Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 3824
Feedback mottas med glede

https://soundcloud.com/vlbeats/one
Sist endret av Lolbeats; 16. oktober 2013 kl. 15:34.
Nice sampling der. Good vibes over hele greia!
Sitat av BarBeats Vis innlegg
Nice sampling der. Good vibes over hele greia!
Vis hele sitatet...
Takker! 10tegn
Synes du har gjort en veldig bra jobb, fanget en fin vibe. Er det lov å spørre hva du har samplet?
Chill beat, men litt høy hi-hat? Ble litt dominerende for mine ører hvertfall.
Sitat av Source Vis innlegg
Chill beat, men litt høy hi-hat? Ble litt dominerende for mine ører hvertfall.
Vis hele sitatet...
Mulig du har rett der ja, skal prøve å senke volumet litt
Digger det! Hvilket program har du brukt?
Sitat av Shitbreak Vis innlegg
Digger det! Hvilket program har du brukt?
Vis hele sitatet...
Fruity Loops
Sitat av Kaffemannen Vis innlegg
Synes du har gjort en veldig bra jobb, fanget en fin vibe. Er det lov å spørre hva du har samplet?
Vis hele sitatet...
står i komentarene i linken.
Stay positive.
16 3
Det var en chill og behagelig beat!
Må si jeg likte den.
Er en behagelig beat, som man kan bare ta det lungt til!

Not bad! :P
Sitat av peacelife Vis innlegg
Det var en chill og behagelig beat!
Må si jeg likte den.
Er en behagelig beat, som man kan bare ta det lungt til!

Not bad! :P
Vis hele sitatet...
Takk! Er generelt glad i å høre på chill musikk selv så da blir det til at jeg lager en del chill musikk og
Får ikke starta den, trykker på play, men kommer ikke noe oppe på verktøyslinjen som starter eller på hovedskjermen, kun navnet på sangen. Andre sanger på lista mi fungerer.
Sitat av smokeeye Vis innlegg
Får ikke starta den, trykker på play, men kommer ikke noe oppe på verktøyslinjen som starter eller på hovedskjermen, kun navnet på sangen. Andre sanger på lista mi fungerer.
Vis hele sitatet...
Merkelig, funker fint for meg. Har aktivert nedlastingsfunksjonen nå, så du kan jo prøve å laste den ned hvis det ikke virker å spille den av i soundcloud playeren
Hmm, funker enda ikke. Rart. Men lasta den ned jeg, ferdig nå så skal jeg hørre på den om litt. Kan bare fjerne nedlastningsalternativet nå hvis du ikke ønsker å ha det oppe, takk som aktiverte uansett.

Den var jo faktisk veldig chill, så fint beskrivendes det er. Kun kjørt den på anlegget nå, kan teste headsettet etterpå, men på anlegget så var det ikke hihaten/diskanten jeg ville bemerke, men bassen. Så og si ingen dybde, måtte maksimere den ut på anlegget for å få den jeg hadde ønsket den skulle være.
Du har noen gromme lyder i bakgrunnen der, fyr opp dybden litt og prøv deg frem for det gjorde underverker når en hørte det.

Følger med på tråden!
Var bra dette, første som slo meg var at dette kanskje kunne passet til filmen; The great Gatsby
^^
Sitat av smokeeye Vis innlegg
Hmm, funker enda ikke. Rart. Men lasta den ned jeg, ferdig nå så skal jeg hørre på den om litt. Kan bare fjerne nedlastningsalternativet nå hvis du ikke ønsker å ha det oppe, takk som aktiverte uansett.

Den var jo faktisk veldig chill, så fint beskrivendes det er. Kun kjørt den på anlegget nå, kan teste headsettet etterpå, men på anlegget så var det ikke hihaten/diskanten jeg ville bemerke, men bassen. Så og si ingen dybde, måtte maksimere den ut på anlegget for å få den jeg hadde ønsket den skulle være.
Du har noen gromme lyder i bakgrunnen der, fyr opp dybden litt og prøv deg frem for det gjorde underverker når en hørte det.

Følger med på tråden!
Vis hele sitatet...
Takker! Lar nedlastingsfunksjonen stå, skader ikke å la folk slenge den inn på mp3spiller om det skulle være ønskelig. Bassen kan kanskje heves, men føler egentlig litt for å holde på sounden til original samplet. Kan evt prøve å legge til enda en bass liggende lavere under hovedbassen

Sitat av maggno Vis innlegg
Var bra dette, første som slo meg var at dette kanskje kunne passet til filmen; The great Gatsby
^^
Vis hele sitatet...
Takk! Sykt kult å høre da jeg synes The Great Gatsby er en bra film
Det er din musikk, jeg gir bare tilbakemelding og hva enn du gjør med den er opp til deg selv. Dog så kanskje du også synes at det passer, er vel bare å finjustere litt - trykk play - er det ikke noe bedre, do not save.

Mens jeg har deg her og med tanke på at du liker denne type musikk, så ville jeg sjekka opp Claptone på YT hvis du ikke har hørt om han.
Sitat av smokeeye Vis innlegg
Det er din musikk, jeg gir bare tilbakemelding og hva enn du gjør med den er opp til deg selv. Dog så kanskje du også synes at det passer, er vel bare å finjustere litt - trykk play - er det ikke noe bedre, do not save.
Vis hele sitatet...
Joda, men jeg setter pris på andres tilbakemeldinger og kritikk, det hjelper meg å legge merke til detaljer jeg selv kanskje ikke hører. I tillegg har jeg ikke ordentlige monitorer, så det jeg tror høres bra ut kan kanskje høres mindre bra ut på andre høytalere

Sitat av smokeeye Vis innlegg
Mens jeg har deg her og med tanke på at du liker denne type musikk, så ville jeg sjekka opp Claptone på YT hvis du ikke har hørt om han.
Vis hele sitatet...
Takk for tipset
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Det var chill Men enig i at du kan tone ned hi-hat bittegrann.

Savner en saxofon av og til men det er kanskje bare meg
Har fikset litt på beaten nå, her er link til den nye versjonen: https://soundcloud.com/vlbeats/one-remastered
Du har vel ikke en 320kbps mp3, eller flac fil liggendes som du kanskje kunne lastet opp?
Sitat av smokeeye Vis innlegg
Du har vel ikke en 320kbps mp3, eller flac fil liggendes som du kanskje kunne lastet opp?
Vis hele sitatet...
Om du laster ned fila skal det være 320kbs mp3
Det stemmer, var bare ikke noe nedlastningsalternativ tidligere. Den lastet nok opp, men er lastet ned hos meg nå. Skal høre når jeg er ferdig med mat.

Du sa og du brukte FL, men bruker du noe form for keyboard/mikser? Eller kun software all through it?
Sitat av smokeeye Vis innlegg
Det stemmer, var bare ikke noe nedlastningsalternativ tidligere. Den lastet nok opp, men er lastet ned hos meg nå. Skal høre når jeg er ferdig med mat.

Du sa og du brukte FL, men bruker du noe form for keyboard/mikser? Eller kun software all through it?
Vis hele sitatet...
Klipper stort sett ut det jeg trenger av samples fra mp3/flac filer og adder effekter. Har et keyboard men bruker det ikke så ofte, isåfall er det beats hvor jeg ikke sampler