Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4409
Heei
Dette er en rus rapport om Norsk Fleinsopp og hvordan jeg som sprøyte narkoman fant tilbake livet mitt på nedtur med flein. Litt bakgrunns historie - Jeg har alltid vært glad i så og si alle substanser man kan misbruke. Fett, sukker, sex, tv, spill, rusmiddler o.l. Det er en stor svakhet jeg har hatt så lenge jeg kan huske. Det pluss en alkoholisert far gjorde oppveksten og tenårene mine ekstremt vanskeligere. Vel ensomhet førte til hat, hat førte til selv medisinering. Cannabis reddet sjelen min fra å råtne, fra å bli en psykopat. Alle mine tidligere problemer, traumer osv utgjorde så mye av hvem jeg var at Cannabis var ikke nok etter noen år. Falt for ALT. Heroin, kokain, meth, amfetamin, benzo - alt. Og som for veldig mange tilslutt kom nålen også. Jeg har vært spøyte misbruker siden jeg var 22, og fyller nå 25 om noen mnd. I et halvt år nå er det heroin som har dominert mitt liv, og jeg ble også misbrukt på min egen sofa i julen. Jeg prøver ikke få dere til å syntes synd på meg men forstå at mitt liv har vært fult med shit opp i gjennom hele veien MEN det trenger ikke definere hvem du er, hvor du skal eller hvem du kan være. Jeg er takket være psykedelicha.

4 Januar - Heroin nedtur og flein.
Så jeg var tom for dop, etter 6 timer begynte jeg å kjenne meg helt forferdelig. De sorte skyene begynte å kludre til hodet mitt og jeg vet at nå begynner hele helvete. Heldigvis hadde jeg vært hos en kompis å sikret meg 12g flein. Tenkte at nå som seratoninen min er så lav, vil såklart flein få det opp igjen. Første spiste jeg ett gram, men tenkte faen om det ikke virker..? La oss ta to. Jeg begynner å mekke en Jay for jeg vet hvordan helt normale ting blir vanskligere å gjennomføre på psykedeliske stoffer. Først etter 15 min begynner kroppen min å "boble", kile. Etter en halvtime begynner rommet å bli lysere og kroppen får et lite løft, det er skjønt. Jeg ligger å hører på musikk og plutselig bare griner jeg. Jeg griner, griner og griner mer. Jeg skjønner ikke hva som skjer. Jeg har ingen tanker som gjør meg trist men øyene mine nekter å slutte. Nå er jeg oppe. Noe forteller meg at det er på tide å gi slipp. Jeg legger meg tilbake i sofan og lytter, til musikken, til tårene mine. Kroppen min begynner å verke. musklene mine og skjelete mitt verker. Jeg får nå kjenne hver eneste påkjennelse jeg har pådratt kroppen min under misbruket, og det gjør så vondt. Jeg får tatt en røyk og drukket litt vann før hodet mitt snur og kroppen min blir liv redd. Jeg vet allerede hva det er. Frykten for å bli innestengt, tatt i fengsel (Er prøvetid og blir jeg tatt med H, tviler jeg på de lar meg gå ute mer), satt psyk, påtvingt medisiner. Jeg løper rundt i huset, lukker alle gardiner, vinduer, låser og nå griner jeg skikkelig. Jeg har ikke grenet så mye før, den frykten var så intens, det var forbi mine forestillinger. Etterhvert skjønner jeg at nå er det nok. Livsstilen min må slutte. Det er gått for langt. Men fleinen hadde andre planer, den var ikke ferdig med å banke vett inn i skallen min. Etter å rømt til rommet mitt, ligger jeg bare i senga å hikster. Det slutter plutselig da jeg innser at jeg er dø. Eller kommer til å være om jeg ikke tar meg sammen. Jeg ser alt jeg vil være og kan være. Både i livet og under 6 fot jord. Flein fornuften min begynner så rolig som mulig å snakke til meg og den lar meg innse alt dette. Denne opplevelsen viste meg sanne frykter basert på realiteten. Det er vanskelig å forklare men det gikk dypt og alt var reelt. Jeg kun lett dø av heroin, lett satt i fengsel, tvingt på medisiner, robbet for hele livet mitt. Jeg fikk også et innblikk i gjernings mannen sitt hodet (Han var en bekjent). Jeg så hvor liten han var, hvor patetisk livet han måte være for å ty til en sånn handling. Etter 4 timer med intens grining og frykt begynte endelig noe å slippe tak. Ikke turen men opplevelsene mine. Jeg fikk følelsen av at jeg fikk velge på nytt. At jeg fikk velge en annen fremtid. Jeg har ikke rørt noe annet enn Cannabis og LSD siden Januar. Det er ikke veldig lenge men jeg sitter fortsatt den dag i dag like bestemt på ALDRI røre sprøyte igjen. Den opplevelsen var så betydningsfull for mitt liv. Hadde nok sittet på pc'n for å søke opp sprøyteskaden enn å fortalt dere at jeg ønsker meg et liv hadde det ikke vært for psykedelischa and the power of the mind. Håper dette var både interessant og nyttig

Peace&Love all the way
Hei! Du ordlegger deg godt og beskriver bra dine opplevelser og bakgrunnen din. Dette med tårer har flere årsaker, blant annet at man kvitter seg med avfallsstoffer.

Flein kan gi deg mange fine innsikter.. Ta vare på de videre i hverdagen. Husk dine opplevelser og innsikter.
Flott innlegg! Flein kan være veldig givende. Lykke til videre!

Sitat av Hjelm1 Vis innlegg
Dette med tårer har flere årsaker, blant annet at man kvitter seg med avfallsstoffer.
Vis hele sitatet...
Dummeste jeg har lest.
Folkefiende
Toaru's Avatar
Feteste innlegget ever! Jeg ble veldig glad på dine vegne :-D Holder fingrene i kryss for deg og fremtiden din.
Sitat av Geir Tove Vis innlegg
Flott innlegg! Flein kan være veldig givende. Lykke til videre!



Dummeste jeg har lest.
Vis hele sitatet...

Kilde: http://forskning.no/menneskekroppen/...2/hva-er-tarer
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Takk dere, jeg uendelig glad for å ha kommet tilbake. Tilogmed begynt på skole, det er absolutt dette jeg skal utdanne meg innefor
Jeg har også lest flere plasser at tårer renser.
Ha en flott uke ALLE sammen.

Peace.
▼ ... noen uker senere ... ▼
kort sagt så "Spanka" Fleinen deg hardt nok til og skjerpe deg?

Wow, glad for at alt går bedre nå!

Lykke til!
MissBaked: veldig interessant lesning!! Glad på dine vegner Håper du aldri faller tilbake til "nåla"!!

Sitat av Geir Tove Vis innlegg
Flott innlegg! Flein kan være veldig givende. Lykke til videre!



Dummeste jeg har lest.
Vis hele sitatet...
Det han mener er sikkert emosjonelle avfallsstoffer. Og at tårer virker rensende på sjelen er ikke det dummeste man leser. Nok sagt!
Sist endret av tøydokke; 4. april 2015 kl. 23:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Godt gjort av deg å dele noe sånt.

Du innså nok at du ikke ville deg selv så vondt lenger, derfor livsendringsvalget. Vi kommuniserer faktisk med oss selv... Håper du søker mer oppbacking og støtte, verden venter på deg. Vi trenger alle hjelp på noen plan, ingen er roboter man bare kan stille inn.