vite om det er noen andre likeverdige morsomme serier som disse

Forresten så er laptopen en skole-pc, så foreslå helst spill som kjører godt på lav standard.
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
The Big Bang Theory! Sinnsykt morsomt, og det har kommer ut tre sesonger, så man trenger ikke gå å vente på nye episoder...
Geek på deltid
SteInMetz's Avatar
The IT Crowd. 3 Sesonger er ferdige, fjerde starta nettop. Helt genialt hvis du liker litt engelsk nerdehumor
bananis's Avatar
Trådstarter
17 0
Takk for svar!
Har allerede sett en del The Big Bang Theory, og det fengte meg ikke heeelt selv om det var litt gøy til tider.
Skal sjekke ut The IT Crowd!
"Castle" er en morsom serie
PopCap-spill burde holde ut sommeren. Peggle + Plants vs. Zombies.
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Sitat av bananis Vis innlegg
Takk for svar!
Har allerede sett en del The Big Bang Theory, og det fengte meg ikke heeelt selv om det var litt gøy til tider.
Vis hele sitatet...
Then you must DIE!

Sitat av Slurpeedelic Vis innlegg
"Castle" er en morsom serie
Vis hele sitatet...
Castle er genialt
Deadwood er en knall serie, anbefaler den sterkt! Måtte se episode for episode etter hverandre, meget god underholdning.
bananis's Avatar
Trådstarter
17 0
Hehe, har allerede gått nøye gjennom både Peggle og Plants vs Zombies.
Anbefales!

Fikk med meg Deadwood også - det var synd det ble slutt :/
Sist endret av bananis; 29. juni 2010 kl. 15:34.
Sitat av bananis Vis innlegg
Hehe, har allerede gått nøye gjennom både Peggle og Plants vs Zombies.
Anbefales!

Fikk med meg Deadwood også - det var synd det ble slutt :/
Vis hele sitatet...
Slutt?

Jeg som trodde jeg hadde funnet meg noe god underholdning.. Argh.
hva med how i met your mother? og burn notice, ikke så mye komedie, men helt klart hvert tiden.
Sitat av Abbe94 Vis innlegg
hva med how i met your mother? og burn notice, ikke så mye komedie, men helt klart hvert tiden.
Vis hele sitatet...
Støtter HIMYM, beste serien jeg har sett på lenge. Jeg så sesong 1-5 på en uke og alt igjen på 2 uker! Bedre underholding skal man lete lenge etter.

Chuck, fenomenal serie! Trist, romantisk, humoristisk og du blir totalt hooked!

Dexter, creepy, morsom og skuespillerne er sinsykt flinke.

Disse seriene jeg har hatt mest underholdning med.

I tillegg, Harold and Kumar er ekstremt underholdende "stoner" filmer, check it out
Du burde virkelig sjekke ut The Cleveland Show!! Siden du har sett alt av Familly guy, vet du sikkert hvem Cleveland er
bananis's Avatar
Trådstarter
17 0
Kjenner meg igjen på det du sier om Chuck og Dexter, Nightrox11!
Skal sjekke ut HIMYM, Harold and Kumar og The Cleveland Show.
Igjen, takker for alle svar!
Entourage!
Firefly! Har sett hele serien fem ganger, enda ikke lei!
Sist endret av lolidude; 29. juni 2010 kl. 18:08.
American dad, nesten det samme som family guy bare helt annerledes
Blue mountain state, Genialt!!
Burn notice, du blir hooked etter 3-4 episoder.
bananis's Avatar
Trådstarter
17 0
Oi oi, ble mange serier for meg å sjekke ut! Men det er bare bra det
Har skaffet meg Gameboy-emulator med Pokémonspill også, så tror ikke jeg rekker å få gjort mere, hehe.
Bruk gjerne tråden til å ramse opp flere småspill og serier da jeg tør vedde på at det er flere som kan ha nytte av det
Trailer Park Boys - Blei tipsa om serien her på forumet for en uke sida ca. Er ferdig med alle sesongene allerede. Har aldri vært borti en morsommere serie!
Entourage, Weeds og Generation Kill er noen av de beste seriene jeg har sett noensinne! Anbefaler de på det sterkeste!
Entourage. KyleXY. Chuck. HIMYM. Dexter. Modern family. dette er serier du burde sjekke ut sett alle sesongene nonstop på disse seriene
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Entourage!
Vis hele sitatet...
støtter den
Entourage er awesome
bananis's Avatar
Trådstarter
17 0
Mange superbra serier i tråden her, det må sies!
Men er det ingen som kan foreslå noen flere fete "småspill" da?
Spill i gata World of Goo, Peggle, Plants vs. Zombies - men også litt "større" som Grim Fandango og Monkey Island?
Sist endret av bananis; 30. juni 2010 kl. 18:30.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av lolidude Vis innlegg
Firefly! Har sett hele serien fem ganger, enda ikke lei!
Vis hele sitatet...
Hell yeah! Den serien er så epic at man burde piske dem som la ned serien etter kunen sesong!
Firefly serien og firefly filmen, beste sci fi serien laget noensinne! (med untakk av Star Trek:Original Series), battlestar galactica burde også ses og alle sesonger av Scrubs og House x3
Kan vel anbefale noen serier:
- Entourage
- Breaking bad
- The Big Bang Theory
- Dexter
- Top Gear
- Scrubs
- The Office (US)
- Blue Mountain State (Ganske underholdene, men er litt for drøyt til tider)
Som nevnt flere ganger FIREFLY! Noen må virkelig hate Joss Whedon inderlig, siden minst 2 bra serier har blitt kansellert lenge før fortjent

Eureka, Warehouse 13, The lost Room, Dollhouse, The A-Team(serien), Steven Spielberg Presents Taken*, Blue Mountain State, Bored to Death, Breaking Bad, House, Weeds, Merlin, Parks and Recreation, Party Down og White Collar for å nevne noen serier.

*Understreker Taken, 10 episoder på ca 90min, bedre "alien" serie skal du lete leeenge etter
Sist endret av HabbaLaBiba; 30. juni 2010 kl. 18:41.
Anbefaler Californication på det sterkeste : )
Vet ikke om noen allerede har skrevet det med My Name Is Earl anbefales