Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 1498
Heisann!

Jeg har fått en del tilbudet fra privatpersoner om webhost, men jeg er litt skreptisk til slikt når de ikke bruker paypal og har nettside. Derfor lurer jeg på om du kan hjelpe meg og finne et billig webhotel ? Har hørt mye om host1.no og vurdere det men, det er kanskje litt dyrt ? Serverene trenger ikke stå i Norge men det skal være hastighet!

Har også sett en del på one.com sine løsninger, de er billige og har bra med plass men, jeg har hørt endel klager om de, er det sant ?

-Quea
EZPZHosting.com også bruker du deres UK servere. Kun positive erfaringer med de, svarer som oftest innen 10min etter at du har sendt en ticket.
Trådstarter
76 2
Sitat av Settoz Vis innlegg
EZPZHosting.com også bruker du deres UK servere. Kun positive erfaringer med de, svarer som oftest innen 10min etter at du har sendt en ticket.
Vis hele sitatet...
Som jeg forstår det så koster det £ 2.99 i månden om man betaler måned til måned, får jeg da med domain for life? Jeg snakker nå om den billigste pakken.

Takk for svar!
Sitat av Quea Vis innlegg
Som jeg forstår det så koster det £ 2.99 i månden om man betaler måned til måned, får jeg da med domain for life? Jeg snakker nå om den billigste pakken.

Takk for svar!
Vis hele sitatet...
Om du har hostingen i mer enn 3 måneder så er domenet ditt Men den dagen du avslutter hostingen så kanselleres domenet også
Edit: nei, det er kun for resellerne deres. Du må betale årlig for å få gratis domene
Sist endret av Vod0; 30. september 2012 kl. 22:53.
Jeg vil anbefale proisp.no. Kvalitetshost! Og man får den rimeligste pakken for 10kr per måned Har vært kunde hos de i mange år nå. Har også hatt kundeforhold hos hoster som one.com og web10.nu, som har vært helt uten sammenlikning i forhold til hastighet, stabilitet og support, hvorav de to sistnevnte kommer dårligst ut :-)
Igjen spørs det jo helt hva du skal bruke nettsiden din til. Om du vil la prisen gå over kvalitet/support/hastighet/oversolgte servere osv., så har du jo en hel haug av utenlandske hostingfirmaer som bare reseller for andre selskaper.
Vil du ha noe som holder stand selv med stor trafikk, er jo uten tvil Host1 et bra alternativ, Freak.no kjører jo der. Og bruker du koden "nFF" får du 15% avslag, i følge annonsene her på forumet
Sitat av Maol33t Vis innlegg
Igjen spørs det jo helt hva du skal bruke nettsiden din til. Om du vil la prisen gå over kvalitet/support/hastighet/oversolgte servere osv., så har du jo en hel haug av utenlandske hostingfirmaer som bare reseller for andre selskaper.
Vil du ha noe som holder stand selv med stor trafikk, er jo uten tvil Host1 et bra alternativ, Freak.no kjører jo der. Og bruker du koden "nFF" får du 15% avslag, i følge annonsene her på forumet
Vis hele sitatet...
Freak.no har ikke servere hos host1. Men det en av brukerene til freak drifter host1.
Etter som jeg har forstått det.
Begynte å bruke Host1 for ikke så lenge siden. Er svært fornøyd. Har anbefalt de for 6 kunder også. Hverken jeg eller kundene mine har hatt noen problem.
sjekket www.zfast.co.uk?
brukte jeg ihvertfall, men det er ikke unlimited trafikk.
Jeg bruker servage.net. Er greit happy med supporten på engelsk og et bredt kontrollpanel, litt kjipt at det ikke er ssh tilgang, og er ikke helt overbevist over mysql servene, har smsvarsling på nedetid, og det er noen ganger ila. Året, men er alltid veldig raskt opp igjen. Tror jeg skal bytte pga. Mysql, siden jeg skal hoste en side med mye trafikk den veien. Koster relativt lite og er uendelig data og trafikk, whois privacy og en hel del mer
Bare hold deg til helvete unna one.com, større søppel finner du nesten ikke uten å lete aktivt.

host1.no anbefales av meg, og mange andre brukere her på bruket, rett og slett fordi de leverer det de lover, til en vettig pris (nFF som promokode) og man har forconin som personlig support
Trådstarter
76 2
Tusen takk for alle svar, som sakt så vurderer deg host1. Noen som har noe erfaringer med servage.net ? Det virker som en seriøs nettside
one.com fungerer fint (spesielt) i starten når du ikke har så veldig mye trafikk.
Trådstarter
76 2
Sitat av fomox Vis innlegg
one.com fungerer fint (spesielt) i starten når du ikke har så veldig mye trafikk.
Vis hele sitatet...
Du er faktisk den første med god tilbakemelding på one.com så jeg har valgt og ikke bruke one.com. Jeg skal ikke ha så veldig mye trafikk heller, jeg tenker kanskje 100-250 om dagen ? Det skal være en wordpress side der jeg legger ut en artikkel annenhver dag.
Sitat av Quea Vis innlegg
Tusen takk for alle svar, som sakt så vurderer deg host1. Noen som har noe erfaringer med servage.net ? Det virker som en seriøs nettside
Vis hele sitatet...
Les posten min du, med mindre du mente om det var fler som hadde erfaringer, hehe. Bare å spørre om det er noe du lurer på!
Trådstarter
76 2
Sitat av contempt Vis innlegg
Les posten min du, med mindre du mente om det var fler som hadde erfaringer, hehe. Bare å spørre om det er noe du lurer på!
Vis hele sitatet...
Jeg lurte egentlig på om noen hadde flere erfaringer, men jeg lurer faktisk på en ting. Som sakt så skal jeg ha en wordpress side, funker det ? Har jeg alle tilgangene som skal til ?
Sitat av Quea Vis innlegg
Du er faktisk den første med god tilbakemelding på one.com så jeg har valgt og ikke bruke one.com. Jeg skal ikke ha så veldig mye trafikk heller, jeg tenker kanskje 100-250 om dagen ? Det skal være en wordpress side der jeg legger ut en artikkel annenhver dag.
Vis hele sitatet...
Jeg har gitt god tilbakemelding om one.com. er helt enig i at det er helt greit for en liten nettside. Jeg har kun gode erfaringer med de, har aldri opplevd den "usynlige grensen" alle snakker om og service har vært helt grei.

Grunnen at at jeg foretrekker host1 er pga cpanel, gode priser og latterlig god support.
Sist endret av Spelly; 1. oktober 2012 kl. 17:12.
De aller fleste hoster vil kunne kjøre Wordpress bra. Host1 også, eneste jeg ikke liker med host1 er at de deler opp serverne i VPS'r også legger de cPanel på de. Hvorfor lurer jeg på
Bluehost!
Ubegrenset GB med lagring, epost brukere, båndbredde. Simplescripts slik at du kan leke deg med mange kule scripts (også wordpress). Prisene er ikke altfor ille heller.
Trådstarter
76 2
Sitat av SanderKulen Vis innlegg
Bluehost!
Ubegrenset GB med lagring, epost brukere, båndbredde. Simplescripts slik at du kan leke deg med mange kule scripts (også wordpress). Prisene er ikke altfor ille heller.
Vis hele sitatet...
Har du noen erfaringer med "Bluehost" ?
Kunde service ?
Sitat av Quea Vis innlegg
Jeg lurte egentlig på om noen hadde flere erfaringer, men jeg lurer faktisk på en ting. Som sakt så skal jeg ha en wordpress side, funker det ? Har jeg alle tilgangene som skal til ?
Vis hele sitatet...

Det er det jeg kjører. De har til og med en autoinstaller som setter det opp på rundt 1 minutt. Du har full ftp-tilgang + file manager slik at du får tak i alle filene dine, og via file manager er det enkelt å sette f.eks. chmod. Gjennom phpmyadmin får du tilgang til mysql-databasen.

Jeg slet ganske lenge med at det var sinnsykt dårlig loading-tid på mysql, og vurdrte å bytte. Har ikke lagt så mye merke til det i det siste, etter vi laga en ny database som da kom på en annen servage-server, men kan ikke garantere at det er "the shit" om du skal hoste en side med mye trafikk på.
Sitat av Quea Vis innlegg
Har du noen erfaringer med "Bluehost" ?
Kunde service ?
Vis hele sitatet...
Ja!
24/7 support som hjelper deg med en gang, kjempebra sier jeg bare!
Bluehost, EIG hosting. EIG hosting bør du holde deg langt unna.. Bluehost er en av de selskapene som folk klager over på div. hosting forums
http://www.webhostingtalk.com/showthread.php?p=8359715
Alle hostingene du bør unngå: http://en.wikipedia.org/wiki/Enduran...national_Group
Sitat av Settoz Vis innlegg
Bluehost, EIG hosting. EIG hosting bør du holde deg langt unna.. Bluehost er en av de selskapene som folk klager over på div. hosting forums
http://www.webhostingtalk.com/showthread.php?p=8359715
Alle hostingene du bør unngå: http://en.wikipedia.org/wiki/Enduran...national_Group
Vis hele sitatet...
Jaha? De stedene jeg har sett har bluehost fått fullt overalt O_o.
Uansett, jeg har ikke hatt noen problemet med dem noensinne og det er enestående kundeservice/24/7 live chat så 10/10 av meg...
Når hoster blir såpass store så kjøper de seg oppmerksomhet Du må aldri stole på nettsider som ranker hoster, det er kun styrt av de som betaler mest
Kan stemme det, men som sagt så har ikke jeg hatt noe som helst problemer med det så jeg ville anbefalt det
IBWSolutions har funket fint for meg i en del år. Kjenner han som eier det. Billig og bra. Aldri opplevd at de har vært nede. Veldig god kundeservice også!