Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 707
Burde man bli innlagt på psykiatrisk avdeling når man sitter og ser på Hotel Cæsar episoder fra 1998?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Nei jeg vil påstå den med fleinsopp er pensum - i elendig skuespill.

Jeg visste ikke at det var mulig å feiluttale et navn på så mange forskjellige måter.

Mulig det skulle reflektere hvor bortreist hun karakteren som var på jakt etter sopp var, og i det tilfellet er det regissøren som er elendig.
Sist endret av Dodecha; 1 uke siden kl. 15:47.
Syns Cæsar i perioden 1999-2002 er ganske legit...
Trådstarter
31 8
Sitat av Bjørneboe Vis innlegg
Syns Cæsar i perioden 1999-2002 er ganske legit...
Vis hele sitatet...
Siste gangen du så disse episodene var mellom 1999-2002? 1999 skulle ikke tro det var så lenge siden, men så er det faktisk 25 år, nesten 1/3 av den gjennomsnittlige levealder i Norge.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Nei jeg vil påstå den med fleinsopp er pensum - i elendig skuespill.

Jeg visste ikke at det var mulig å feiluttale et navn på så mange forskjellige måter.

Mulig det skulle reflektere hvor bortreist hun karakteren som var på jakt etter sopp var, og i det tilfellet er det regissøren som er elendig.
Vis hele sitatet...
Vet du hvilken episode/sesong det er
Trådstarter
31 8
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Vet du hvilken episode/sesong det er
Vis hele sitatet...
Sesong 21 - Episode 65
Sitat av Bitcoingal Vis innlegg
Siste gangen du så disse episodene var mellom 1999-2002? 1999 skulle ikke tro det var så lenge siden, men så er det faktisk 25 år, nesten 1/3 av den gjennomsnittlige levealder i Norge.
Vis hele sitatet...
Hadde en re-watch fra denne perioden relativt nylig faktisk,perioden med Arne Marcussen var den desidert beste..
Sist endret av Bjørneboe; 1 uke siden kl. 16:03.
Trådstarter
31 8
Juni inntar fleinen på episode 64.Spiller fortsatt påvirket i ep65. Litt artig de episodene når Juni og Ragnar drikker seg dritings også. samt de med rolv og Eva med kokain.

Gjerterud, Svein og Pelle er også en ganske fet kombo

Intromusikken i det de viser frem skuespillerne må være verdens mest nostalgiske lyd for de som var Cæsar fans.
Sist endret av Bitcoingal; 1 uke siden kl. 16:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hva faen… Jeg kødder ikke, men akkurat IDAG, sånn seriøst IDAG var jeg et sted i Oslo sentrum og innså at bygningene jeg stod utenfor var de fra Hotel Cæsar. Så reiser jeg hjem og oppdager at noen har laget en tråd med tittelen Hotel Cæsar… Sånne ting som dette skjer for ofte, det er ikke en tilfeldighet, det er Guds verk.