Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 596
Siden er lang fra ferdig.. Lurte på om systemet funker ok og sånn. Skal skifte farger ettersom de som er er veldig kjedelige. Kan heller ikke skifte på banneret (den stygge regnbuen).

http://inlo.no/inlo2/
Tja, det er ikke noen spesielle farger da. Hvitt og grått.
Greit design, men litt bedre farger hadde gjort seg.
Og temmelig stygg logo, men den kunne du ikke gjøre noe med?
du har ikke satt bakgrunnsfarge i body, ergo ser det helt mongo ut hos meg (som har en rimelig ukonvensjonell beige farge som standard).

Feilen ligger i stilsettet ditt. I css heter det background: #farge; , ikke bgcolor: #farge;

det er også en dårlig ide å sette fonter i pixler. Tenk på stakkarer med dårlig syn. Stakkarer som bruker internet exploder spesielt, siden den skalerer tekst istedet for å zoome hele siden slik skikkelige browsere gjør
De ville ha regnbue, for det var slik logoen deres var. Er ikke jeg som har laget den heller. Takk for kommentarene så langt
Synes det var en helt grei side til sitt bruk(hvis bruken var like kjedelig som det så ut som), rask og fin var den også. Og jeg kunne ikke se noen av de 10(ca) nett-tommeltott-reglene bli brutt med første øye. Det var kanskje litt lite skrift(edit: det ville vært for stor med en størrelse større, så det var egentlig veldig bra), og at det var litt anderledes skrift på den ene av siden gjorde at jeg måtte omstille meg noe...
helt ok side.