Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1695
Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt 'ASP Swivel Handcuffs' Har prøvd fra 3 forskjellige utenlandske nettsteder. Amazon, selfdefence og en tysk en. Men de sier at de ikke sender handhjern utenlands. Selfdefence tok til og med betalt men sendte meg pengene tilbake når de fant ut de skulle til Norge.
Kondomeriet [COLOR="White"](titegn)[/COLOR]
hår dårlig peilig på håndjern, de med leopardmønstret plysj også, desverre. Men jeg fant noen smith and wesson fra en norsk nettside, hvis det hjelper deg

PS: Kan også bestilles i rosa
Sist endret av random42099; 23. februar 2011 kl. 16:21.
Trådstarter
10 0
Haha.. Disse "ekte politihåndhjern" fra loveshops er noe møl! Selv en liten jente klarte å slite dem sund. Så nei, trenger noe skikkelige greier. Hva fant du Epic?
topsecret.no selger smith&wesson model 100 for et par hundre kroner. Har de selv.
Sitat av Snicker Vis innlegg
Haha.. Disse "ekte politihåndhjern" fra loveshops er noe møl! Selv en liten jente klarte å slite dem sund. Så nei, trenger noe skikkelige greier. Hva fant du Epic?
Vis hele sitatet...
fantastisk, fantasiene distraherte meg, så glemte å poste linken. well, here it is, som kisen over sier, så har de også et utvalg på topsecret.

armybutikken.no


edit igjen.. ganske mye høyere pris på disse fra army butikken, vet ikke hva forskjellen er, eller om det er noen
Sist endret av random42099; 23. februar 2011 kl. 16:28.
Trådstarter
10 0
Sku virkelig ønske jeg fant de ASP cuffsene i carbon. De så behagelig å ha på også. Men takk Pope. Tror jeg bestiller dem så ser en..
FSM/Equipnor selger også diverse håndjern (og en haug med "relaterte" produkter):
http://www.mamut.net/nfm/shop/

(inkl. ASP-utstyr)
Sist endret av MrBlaine; 23. februar 2011 kl. 16:29.
Trådstarter
10 0
Fint jeg så posten din før jeg fikk bestilt. Takk MrBlain, da var ASP sine bestilt! Var ikke bilde på dem, men satser på det var riktige. Kosta mer en fra USA med express frakt. Men drit i det så lenge en får den en ønsker. Tusen takk for hjelpen alle.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen som har peiling på hvilke håndjern det norske politiet bruker, og om det er mulig å få disse som trenings-håndjern?
Knaskus:
Jeg er litt usikker, men jeg mener det er Colt. De kommer vertfall i en grønn eske, de jeg har sett hos Politiet vertfall. Det gjelder forsåvidt begge typene.

Hva er det forøvrig så mange "freakere" skal med håndjern egentlig? Morsomme sengeaktiviteter som er det nye her?hehe
Politiet bruker litt av hvert. De har kjøpt inn litt av hvert over årene, og pent brukte håndjern varer lenge. Du vil finne mye Peerless og S&W M-100. Du finner også en del Hiatt (pga av de spisse kantene antar jeg).
Takker og bukker! =)

(Og for min del er det ikke senge aktivitet, men snarere arrestasjons-teknikker =P)

~Knaskus~
Selv har jeg kun erfaring med de med rosa plysj fra kondomeriet. Må si det fungerte veldig bra! Vanskelig å slippe løs, høhø.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av Snicker Vis innlegg
Haha.. Disse "ekte politihåndhjern" fra loveshops er noe møl! Selv en liten jente klarte å slite dem sund. Så nei, trenger noe skikkelige greier. Hva fant du Epic?
Vis hele sitatet...
Tør jeg spørre hvordan i helvete du fant ut at en liten jente kan slite de i stykker?!
Prøvde de på mora si vell?
Sitat av sam500 Vis innlegg
Tør jeg spørre hvordan i helvete du fant ut at en liten jente kan slite de i stykker?!
Vis hele sitatet...
Selv om dette helt klart var et kp-hunter innlegg gir jeg deg kp. Den var jævlig bra.