Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6883 4803546
Sitat av marcushd123 Vis innlegg
Eg høyrte ein sang på enten radio norge p3 eller p4 der det var ein mann med utrulig lys stemme.Lurer på kva artisten eller sangen heiter.Han var på senkveld og sang for ei stund sida og.
Vis hele sitatet...
Mer informasjon takk. Synger han opera? rock? pop? jazz?
Var det en uptempo låt? Var det en ballade? Husker du enkelte ord? Er den catchy (lett å synge med på refreng?) Er mannen ung? gammel? Hvilke alder ca. tror du?

Som du skjønner så er det fløssevis med informasjon du kan gi så kan gjøre denne prosessen enklere.
Sitat av Obster Vis innlegg
Mer informasjon takk. Synger han opera? rock? pop? jazz?
Var det en uptempo låt? Var det en ballade? Husker du enkelte ord? Er den catchy (lett å synge med på refreng?) Er mannen ung? gammel? Hvilke alder ca. tror du?

Som du skjønner så er det fløssevis med informasjon du kan gi så kan gjøre denne prosessen enklere.
Vis hele sitatet...
Han er rundt 35 til 40 åra.Litt feit kropp.Trur han spelar pop/opera (ikkje heilt sikker)vanskelig å høyre kva han synger.Der var meir info
Sitat av marcushd123 Vis innlegg
Han er rundt 35 til 40 åra.Litt feit kropp.Trur han spelar pop/opera (ikkje heilt sikker)vanskelig å høyre kva han synger.Der var meir info
Vis hele sitatet...
Denne Truls - Out Of Yourself feit og ca 35/40år
Sist endret av DenNorskeste; 14. mai 2013 kl. 23:59.
Apatisk Narsissist
lurvelen's Avatar
Hei det er en sang som går noe i denne duren, "diffremt places, diffrent faces" ellernoe, veldig rolig med akkustisk gitar. en type med litt hes stemme også. husker ikke hva den heter. men kan hende det er noe med sorrow, vet ikke hvorfor
Sitat av lurvelen Vis innlegg
Hei det er en sang som går noe i denne duren, "diffremt places, diffrent faces" ellernoe, veldig rolig med akkustisk gitar. en type med litt hes stemme også. husker ikke hva den heter. men kan hende det er noe med sorrow, vet ikke hvorfor
Vis hele sitatet...
Tune Robbers - mad world?
Sitat av Opous Vis innlegg
Hei og hopp, leter etter en sang i serien DAG. Sangen er i slutten av første episoden, sesong 2 og går noe som slik: "Faen, faen" ganske så rolig. Noen som har noe tips?
Vis hele sitatet...
Hei! Du tenker nok på sangen som heter fanfanfan med Thåström. Finner den på Spotify.
Sitat av RagebunnY Vis innlegg
Tune Robbers - mad world?
Vis hele sitatet...
Eventuelt gary jules...? (Som de fleste kjenner som artist)
Heisann. Leter etter ei låt jeg hørte på en tilfeldig chillstep-mix på youtube i går kveld, men som jeg ikke klarer å finne tilbake til (var ikke på min pc). Det eneste jeg husker av teksten var noe sånn som "Dying.. Time is an illusion", noe som ble repetert flere ganger. Var en kvinne som sang. På forhånd takk
Jeg leter etter en sang. Jeg fant den for noen uker siden, og la den inn på spotify, men så klarte en kompis å slette spillelisten med uhell, og den er derfor borte og jeg husker selvfølgelig ikke hva den heter eller noen ting, jeg husker heller ikke noe av teksten.
Sist fant jeg den med å søke på VM sang, og den lå på relaterte videoer på youtube, når jeg satt på Waka Waka. Det er ikke waka waka, og ikke wavin' flag, men de spilte den masse rundt VM 2010 når Spania vant Fotball VM, og den høres litt afrikansk ut i melodien, men de synger på engelsk. Det høres ut som flere stemmer som synger, og så er det sånn bongo-lignende trommer inni den. P3 spilte den masse sommeren 2010.
Håper noen kan hjelpe meg! Har prøvd å søke på alt jeg kommer på og letet meg ihjel, men er utrolig vanskelig når jeg ikke vet teksten eller noe. Jeg troor de synger noe sånt "be what you wanna be" eller "do wat you wanna do" eller noe i den duren, men er faktisk litt usikker om det er det, når jeg ikke klarer å finne sangen når jeg googler det.
Kvinnelig sanger. Veldig spesiell stemme, mørk og nesten flat, hes er kanskje mer treffende, men utrolig flott. Artistnavnet er kort, jeg tror fire bokstaver, men det er jeg ikke helt sikker på, kan godt være hukommelsen spiller meg et puss her. En stund siden hun holdt på, men hvor lenge vet jeg ikke. Noen som vet? Trenger virkelig å finne dama her, spanderer drikke på freakfesten :-)

Nei, ikke Sade, Cher, Dido.
Sist endret av exocytose; 19. mai 2013 kl. 22:50.
Hva slags sjanger? Hvor gammelt?
Leter etter en sang, ganske rolig rap. Mener og huske at noe av teksten gikk omtrent slik "im tired, but im strong iv'e been here for so long" eller noe i den duren. En kompis sa den het im coming home elns.
Nico var det! Spesielt sangen These Days jeg tenkte på. Jesus, dette burde jeg fått til lenge før. Men jeg er glad.
Sitat av Hauge77 Vis innlegg
Noen som har sett den siste Dressmann-reklamen? Jeg har sett den to ganger på tv2. Jeg så den nettopp.

Den har en fengende dance/techno-preget sang. Folkene i videoen er på fest med blinkende lys og diverse.

Jeg syns jeg hørte "Shoot Me Down" og litt senere noe om "Bulletproof" i teksten. Det er IKKE Titanium med David Guetta.

Jeg MÅ vite tittelen på den sangen.
Vis hele sitatet...

http://www.youtube.com/watch?v=y6mWiGwAm7M

Hej! Är det denna låt du menar? Jag tycker också den är sjukt bra, men kan inte finna namnet på den. Shazam har den inte. HELP!
Sist endret av Kylen87; 19. mai 2013 kl. 23:51.
Sitat av seimannen Vis innlegg
Leter etter en sang, ganske rolig rap. Mener og huske at noe av teksten gikk omtrent slik "im tired, but im strong iv'e been here for so long" eller noe i den duren. En kompis sa den het im coming home elns.
Vis hele sitatet...

Atmosphere - Always Coming Back Home To You ?
Okaay. Denne sangen hørte jeg første gang i 2002, i november, og siste gang i 2003, i februar-mars. Det skal nevnes at jeg har lett nærest helseskadelig etter denne sangen, før den her om dagen, helt tilfeldig, dukket opp i en reklamefilm på TV Norge, for Danonino Yoghurt, og hver gang den dukker opp, så rekker jeg ikke å ta opp telefonen og finne fram SoundHound. Så jeg lurer på om noen her har hørt sangen, og husker hva og hvem, for det gjør ikke jeg, og jeg har lett i ti år etter den. So I got to say, dere hjelper meg til et lykkelig liv om dere vet hva denne heter.

Et lite tekstutdrag fra låta er noe som minner om: "Gotta get those bones(?)". Sangen virker litt techno, chill-ish.
husker ingenting av sangen men vet de spilte den mye på mtv for et par år siden, og musikk videoen er i animert av en stork (tror jeg, vertfall en hvit litt stor fugl) som går rundt og spiller gitar og ender med en slags øy der der er ei vindmølle eller noe.
Sitat av markusen1 Vis innlegg
husker ingenting av sangen men vet de spilte den mye på mtv for et par år siden, og musikk videoen er i animert av en stork (tror jeg, vertfall en hvit litt stor fugl) som går rundt og spiller gitar og ender med en slags øy der der er ei vindmølle eller noe.
Vis hele sitatet...
Sikker på at det ikke er Gorillaz - Feel Good Inc ?
Scena du da beskriver er på rundtr 02:30
Sitat av moret Vis innlegg
Sikker på at det ikke er Gorillaz - Feel Good Inc ?
Scena du da beskriver er på rundtr 02:30
Vis hele sitatet...
nei er ikke den, har hørt alle gorillaz sanger etter jeg såg den videoen der når jeg letet selv, så er ikke noen av deres sanger
Longtime lurker.
Biggie smalls's Avatar
Leter fortsatt etter en sang, denne Trykk her Mange takk for hjelp på forhånd!
Apatisk Narsissist
lurvelen's Avatar
Hva heter orginal versjonen av sangen i denne? http://www.youtube.com/watch?v=yPjN1zqwQ94 Den er veldig kjent husker bare ikke sang navnet :/
Sitat av lurvelen Vis innlegg
Hva heter orginal versjonen av sangen i denne? http://www.youtube.com/watch?v=yPjN1zqwQ94 Den er veldig kjent husker bare ikke sang navnet :/
Vis hele sitatet...
I comments:

The song is hold on I'm comming phat remix
Vet noen om beatboxing'en i denne video'en finnes noe annet sted, eller har de som har laget videoen laget den til videoen?
Link:http://m.youtube.com/watch?v=qEkwJXFeiZg(beatbox starter 3:12)
Leter etter en gammel rap låt.
Husker det er noe gitarspilling.
I musikkvideoen er det masse fanger som graver grøfter i solsteiken.

any clue?

WIN!

http://www.youtube.com/watch?v=DsMikuC8dzs
Noen som vet hva denne sangen er (frankie)?

http://www.youtube.com/watch?v=YMfafZemcfg

den går fra omtrent 0:20 til 2:55
Sitat av Kroniz Vis innlegg
Noen som vet hva denne sangen er (frankie)?

http://www.youtube.com/watch?v=YMfafZemcfg

den går fra omtrent 0:20 til 2:55
Vis hele sitatet...
Mobilen min sier at det er "I Follow Rivers (The Magical Remix) av Lykke Li
Nope. Tror nok ikke det er den.
For noen få år siden gikk det en serie på Nrk som het klasse 10b. Der skulle elevene synge en sang på skoleavslutningen. Noen som husker hvilken sang dette var?
Vet noen hva sangen som spilles i Peppes pizza reklamen nå om dagen, med basket spillerne?
Beaten er hiphop lignende med "california"som blir sagt
Noen som vet låte i den nye reklamen for Nissan Juke?

Elektronisk hip-hop-greier.


Prøvd med Soundhound, men den fant ikke noe.
Leitet etter denne sangen i mange dager nå, helt umulig å finne den, så prøver her!

Litt av teksten "best å stikke fra dem, dette her er drapsmenn" er en raplåt!
samfunnsukritisk
JunkieXL's Avatar
Jeg har fått en house-ish sang på hjernen som jeg ikke klarer å finne igjen, og det holder på å gjøre meg gal! Har hørt sangen på Lt Wee-show på Nrk mP3 flere ganger tror jeg. Den har en veldig myk, mannlig vokal og en veldig enkel, men fengende gitarsample(antar jeg) i bakgrunnen som går gjennom hele sangen. Sangen er ganske downtempo og man får en veldig avslappet følelse av å høre på den.
Shady Banana
Quix's Avatar
Leter etter en sang jeg hørte/så for et par år siden. Husker det var en kvinnelig artist men kan ikke huske noe fra selve sangen.
Husker derimot litt fra musikkvideoen. Den viste vokalisten som sang nede i en kjeller hvor hun hadde bunnet fast et par menn rundt om i rommet. Mener også at disse mennene etter hvert var med og spilte til sangen.

Ikke så mye å gå på men gir det en sjanse
Sist endret av Quix; 3. juni 2013 kl. 17:17.
Sitat av Mr. Flash Vis innlegg
Noen som vet låte i den nye reklamen for Nissan Juke?

Elektronisk hip-hop-greier.


Prøvd med Soundhound, men den fant ikke noe.
Vis hele sitatet...
Beat Assailant - Rain or Shine
Sitat av Løk Vis innlegg
Vet noen hva sangen som spilles i Peppes pizza reklamen nå om dagen, med basket spillerne?
Beaten er hiphop lignende med "california"som blir sagt
Vis hele sitatet...
Høres ut som en slags remix/inspirasjon fra Tupac:

http://www.youtube.com/watch?v=uWbXQQG9B6c
Heisann, jeg lurte på om dere kanskje kunne hjulpet meg med å finne to sanger og musikkvidioene dems, husker kun litt fra hver musikkvideo.

Sjangeren er rap.

Tror jeg så videoene i 2004-2007, men den kan være eldre enn det.

Musikkvideo 1: 2 svarte menn fra USA utfordrer hverandre til et race i et lyskryss, tror de kjørte Ferrarier eller Lamborghinier. På slutten av videoen blir det filmet et bilshow/race midt på natten.

Musikkvideo 2: En mann rapper mens han går rundt på en plattform som snurrer hele tiden med masse soffaer og jenter på den, plattformen kan minne om en karusell. Tror også han sitter i endel biler, men han kjører dem ikke.
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Sitat av JunkieXL Vis innlegg
Jeg har fått en house-ish sang på hjernen som jeg ikke klarer å finne igjen, og det holder på å gjøre meg gal! Har hørt sangen på Lt Wee-show på Nrk mP3 flere ganger tror jeg. Den har en veldig myk, mannlig vokal og en veldig enkel, men fengende gitarsample(antar jeg) i bakgrunnen som går gjennom hele sangen. Sangen er ganske downtempo og man får en veldig avslappet følelse av å høre på den.
Vis hele sitatet...
Kan det være Daft Punk - Get Lucky?
Sitat av Quix Vis innlegg
Leter etter en sang jeg hørte/så for et par år siden. Husker det var en kvinnelig artist men kan ikke huske noe fra selve sangen.
Husker derimot litt fra musikkvideoen. Den viste vokalisten som sang nede i en kjeller hvor hun hadde bunnet fast et par menn rundt om i rommet. Mener også at disse mennene etter hvert var med og spilte til sangen.

Ikke så mye å gå på men gir det en sjanse
Vis hele sitatet...

Gabriella Cilmi : Sweet about me
Hørte en sang som ble spilt i solariumet på Brun & Blid. Er hiphop-ish med fengende trommer (delvis trap-style). Husker ikke så mye av refrenget, men tror party blir nevnt og på verset blir "point of no return nevnt". Noen som vet hvilken sang dette er?
We own it - 2 Chains, Wiz Kahlifa.

Intor og utro sangen fra FF6
Sitat av duddez Vis innlegg
We own it - 2 Chains, Wiz Kahlifa.

Intor og utro sangen fra FF6
Vis hele sitatet...
Den var det vett! Tusen takk

Edit: Takket litt for raskt. Tror ikke det var den.. Den låta jeg mener så var hi-hats'a mer fremtredende.
Sist endret av shonny; 12. juni 2013 kl. 15:53.
Noen som vet hvilken sang de spiller i den punk-reklamen til Elkjøp som går på tv for tiden?
Sist endret av Lassen; 12. juni 2013 kl. 20:48.
Sitat av Lassen Vis innlegg
Noen som vet hvilken sang de spiller i den punk-reklamen til Elkjøp som går på tv for tiden?
Vis hele sitatet...
Hvis du faktisk mener XXL og ikke Elkjøp, så er det nok Gluecifer med I Got A War du leter etter.
Sitat av Tawon Vis innlegg
Hvis du faktisk mener XXL og ikke Elkjøp, så er det nok Gluecifer med I Got A War du leter etter.
Vis hele sitatet...
Haha, selvfølgelig, var nok ikke helt våken når jeg spurte :P
Men takk!
Hvis noen har hatt den Junkyard.no reklamen på youtube eller sett den ett annet sted. Hva er navnet på den sangen?
Er det noen som vet hvilken låt som spilles på 6:30 av denne filmen? http://www.youtube.com/watch?v=NRTVIi-OXZk

Prøvd soundhound uten hell
The Mad Doctor
Sitat av Watskeburt Vis innlegg
Er det noen som vet hvilken låt som spilles på 6:30 av denne filmen? http://www.youtube.com/watch?v=NRTVIi-OXZk

Prøvd soundhound uten hell
Vis hele sitatet...
Jeg veit jeg har hørt den før jeg også, men jeg husker ikke navnet. Men jeg er ganske sikker på at hvis du setter på rulleteksten så stor det om musikken som er filmen.
Noen som vet hva sangen i Sony experia reklamen er ? Den reklamen der de kaster masse fargepulver på hverandre å så heller vann over telefonen for å vaske den ..
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Hvis noen har hatt den Junkyard.no reklamen på youtube eller sett den ett annet sted. Hva er navnet på den sangen?
Vis hele sitatet...
Fant fram til slutt ja ^^

Looptroop Rockers - Oavsett vad som händer