Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1224
Hatt en fin sommer nFF?

Jeg har ikke dratt noen plasser i sommer men jobbet en god del og fått oppleve mer en nok bare ved og sitte i ro.

Det var vel Mandagen i forige mnd vi satt og røyka fra min kjære bong som i dag er borte.
Det hele starta med at jeg kom hjem fra storås festivalen, der jeg har jobba ei helg for og ha penger til og leve.

Fikk med meg Turbonegro fra første rad fremfor scenen og hadde det kult nok der. Men de virkelige opplevelsene startet ikke før jeg dro hjem på søndag. Jeg dro hjem tok en dusj og handla meg 15g for og ta det helt med ro resten av sommeren.

Vi sitter hjemme til en kompis som jobber på sjøen og spiller xbox å røyker. Rundt 01-01-30-tiden hører vi runder på 40-50 skudd som blir avfyrt med automatvåpen. Vi bryr oss naturligvis ikke mye om dette og fortsetter der vi slapp, med snes spill som donkey kong å mario og trekker.

Ettersom vi ikke har hørt noe mer når klokka har blitt 02 om natta. Går jeg og legger meg siden jeg har røyka nok som det er, og sliten etter en 45 timers lang arbeidshelg på storås.

Men tydligvis har noen av naboene bestilt vekking til meg klokka 04 igjen. Da våkner jeg av at noen gir meg ordre om og våkne. Det første jeg merker når jeg våkner er 2stk lys som peker mot meg. Jeg gnir meg i øya og til min store forskrekkelse har jeg 2 personer over meg som sikter på meg med MP5.

Før jeg rekker og få på meg klær spør jeg om hva som skjer. Noe jeg ikke fikk vite før jeg kommer ut på platten til kompisen min. Da får jeg se politimakt blir brukt.

Der ligger da mine kompiser, med pistoler pressa mot bakhodet og håndjern på ryggen.
Jeg blir brukt som ei lita fille og lagt på bakken der det er bløtt og jævlig.

Etter mulig 1times razzia får vi sette oss opp. Og heldig nok som vi er blir bare bongen min tatt. Selv om det ligger 10g og ferdigmekk under den samme sofaen de fant bongen bak. *lattermild*

Nå som sommeren er over og vi sitter fortsatt og ler over bortkasta resurser og dårlig planlagt oppdrag av spesialstyrker å heimeværn. Har lyst til og skrive utdrag fra lokal avisa men det orker jeg ikke.


I dag har eieren av hytta dratt på sjøen og resten drikker seg full og deler minner med folk fra nFF.

Hvordan har din sommer vert?
hvor kom de 40-50 skuddene fra? :O

hmmm jeg må si jeg har hatt en av de beste feriene jeg noen gang har hatt... selv om jeg ikke har ferie akkurat nå...
hadde 1 uke med ferie, da jeg og en vennegjeng dro ned til Quartfestivalen for å se på placebo
og annet enn det så har jeg for det meste jobbet... festet litt i helgene (og i ukedagene... jobben er så slapp i sommertider uansett :P ).
alle vennene mine har ferie, bortsett fra meg... men jeg henger med, er rundt omkring og har det gøy til halv 2 på natta
masse alkohol, venner, vannpipe, filmer, og strand, har gjort denne ferien til en genial ferie, da jeg har hatt noe å gjøre hver eneste dag i hele ferien
og snart har jeg 1 uke med ferie, og da får jeg besøk fra tyskland av 3 jenter ^^
Ferien startet med at jeg og seks kompiser reiste til Danmark på fylletur. Ni dager med hard alkis-stil. Deretter var det hjem og fortsette med det vanlige livet - trodde jeg.

Det har seg slik; etter Danmark så har sommer min basert seg på jobb og røyking av bøtte, siden dama er på ferie.

Jeg og frekkmann fikk inn 25g herlig brunt. Dette røyka vi opp på en uke. Jeg hadde det beste A4-livet som kan tenkes.

Sove - Jobb - Røyke - Sove - Jobb - Røyke X-antall ganger... Nå er frekkmann i Tyrkia og dama mi har komt hjem. Så nå er det jobbing og kosing som fyller hverdagen min

Livet er herlig så lenge det går slik man vil.

Nå er det jo snart skolestart for mange, så får jeg/vi får fortsette neste år.
Dere bryr dere naturligvis ikke om at et automatvåpen fyres av? Hvor bor du? Eller hvor tror du at do bor?
Hva var den egentlige grunnen til at de kom på døra da? Ikke helt vanlig praksis å storme inn med automatvåpen for å hukke tak i ett par stoners.
Tja, fikk kyssesyka så måtte droppe ett par festivalz, gått ned 14 kg og tatt igjen kroppsvekten med mengde skjegg i trynet. Storsjöyran var fett, men neste år blir det roskilde! Ble mye røyking på meg og, passa dårlig inn når alle drakk menmen.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
tomiz's Avatar
Trådstarter
Sitat av DarkStaar
Hva var den egentlige grunnen til at de kom på døra da? Ikke helt vanlig praksis å storme inn med automatvåpen for å hukke tak i ett par stoners.
Vis hele sitatet...
Naboen hadde ringt inn. Han mente det kom fra der vi befant oss. Samt som han var en erfaren jeger, bestemte de seg vist for å hoppe gjennom alt av papir å utlevere våpen.

Tror de var litt skuffa da de dro.
kom de 40 - 50skuddene fra xbox'n?
Sist endret av Original_G; 20. januar 2007 kl. 17:49.
tomiz's Avatar
Trådstarter
Et stykke unna.