Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1167
Du må beise sjarken!
Jeg har for tiden en HTC incredible s men denne begynner og tullle, og jeg er på leting etter ny mobil.
Hva kan dere anbefale. har sell till på den nye til huawei.

Vil ikke ha sony (PGA hjerneskadet android) eller Iphone (da jeg synes denne er tull)
Samsung Galaxy S III
Huawei Honor!
Billig og funker fjell
Spørsmålet er vel heller hva DU legger vekt på ved en mobil, prisklasse og hva du skal bruke den til, fortell meg dette så skal jeg komme med en god anbefaling (Jeg er telefon-selger )

Er det toppmodeller du er ute etter så står det mellom Galaxy S III, HTC One X og LG Optimus 4X!

Kan forsåvidt si at det er _gode_ priser på HTC One X fortiden

Min personlige favoritt er Galaxy S3!
Noen som vet om Sony Experia P er noe? Har en gammel Sony Ericsson W595 som jeg har hatt i noen år, men kunne tenkt meg en smarttelefon nå
Google nexus s!
Samsung galaxy SIII, eller galaxy note hvos du vil ha stor skjem
Jeg skal ikke si iPhone siden du ikke liker den, selv om det er min favoritt.
Men etter det er det nok Gallaxy 3! Evt 2, skjermene er nydelige!
Jeg skal skaffe meg Nokia lumia 900 når mitt abo. Går ut i juli, ser ut som en god telefon. Ellers ville jeg sett på iPhone (jaja, uansett om du ikke liker den. Har selv en venn som var apple hater helt til faren bestile en iPhone til han) eller kanskje en galaxy s3 / eller kanskje en galaxy note om du vil ha stor skjerm og muligheter.

Du har igrunn ikke gitt noe god informasjon og alle de nye merlene fra samsung, apple, sony e., htc etc.. Vil passe deg perfekt. Finn en telefon du synes ser bra ut også søker du litt fram på youtube der folk viser deg vordan telefonen ser ut på menyene osv. Da finner du fort ut hvilken telefon du søker, men skal selv si at jeg er enig i at sony e. Har veldig rotee menyoppsett osv. Men det synes jeg alle android telefonen har, kanskje du bør se på windows telefon? Som jeg selv sa jeg skulle ha, Nokia lumia 900 ser veldig bra ut.

Unskyld for de mange skrivefeilene, sitter på tabletn akkurat nå..
Sist endret av Vod0; 30. juni 2012 kl. 00:45.
Sitat av Settoz Vis innlegg
Jeg skal skaffe meg Nokia lumia 900 når mitt abo. Går ut i juli, ser ut som en god telefon. Ellers ville jeg sett på iPhone (jaja, uansett om du ikke liker den. Har selv en venn som var apple hater helt til faren bestile en iPhone til han) eller kanskje en galaxy s3 / eller kanskje en galaxy note om du vil ha stor skjerm og muligheter.

Du har igrunn ikke gitt noe god informasjon og alle de nye merlene fra samsung, apple, sony e., htc etc.. Vil passe deg perfekt. Finn en telefon du synes ser bra ut også søker du litt fram på youtube der folk viser deg vordan telefonen ser ut på menyene osv. Da finner du fort ut hvilken telefon du søker, men skal selv si at jeg er enig i at sony e. Har veldig rotee menyoppsett osv. Men det synes jeg alle android telefonen har, kanskje du bør se på windows telefon? Som jeg selv sa jeg skulle ha, Nokia lumia 900 ser veldig bra ut.

Unskyld for de mange skrivefeilene, sitter på tabletn akkurat nå..
Vis hele sitatet...
Du er klar over at lumia ikke kan oppdateres til det kommende Windows 8 OS til mobiler?
Du må beise sjarken!
Trådstarter
Sitat av Torepia Vis innlegg
Spørsmålet er vel heller hva DU legger vekt på ved en mobil, prisklasse og hva du skal bruke den til, fortell meg dette så skal jeg komme med en god anbefaling (Jeg er telefon-selger )

Er det toppmodeller du er ute etter så står det mellom Galaxy S III, HTC One X og LG Optimus 4X!

Kan forsåvidt si at det er _gode_ priser på HTC One X fortiden

Min personlige favoritt er Galaxy S3!
Vis hele sitatet...
Jeg er ute etter not til 3k (kanskje mer men helst mindre) kamera er sånn passe viktig, trenger ikke være kjempebra, men bruker det en del.

Det som må være bra er skjermen, at den takler å kjøre flere ting på en gang, og at den ligger bra i handen og har god lyd (til headsett)

huawei honor så faktisk ut som en veldig god telefon, og desigmessig har den samme form som iphone som jeg synes ligger godt i handen
Du ville ikke vurdert galaxy s2 eller One V/S ?