Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  122 16055
1 love
WouwseP's Avatar
Trådstarter
insha'Allah

kommer nok ikke til å gi mer info i denne tråden med det aller første , hvis noen gang. Ikke pga sorgen eller fordi jeg ikke greier tenke på det - j eg kan ikke,. Så enkelt, pga sikkerhet/ungens personvern

han trenger ikke bli kjendis uten å ha samtykka til det, for å si det sånn

Jeg bryr meg lite hva folk mener om meg og hva folk har hørt og tror og liksom"vet" - om meg og mitt

Bytt kjønn da siden du oppfører seg som ei tispe og sprer rykter, i voksen alder, om fremmede på nettet.

Det er typ sånn der tigmatiserende greier -og urettferdighet, skitten mentalitet mellom familiemedlemmer eller nære venner - sånne ting reagerer jeg ofte noe mer enn om sånn jallapreik om at jeg tar speed eller at jeg er så dårlig Pappa - sånt som jeg vet kun er BS, jeg vet hva jeg er god / hva jeg har å deale med

Hadde jeg lagt alt av kort på bordet aå hadde jeg motarbeida meg selv, På nåværende tidspunkt 100%, Det viktigste er faktisk å holde egen mental helse i nogenlunde balanse og fungerende, Man vokser på sikt føler jeg - av sånne kriser og kaos og depresjon, Nå trenger jeg ikke noe pils for å lese her f.eks, ingenting bare snus og sukker må jeg ha hver dag

Missta kreativiteten eller hva skjera, må finne på noe bedre om dere først skal teste meg, Ta tenkepause - dere kan brainstorme, jeg tror det kan være lurt å være mer enn ett hode om jobben her; når det er såpass lite intelligens per hode hhhh

Tidenes bjørnetjeneste - jeg gir dere helt gratis :

muttern spesielt og fattern og besteforeldre på morssiden, Kusiner , onkler påhver side av familien,,,, Komplisert som faen, Jeg gidder ikke ta mer detaljer enn det jeg had akrivd fra før

familie utenom x og ungen. Det er dere bør sikte, Les tråden min om "røyke hasj med foreldre" - kan hende det finnes noe inspirasjon til dere


så ikke skuff meg next time please. Treff hvertfall? hvis du skal disse så sørg for at offeret kan føle på det - ellers er det bare luft, dere gjetter på måfå helt fram til nå? Vet ikke hva hva dere skal sikte etter og om noe treffer eller har noe sannhet

Har sklidd ut her nå, lag heller ny tråd for gossip/ryktespredning hhhhh


"Vi ler av dem og kaller dem jenter"

Eneste dem kan er å hoppe på deg i flokk,spre rykter og prate piss, Ikke noe nytt, d

Jeg vet ikke - kanakjej det er en grunn til at ingen gjør såntmed meg f2f lenger Aner ikke men I guess


Forresten, Ikke legg ord i munn på meg, f.eks jeg har aldri sagt jeg er den beste faren
beste til å skrive
beste muslim
beste whatever

sånne ting er ikke deres jobb å dømme
https://youtu.be/URbrlnWhCLc?si=A4QNPQUygkR_G7wP
Sist endret av WouwseP; 14. mars 2024 kl. 06:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Kanskje du skal vise dem disse innleggene, som jeg tror legger frem det viktige innholdet på en klar nok måte.
Mye prat fra en som ikke bryr seg. Best å la tråden ligge tenker jeg. Bytt nick på nytt kanskje? Foreslår Putinerkjip. Så forsvinne inn i mengden.
2pac alive in serbia
Jeg foreslår at du laster opp et lydopptak der du leser opp dokumentene du har fra barnevernet osv, slik at du kan underholde oss enda mer. Du har jo allerede vist deg villig til det, men kanskje du kunne gjordt det på en måte slik at ikke alle som vil ha innsyn må ha slosskamp med en ærkenærkis først.
1 love
WouwseP's Avatar
Trådstarter


Sänn til analyse. Jeg har gjort noen feil. Ja, helt klart.

Burde ikke introdusert x dama for familien min her hjemme. Spesifikt bestemor på morssiden.

Ikke alltid vært lett å være sammen med jeg heller.

Om ikke annet så skriver jeg her for at kanskje noen andre kan kjenne seg igjen i noe. Eller enda bedre - lære av mine feil. Om så bare én jævel der ute
Sist endret av WouwseP; 17. mars 2024 kl. 13:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av WouwseP Vis innlegg


Sänn til analyse. Jeg har gjort noen feil. Ja, helt klart.

Burde ikke introdusert x dama for familien min her hjemme. Spesifikt bestemor på morssiden.

Ikke alltid vært lett å være sammen med jeg heller.

Om ikke annet så skriver jeg her for at kanskje noen andre kan kjenne seg igjen i noe. Eller enda bedre - lære av mine feil. Om så bare én jævel der ute
Vis hele sitatet...
Jeg har noe forståelse for deg. Er ikke lett å bli foreldre om man er det sorte fåret i familien for flere.

Ikke lett å introdusere partner heller, da skal de ofte passes på mens andre igjen vil ha bort det som blir seende ut som trøbbel i fremtiden.

Skulle gjerne ha lært selv før jeg satt på forsørgeransvar til 5 barn og 3 damer men lærer aldri. Ikke klarer jeg å innrette meg til skilt forelder heller med total mangel på støtte til det.

Tilbake i Norge så får jeg høre at det er temmelig gangster å bli sånn som meg så bare til å kjøre på videre.
1 love
WouwseP's Avatar
Trådstarter
Dama der er forøvrig 10 år eldre enn meg så tja….

Var bedre å bo sammen i Thailand, det skal jeg skrive under på.
“Du må aldri gi en kvinne alt det hun ønsker seg” - noe i den duren. Du kan gi henne mye og være kul men ja…. Det er feil #2 jeg har gjort.

Jeg skal reise mer etterhvert, Søramerika + Vest-Afrika + Filippinene & Indonesia

Skulle egentlig til Filippinene og Japan med hu samme x dama. I april 2020 var det vel? Når cOvId starta…

Jeg var i Thailand fortsatt når jeg skrev “To år i Asia”
Vil ikke kalle det løgn, justering pga sikkerhet. Trenger ikke legge ut status på sosiale medier om at “Nå er jeg på ferie mellom xx/xx/xxxx til xx/xx/xxxxx” Det blir som å si ‘bare kom å gjør innbrudd”

Om jeg får noe dame i utlandet så skal jeg ikke ha med noen til Norge-EU. Under noen omstendigheter.

“When times are good - dont let anyone know” det er noe i det

Før var det vel crack de mente jeg røyka (aldri prøvd), nå er det speed fortsatt - kun det? Eller har det kommet noe nytt?


Jeg har testa ;
Cannabis - hver dag og er ikke sikkert jeg noengang stopper
flein/cubsensis & truffles
Amanita av og til
khat 2x

mdma & ecstasy 20+ ganger jeg husker ikke

2cb i nederland - har ikke prøvd norsk

speed - en håndfull
kanskje 6x flere år tilbake

LSD 5 -6x gjorde det for en liten stund tilbake


PMMA / PMA - jævlig, værste jeg har vært borti

salvia (smartshop/ i NL)
kokain, søppeldop har tatt det ukentlig og nesten daglig når det var som værst. 2022. ikke bra

ketamin 3 uker i fjor sommer når jeg var max deppa. Var ikke stress å slutte
Sist endret av WouwseP; 17. mars 2024 kl. 14:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ja da ser jeg litt bedre hvorfor myndighetene ser deg som uegnet til å være far. Med den drugs historikken.

Jeg har ikke fått den på meg selv de har bare dratt i de trådene de kan. Jeg selv kunne vært takknemlig for sivilsak istedenfor bvt sak, enklere å prate med folk da men i det store og det hele så spiller det ingen rolle. Sitter med gjeld oppetter øra etter skillsmisse og helt umulig det meste.

Men fyfaen for noen tilstander i Norge om dagen. Var innom ett midlertidig bo tilbud når jeg kom tilbake fra utlandet nylig og herregud så mye folk som har problemer med stat høvla inn på ett sted. Kristne mot satanister, forstår at mange ikke gidder om dagen nå.


Reiser selv nedover i Europa i morgen så blir det enten Ukraina, Spansk strand eller hele veien til Afrika igjen men ikke Zambia hvor jeg ble tvangsutsendt fra.
Hvordan blir man tvangsutsendt fra Zambia?
Sitat av FriFugl Vis innlegg
Hvordan blir man tvangsutsendt fra Zambia?
Vis hele sitatet...
Brudd på visumregler og i sak med immigrasjon etter arrestasjon.

Satt på en celle med 15 stk og fikk tilbud om å kjøpe billett til Norge og bot. Ingen andre tilbud og hvis man anlegger sak med advokat så ble man sittende i fengsel.

Frivilig tvang heter vel det.

Som ts så ser jeg ikke for meg ett godt liv med immigrasjon for dama mi så da er det mulig å møtes enkelt i ett annet afrikansk land etterhvert. Eller søke visum fra Spania feks.
Jøss... Vel det du burde gjøre TS er å vise dette til barnevernet. Du får frem gode poenger på hva slags far du her og jeg tror de vil få øynene opp for dine meninger om du forteller dem det samme som du har fortalt oss, har du vurdert det? Du forklarer og beskriver deg selv ganske bra. Kommer frem et lass av viktige detaljer i denne tråden jeg mener de burde ha lest/lese så de får et mer genuint og sikkert syn i din sak. Hvis nei, hvorfor ikke? Du slår meg som en som sier nøyaktig det du mener uten å legge noe filter på det hele, gå for det sier nå jeg
2pac alive in serbia
Begynner å nærme seg top 3 tristeste tråder dette her. Det er like vanskelig å se bort fra tråden som det er å se bort fra et lokomotiv som kolliderer med en bil. .

Å likevel kommer TS tilbake dag etter dag for å la seg blottgjøres og påspyttet.

Kanskje du bør prøve avrusing, slik at du endelig klarer å se personen som opptrer i denne tråden et snev mindre subjektivt?
Sitat av frilansloser Vis innlegg
Begynner å nærme seg top 3 tristeste tråder dette her. Det er like vanskelig å se bort fra tråden som det er å se bort fra et lokomotiv som kolliderer med en bil. .

Å likevel kommer TS tilbake dag etter dag for å la seg blottgjøres og påspyttet.

Kanskje du bør prøve avrusing, slik at du endelig klarer å se personen som opptrer i denne tråden et snev mindre subjektivt?
Vis hele sitatet...
Det er sånn det er å miste barn i dette landet. Så åpenhet om det er helt greit for min del uten at jeg er helt inne i tråden.

Ts kommer seg sikkert ut av det med nok pågangsmot.
Man kan si han mistet barna eller at barna ble reddet fra faren. Perspektiv er viktig.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Man kan si han mistet barna eller at barna ble reddet fra faren. Perspektiv er viktig.
Vis hele sitatet...
Det er vel alltid reddet fra faren og aldri noen som gjør feil hos bvt? Så mistet synes jeg også er greit, tatt ifra også.

Man kan ikke se i etterkant og si se nå.

Ikke det samme for min del ihvertfall som satt på ett kontor for norges oljeselskap
På andre siden av jordkloden mens rettsak pågikk i Norge som at jeg satt i rettsakken mentalt psyk i papirene. Satt meg ut av arbeidslivet og inn i kriminalitet og masse damer, ingen som sa se nå har vi rett for min del men Norge er jævla korrupt og løgn og bedrageri er dagliddags for de som jobber der. Riktig burde vært viktigere for dere for videre saksgang og påvirkelsen av samfunnet blir ikke god.
1 love
WouwseP's Avatar
Trådstarter
Sitat av frilansloser Vis innlegg
Begynner å nærme seg top 3 tristeste tråder dette her. Det er like vanskelig å se bort fra tråden som det er å se bort fra et lokomotiv som kolliderer med en bil. .

Å likevel kommer TS tilbake dag etter dag for å la seg blottgjøres og påspyttet.

Kanskje du bør prøve avrusing, slik at du endelig klarer å se personen som opptrer i denne tråden et snev mindre subjektivt?
Vis hele sitatet...

Pass på dine egne rusproblemer, jeg spør ikke om råd ang. rus

‘Det blir bare så dramatisk som vi gjør det til sjæl’

For alt du vet så er alt så bra som det egentlig kan bli - jeg gir ikke noe update ang familieliv/ungen.

Hele rushistorikken min ligger skrevet over! spør du meg - det er ikke noe spesielt værre enn folk flest, «vanlige mannen i gata» - borrsett fra at jeg drikker mindre alkohol jevnt over. Nesten slutta å drikke.

Ikke mer rus vissvass, jeg kommer bare til å ignorere det herfra og ut. Jeg har jo til og med fiksa signaturen min til ære for se&hør kommisjonen stakkars tapere!

Ironisk nok jeg har aldri satt en sprøyte noensinne kan heller ikke huske hvor mange år siden jeg har tatt speed. På rave for 3-4 år sida - grefsenkollen? hhhh. Neste uke da er jeg sikkert brugata junkie og skyter fentanyl? Se hva dem gjør og hvor skitne taktikker de bruker.

^Jeg sa ‘skitne taktikker’ - ikke smarte taktikker. Nå har dere null kredibilitet - lag ny bruker da kanskje?

Cannabis det går i - prøver å roe ned, hender jeg tar en tripp eller no sånt når det er god anledning - og i riktig selskap. Par ganger i året

Sitat av Janikverulani Vis innlegg
Det er vel alltid reddet fra faren og aldri noen som gjør feil hos bvt? Så mistet synes jeg også er greit, tatt ifra også.

Man kan ikke se i etterkant og si se nå.

Ikke det samme for min del ihvertfall som satt på ett kontor for norges oljeselskap
På andre siden av jordkloden mens rettsak pågikk i Norge som at jeg satt i rettsakken mentalt psyk i papirene. Satt meg ut av arbeidslivet og inn i kriminalitet og masse damer, ingen som sa se nå har vi rett for min del men Norge er jævla korrupt og løgn og bedrageri er dagliddags for de som jobber der. Riktig burde vært viktigere for dere for videre saksgang og påvirkelsen av samfunnet blir ikke god.
Vis hele sitatet...
Amen
Gjelds å holde hodet opp.

“Looking at my son’s picture, he got my face/
A dark skinned, more handsome version of me/ I’ll be praying all night, cause im searching for dreams/ Got me out here slingin coke, searching for fiends/
Only real nig’s listening - they know what I mean/ Sometimes it makes me wanna go grab the glock 17 and pull the trigger/ but I can’t because of that Nig /What, you think he’s gonna grow up without a dad?/
[b]Nah, I’ll give him all the shit we never had/ So you just keep hatin’, go ahead - stay mad/ Imma stay focused, I know he gonna notice that something aint right/ Aint nobody gonna tell him that his dadddy didnt fight - for the right to see his son»

props for teksten
brormand <3

“Murder what it feels like, something doesnt feel right/ A woman can’t raise a man, something you cant understand”

https://m.soundcloud.com/user-749517...babymommadrama

Musikk og reise - det er bra temaer, det liker jeg…. Det er er dere har meg framover.

“Altmuligmann”? Jeg vil hvertfall bli det Det er på sett og vis målet

“Sing with me, sing for the years
sing for the laughter, sing for the tears”

Akon, det husker jeg godt - da dem lagde gossip og sa han hadde voldtatt en 14 år gammel jente, noe sånt.

Han er ekte n***er , snakker ikke USA eller London nå. Så da passer det superbra å kjøre falske voldtektsanklager på han? Ser dere det samme jeg ser?

mot meg - hva slags eventyr prøvde de seg på først??
Jeg…. hvit kar med thai, nybakt familiefar.
De prøvde dikte opp en historie om at jeg er en kvinnemishandler bla bla bla!!!! pga nasjonaliten og opprinnelsen til de jeg bor med - som er nærmeste jeg har av familie…. De stempler meg bare på bakgrunn av deres egne fordommer, jeg kan ikke stå ansvarlig for hva enhver nordmann gjør i utlandet/Asia, stigmatisering til de grader,

jævla svin, blir ikkeno jern neste gang jeg ser de der. Kanskje like greit i.o.m at han nesten amputerte sin egen ringefiinger forrige gang han skulle legge meg i jern (etter å ha blitt torturert i ukesvis og ha stått opp for meg selv - ved å skjelle ut kjerringa, endelig si fra at det er langt fra OK det hun gjør»



Har? «Hadde».
Takk Norge!!!




som
De prøvde å etterforske meg som en jævla konemishandler, selvom det ikke var noe blod/sår/merker på henne. Hun sa selv til dem at jeg aldri er fysisk, det vet jeg 100% er sant.

det var første løgnen de prøvde seg på,


Samme taktikk de bruker mot meg, de har prøvd kvinnemishandler - når jeg var eneste offeret uten psykiske påkjenninger for guttungen. Det sier seg selv at jeg ikke er den beste utgaven av meg selv.når jeg blir torturert med seigpining (se den leggen! Det er ikke ett!!! eller to!!! eller 10 spark… Det der er daglige gjentatte spark over tid, mot samme punkt.

Takk til snuten som manipulerte bildet de tok. Det jeg la ut i førdte post = original foto

Bare løgn og svindel,



https://youtu.be/J5l0rVsY52A?si=u7m6BTgzZ7tLH-1Y

Lok med mobil - beklager

Jeg prøver

Utenom*

‘Im broken - inherit my life’
https://youtu.be/Cia65iHfvs4?si=REGAj20rh53Uk86K

https://youtu.be/a3JSbOt7CLo?si=SZCfDwUyYguB0fSG

https://youtu.be/eJRSRjHrdaM?si=xMvC1nVCdoeTDLj5

Ola Englund
https://youtu.be/_O23GSNpwqM?si=IDIolXCMy9sX8SeM

RIP

Jeg pleide spille den outroen akustisk for sønnen min før leggetid
+ “is there anyone out there” med Pink Floyd

sovner med en gang, bedre enn å synge sånn sett men gjorde seff det og, bytter på - eller begge
Sist endret av WouwseP; 22. mars 2024 kl. 14:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av WouwseP Vis innlegg
Jeg prøver
Vis hele sitatet...
Åpenbart ikke hardt nok.
Bytt navn på tråden til "sakte bilkræsj"
Sitat av WouwseP Vis innlegg
Pass på dine egne rusproblemer, jeg spør ikke om råd ang. rus

‘Det blir bare så dramatisk som vi gjør det til sjæl’

For alt du vet så er alt så bra som det egentlig kan bli - jeg gir ikke noe update ang familieliv/ungen.

Hele rushistorikken min ligger skrevet over! spør du meg - det er ikke noe spesielt værre enn folk flest, «vanlige mannen i gata» - borrsett fra at jeg drikker mindre alkohol jevnt over. Nesten slutta å drikke.

Ikke mer rus vissvass, jeg kommer bare til å ignorere det herfra og ut. Jeg har jo til og med fiksa signaturen min til ære for se&hør kommisjonen stakkars tapere!

Ironisk nok jeg har aldri satt en sprøyte noensinne kan heller ikke huske hvor mange år siden jeg har tatt speed. På rave for 3-4 år sida - grefsenkollen? hhhh. Neste uke da er jeg sikkert brugata junkie og skyter fentanyl? Se hva dem gjør og hvor skitne taktikker de bruker.

^Jeg sa ‘skitne taktikker’ - ikke smarte taktikker. Nå har dere null kredibilitet - lag ny bruker da kanskje?

Cannabis det går i - prøver å roe ned, hender jeg tar en tripp eller no sånt når det er god anledning - og i riktig selskap. Par ganger i året



Amen
Gjelds å holde hodet opp.

“Looking at my son’s picture, he got my face/
A dark skinned, more handsome version of me/ I’ll be praying all night, cause im searching for dreams/ Got me out here slingin coke, searching for fiends/
Only real nig’s listening - they know what I mean/ Sometimes it makes me wanna go grab the glock 17 and pull the trigger/ but I can’t because of that Nig /What, you think he’s gonna grow up without a dad?/
[b]Nah, I’ll give him all the shit we never had/ So you just keep hatin’, go ahead - stay mad/ Imma stay focused, I know he gonna notice that something aint right/ Aint nobody gonna tell him that his dadddy didnt fight - for the right to see his son»

props for teksten
brormand <3

“Murder what it feels like, something doesnt feel right/ A woman can’t raise a man, something you cant understand”

https://m.soundcloud.com/user-749517...babymommadrama

Musikk og reise - det er bra temaer, det liker jeg…. Det er er dere har meg framover.

“Altmuligmann”? Jeg vil hvertfall bli det Det er på sett og vis målet

“Sing with me, sing for the years
sing for the laughter, sing for the tears”

Akon, det husker jeg godt - da dem lagde gossip og sa han hadde voldtatt en 14 år gammel jente, noe sånt.

Han er ekte n***er , snakker ikke USA eller London nå. Så da passer det superbra å kjøre falske voldtektsanklager på han? Ser dere det samme jeg ser?

mot meg - hva slags eventyr prøvde de seg på først??
Jeg…. hvit kar med thai, nybakt familiefar.
De prøvde dikte opp en historie om at jeg er en kvinnemishandler bla bla bla!!!! pga nasjonaliten og opprinnelsen til de jeg bor med - som er nærmeste jeg har av familie…. De stempler meg bare på bakgrunn av deres egne fordommer, jeg kan ikke stå ansvarlig for hva enhver nordmann gjør i utlandet/Asia, stigmatisering til de grader,

jævla svin, blir ikkeno jern neste gang jeg ser de der. Kanskje like greit i.o.m at han nesten amputerte sin egen ringefiinger forrige gang han skulle legge meg i jern (etter å ha blitt torturert i ukesvis og ha stått opp for meg selv - ved å skjelle ut kjerringa, endelig si fra at det er langt fra OK det hun gjør»



Har? «Hadde».
Takk Norge!!!




som
De prøvde å etterforske meg som en jævla konemishandler, selvom det ikke var noe blod/sår/merker på henne. Hun sa selv til dem at jeg aldri er fysisk, det vet jeg 100% er sant.

det var første løgnen de prøvde seg på,


Samme taktikk de bruker mot meg, de har prøvd kvinnemishandler - når jeg var eneste offeret uten psykiske påkjenninger for guttungen. Det sier seg selv at jeg ikke er den beste utgaven av meg selv.når jeg blir torturert med seigpining (se den leggen! Det er ikke ett!!! eller to!!! eller 10 spark… Det der er daglige gjentatte spark over tid, mot samme punkt.

Takk til snuten som manipulerte bildet de tok. Det jeg la ut i førdte post = original foto

Bare løgn og svindel,



https://youtu.be/J5l0rVsY52A?si=u7m6BTgzZ7tLH-1Y

Lok med mobil - beklager

Jeg prøver

Utenom*

‘Im broken - inherit my life’
https://youtu.be/Cia65iHfvs4?si=REGAj20rh53Uk86K

https://youtu.be/a3JSbOt7CLo?si=SZCfDwUyYguB0fSG

https://youtu.be/eJRSRjHrdaM?si=xMvC1nVCdoeTDLj5

Ola Englund
https://youtu.be/_O23GSNpwqM?si=IDIolXCMy9sX8SeM

RIP

Jeg pleide spille den outroen akustisk for sønnen min før leggetid
+ “is there anyone out there” med Pink Floyd

sovner med en gang, bedre enn å synge sånn sett men gjorde seff det og, bytter på - eller begge
Vis hele sitatet...
Mye rart i din tekst men kjenner meg igjen i det lille som jeg forsto om at de møter opp forhåndsdømme far med asiatisk dame.

Jeg hadde t.o.m lært meg å lage hennes hjemlands mat og lagde alle mulige andre slags retter.

Hjulpet henne med å få jobb i lokalt næringsliv.

Vasket hjemme og klær.

Betalt mer og tjent mer enn henne.

Hjulpet til med barn og vært likestilste foreldre til 3.

Eneste bvt møtte meg med i kontrollsak var at jeg holdt en asiatisk slave holdning. Jævlig enkelt å snakke med de da.

Dama der forsøkte å få meg tilbake etter å blitt sjekket i 5 fuckings måneder. Ingen videre sak.

Helt utrolig hva som er umulig.
1 love
WouwseP's Avatar
Trådstarter
Lojalitet der det virkelig gjelder - jeg blir ikke overraska lenger over folk som er fake - ekte mennesker er det som overrasker meg nå tildags

https://youtu.be/RqQGUJK7Na4?si=AzMk5irlBM-bbJ7q

Jeg er ikkeno proff men rent teknisk? Har drivi med musikk fra jeg var barn, i større/mindre grad.

Prøver å rappe - hang meg på x) Skjønner hvirfor alle bruker maske nå, det er fetere om folk tør vise trynet sitt men jeg skjønner godt at dem lar vær

Jeg vet det er retro spesielt heavymetal og elgitar. Jeg dro ikke damer på det før men nå gjør jeg plutselig det, på moten igjen kanskje. Unge pene damer, snakker ikke “slitne sugger”
Jeg blir sjekka opp av eldre norske damer uten å dra eller vise musikk-kortet

rett før Kvinnagruppa Ottar anmelder meg hhhh
Sist endret av WouwseP; 22. mars 2024 kl. 16:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av WouwseP Vis innlegg
Lojalitet der det virkelig gjelder - jeg blir ikke overraska lenger over folk som er fake - ekte mennesker er det som overrasker meg nå tildags

https://youtu.be/RqQGUJK7Na4?si=AzMk5irlBM-bbJ7q

Jeg er ikkeno proff men rent teknisk? Har drivi med musikk fra jeg var barn, i større/mindre grad.

Prøver å rappe - hang meg på x) Skjønner hvirfor alle bruker maske nå, det er fetere om folk tør vise trynet sitt men jeg skjønner godt at dem lar vær

Jeg vet det er retro spesielt heavymetal og elgitar. Jeg dro ikke damer på det før men nå gjør jeg plutselig det, på moten igjen kanskje. Unge pene damer, snakker ikke “slitne sugger”
Jeg blir sjekka opp av eldre norske damer uten å dra eller vise musikk-kortet

rett før Kvinnagruppa Ottar anmelder meg hhhh
Vis hele sitatet...
We get it. Du knuller. Det er wierd hvor mye du føler for å skryte av det på Internett.
2pac alive in serbia
Sitat av WouwseP Vis innlegg
Hele rushistorikken min ligger skrevet over! spør du meg - det er ikke noe spesielt værre enn folk flest, «vanlige mannen i gata» - borrsett fra at jeg drikker mindre alkohol jevnt over. Nesten slutta å drikke.

Ikke mer rus vissvass, jeg kommer bare til å ignorere det herfra og ut. Jeg har jo til og med fiksa signaturen min til ære for se&hør kommisjonen stakkars tapere!

Ironisk nok jeg har aldri satt en sprøyte noensinne kan heller ikke huske hvor mange år siden jeg har tatt speed. På rave for 3-4 år sida - grefsenkollen? hhhh. Neste uke da er jeg sikkert brugata junkie og skyter fentanyl? Se hva dem gjør og hvor skitne taktikker de bruker.
Vis hele sitatet...
Du er en far som røyker hele dagen, ønsker å "røyke deg ferdig i Morokko", reiser til Nederland i hytt og pine for å ruse deg på psykdeliske stoffer. Du argumenterer for at du aldri har satt en sprøyte. Blir ikke overrasket hvis du faktisk har gjort det, men tenker selv i ditt eget hode at "3-4 ganger teller ikke, er ikke ekte nærkis".

Hør her Pappa Makkamann1. Du bør for din egen del, samt din sønns del vurdere avrusing. De fleste mennesker har faktisk ikke prøvd hash, mdma, kokain, speed, 2cb, ketamin, osv osv.. Du opptrer totalt unhinged i denne tråden.

Du tjener ingenting på å videre argumentere med oss. Du er dypt i tunnelen nå, og har et fokus på grave deg enda dypere. Du MÅ ut av det. Begynn å snakk med en psykolog, snakk med familien. Erkjenn at du ikke lever i en verden som er urettferdig og vektet mot deg. Det er noe alle mennesker vil gjennomgå en gang i livet.


Still deg selv disse spørsmålene:

1: Kommer du til å vinne noe som helst ved å forsette å krangle her inne på freakforum?

2: Hvor vil du at du skal være om ti år? Vil du leve et normalt liv med et aktivt forhold til barnet ditt, eller vil du la det frafalle slik som det gjør nå?

3: Hva må du gjøre med livet for å komme på rett spor igjen?



Du må være ydmyk, akseptere at du er i en bedriten situasjon. Du har ødelagt mye for deg selv og dine nærmeste, men det er ikke for sent for deg å rydde opp. Bryt de psykiske mønstrene som drar deg om og om og om igjen i rus, fortvilelse, og mangel av fremskritt i livet.

Du har jo prøvd det meste som finnes, og brukt det en god del også; har du tenkt på om rusen kanskje ikke er så givende som den først var?

Jeg tror personlig at hvis du holder deg vekke fra rus i ei uke eller to, så kommer du til å få mer klarhet i situasjonen din. Holder du deg rusfri i to år (spesielt psykedeliske stoffer!!!!!!!!!), så kommer ting til å klare seg opp igjen.

Reflekter og vurder hvordan du tenkte før vs etter at du begynte å eksprimentere med diverse drugs (psykedeliske). Hvis du føler deg mer "klok" eller "smart" etter psykdeliske opplevelser, husk at du ikke klarer å objektivt vurder deg selv. Gi det to år. Jeg lover deg at du kommer til å ha det mye roligere og klart mentalt i hodet.