Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1579
Fordi jeg blir kvalm av røyk etter bare å ha røykt 1/4 sigarett, så har jeg bestemt meg for å prøve å bli kvitt kvalmen ved å tvinge i meg mer nikotin.
Jeg kjøpte derfor idag 30stk x 2mg Nikotintyggis.

På pakken står det at man ikke skal kombinere røyk og nikotintyggis, men kan jeg kombinere disse selv om det står på pakken at det er noe man ikke skal?
Hva kan eventuelt skje?

Tips til hvor mange tyggiser jeg burde tygge i løpet av en dag for dette formålet?
Du blir kvalm av 1/4 sgarett også vil du gjøre så du tåler mer, så du kan røyke mer?
Sitat av Rosapanter Vis innlegg
Du blir kvalm av 1/4 sgarett også vil du gjøre så du tåler mer, så du kan røyke mer?
Vis hele sitatet...
Det er tanken
Tip of the day: Dropp det, du sparer så mye på det
Troll? Nei, serriøst, skjerp deg. Hvorfor vil du venne deg til å røyke? Det å bli kvalm er jo en god egenskap. Skulle ønske jeg ble kvalm når jeg prøvde å røyke...
Sitat av Playground Vis innlegg
Det er tanken
Vis hele sitatet...
Du får prøve så finner du det sikkert ut....

Syntes det er latterlig og dytte i seg nikotin fordi da kan man bruke mer penger på røyk...
Hva er meninga, bare røyk vanlig røyk. Til slutt vil du ikke legge merke til at du blir kvalmen i det hele tatt. Tygger du tyggis i tilleg til å røyke vil du garantert bli kvalmen av det.
Dummeste jeg har hørt, angrer så jævlig på at jeg startet å røyke, dropp det..
Bare start med noe mildere røyk som feks, kent. Hvis du blir kvalm av det også kan du jo prøve noe med menthol smak så tror jeg nok du skal bli vant til røyken etter hvert
Det som skjer når du som "nybegynner" tygger nikotin-tyggis og tar en sigg samtidig, er at du kommer til å spy som en gris av nikotinsjokk :-) Når du blir dårlig av så lite nikotin så må du gå "the hard way" for å få opp toleransen din. Om du i tillegg vil ha min personlige mening om prosjektet ditt så synes jeg det høres ut som en ganske dårlig idé rent fysisk og økonomisk
Ikke beggyn vær så snill, om 1-2 år til så angrer du.. Gikk i samme fella selv..
Det her er jo latterlig, one does not simply want to start smoking.
Sorry, men kan ikke stå ON-TOPIC på denne.

Din tanke er latterlig. Som nevnt tidligere.. Du kommer til å angre på at du er så dum.
Å røyke er ikke like tøft når du blir eldre. Bare ungdommer tenker slik.
Sitat av Herbman Vis innlegg
Det som skjer når du som "nybegynner" tygger nikotin-tyggis og tar en sigg samtidig, er at du kommer til å spy som en gris av nikotinsjokk :-)
Vis hele sitatet...
Nybegynner..?
Jeg har røykt i nesten år, så jeg vil ikke akkurat kalle meg selv en nybegynner.

Sitat av Egeenz Vis innlegg
Å røyke er ikke like tøft når du blir eldre. Bare ungdommer tenker slik.
Vis hele sitatet...
Jeg synes absolutt ikke at røyk er "kult" eller "tøft", som du sier.
Grunnene til at jeg røyker er på grunn av vekten, for å "passe inn" og nikotinrusen

nesten 1 år *
Sitat av Playground Vis innlegg
Nybegynner..?
Jeg har røykt i nesten år, så jeg vil ikke akkurat kalle meg selv en nybegynner.



Jeg synes absolutt ikke at røyk er "kult" eller "tøft", som du sier.
Grunnene til at jeg røyker er på grunn av vekten, for å "passe inn" og nikotinrusen

nesten 1 år *
Vis hele sitatet...
På grunn av vekten? Begynn å trene.
Passe inn? Skaff deg noen skikkelige venner.
Nikotinrusen? Er da faen ikke noen rus, drikk kaffe om du vil ha et lite "kick".

Innerst inne tror du at røyk gjør deg "tøffere", uansett hva du sier. Gi deg mens du har muligheten.
Hei playground, uten å si det med sikkerhet er du overvektig, ensom, og på let etter en kjæreste ( alle kan lese dine innlegg)

Først av alt vil jeg si at du er heldig som blir kvalm av sigg, for jeg blir kvalm av å ikke ha sigg. Jeg er 20 år og har piping i pusten noen ganger, ei jævlig røykehoste i perioder og bare det, er nok motivasjon til å slutte på dagen. Er selv i fysisk god form og det der med at du vil gå ned i vekt av å røyke og opp i vekt av å slutte er bullshit/andre grunner.
Kan GARANTERE deg at du ikke vil "tjene" kg på å røyke.
Røyk kan dempe sultfølelsen men også forsterke den, det blir som en belønning (hvilke røykere er det som ikke tar seg en røyk etter middan?jobb?stress?sex??) Fuck det, se deg selv i speilet og kom deg på et treningssenter, få rutine og du skal se at kiloene flyr/kommer, alt etter hva du selv vil med din egen kropp Og da er det igjen lettere å få seg en kjæreste når du er godt trent, god og frisk i hodet, livsglad og har noe å dele. Må da være bedre å kunne se seg i speilet og se at du har fremgang (type; fyfaen nå er jeg blitt svær! / ; Fyfaen jeg har gått ned 5kg!) selvtillit øker og testosteron øker, som IGJEN gjør det "enda lettere" å få en jente.. veltrent, frisk og rask/sur, grå og astmakondis ser folk forskjell på. Selvom jeg egentlig ikke trengte å "do the math" så gjorde jeg det for deg.

Troll or no troll. Hold deg unna røyk, kommer ingenting godt utav det.

Og ja, beklager moralpreken. men den fortjente du....
Sist endret av monoxide; 30. oktober 2012 kl. 20:03.
Du kan liksågodt snuse for å fjerne matlysten, betre for lungene og omgjivelsane.
Du er ikke innrøykt enda, røyk mer, og røyk sterk tobakk, helst rullings!
Sett sammen to kingsize papir og rull hele med en sterk rulle tobakk. Ser vennene dine deg med den passer du ikke bare inn, men du får størst status i gjengen i tillegg.

Må du røyke for å passe inn så burde du vurdere å bytte vennegjeng.
Sist endret av Chemdog; 30. oktober 2012 kl. 22:12.