Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 2451
har en kollega som kødda med en viss server-.
innvolverte rerouting av vlanet igjennom en extra båndbreddestyrer.
tok med 1 uke å finne feilen pga sporadisk utslag. utskifting av nettverkskort og annet crap feilsøking.

så til sakens kjærne. jeg vil kødde med han på en måte som gjør at at han fan ikke prøver seg igjen.
han har en sykkel til 17k forresten.
noen som har ideer for å kødde med han ?
nei skal ikke ta livet av han.
nei skal ikke stjele sykkeln eller ødelegge den forgodt.

kom med tips
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Reroute all trafikken fra PC'en hans til http://www.cutelittlekittens.com/.
Evt route all trafikken fra PC'en hans gjennom en mogrify som snur alle bildene han ser på på websider opp ned.

Leste disse moroforslagene i går en gang men klarer ikke å finne igjen den aktuelle kilden.
Mitt forslag i slike saker er alltid å sende personen et slikt infoskriv om at du skal bli far. Bruker å skremme livet av de fleste

Prøvde å se etter et slikt skriv her, men dessverre vi hadde ikke slike liggende.
Sitat av |fatman|
Mitt forslag i slike saker er alltid å sende personen et slikt infoskriv om at du skal bli far. Bruker å skremme livet av de fleste

Prøvde å se etter et slikt skriv her, men dessverre vi hadde ikke slike liggende.
Vis hele sitatet...
Klassiker..
Hadde gitt meg hjerteinfarkt etter en god fyllekule iallefall..
:P Hva med å gjøre sykkelen til røykbombe\spreder? Olje er flott!
Jeg sier... mal sykkelen hans rosa! :P
støtter tergi... I rest my case...
Men der igjen. Tenk så kult å ha en rosa sykkel (hvis sykkelen er drit fra før av da)
Sist endret av Shibbster; 28. juli 2006 kl. 11:59.
Sitat av Shibbster
støtter tergi... I rest my case...
Men der igjen. Tenk så kult å ha en rosa sykkel (hvis sykkelen er drit fra før av da)
Vis hele sitatet...
En drit sykkel til 17k ?
####
Psych|Com's Avatar
Trådstarter
male en sykkel rosa til 17k. tror folk her har mista grepet :P
jeg har gjennomført et par ting allerede. men nso sin var det beste om jeg gidder da
Sitat av Psych|Com
jeg har gjennomført et par ting allerede.
Vis hele sitatet...
Men fortell da mann, vi vil jo vite hva som foregår i ditt lille hode, og ikke minst i hans lille hode etter du har gjennomført "faenskapet".
####
Psych|Com's Avatar
Trådstarter
ikke enda før han oppdager de. er folk som arbeider her som er på forumet.
men han oppdaget plutselig at han ikke fikk kjørt RDP/citrix dermed ikke startet noen programmer idag.
(han kjører linux)
uffda. Linux er ikke bra Det med sykkelen var litt over styr, men nso sitt forslag var jo bra.
Er det så stress å få det gjort da?
####
Psych|Com's Avatar
Trådstarter
må sette opp en linux proxy. gidder ikke. jeg er windows matafacka
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Psych|Com
må sette opp en linux proxy. gidder ikke. jeg er windows matafacka
Vis hele sitatet...
Squid kjører på wintendo også...
Syns du ikke bør gjøre noe med sykkelen hans. Ta igjen med noe lignende som han gjorde!
Nei, kibb sykkeln og hold den i 1 uke. vist han sykkler til jobb blir det ekstra digg, da må han ta knø seg til buss eller enda bedre, gå til jobb :P
Skaff et skilt du kan sette over det ekte sykkelskiltet, der det står noe lurt... Kunne ha laget ett, men skal ikke på jobb før om en ukes tid.
En sykkel til 17k er ikke noe "dritt".. Hehe, å ødelegge en slik sak er bare sykt.

Han ene jeg jobber med signerte en kompis opp på AAA-møte. Hevnen smakte godt sa han
Skru av tennpluggen på sykkelen hans en kveld han skal jobbe sent

Edit: Tolka det som om han hadde en motorsykkel e.l. Mulig jeg misforstod
Sist endret av steili; 28. juli 2006 kl. 20:06.
Tennplugg? Sykkelskilt? Røykbombe? Siden når var det snakk om en motorsykkel?
Åpne opp konvoluttene i postkassa hans. Du trenger ikke ta ut eller lese noe, er skummelt nok bare å tro at noen leser posten din.
Tennplugg på en tråsykkel? ;p
Må være av den sjeldne varianten av trø sykkel dette. Siden den har motor, skilt, tennplugger osv :P
Sitat av handy.
En sykkel til 17k er ikke noe "dritt".. Hehe, å ødelegge en slik sak er bare sykt.

Han ene jeg jobber med signerte en kompis opp på AAA-møte. Hevnen smakte godt sa han
Vis hele sitatet...
Tipper du mener bare AA (anonyme alkoholikere)?

Er nok en tråsykkel det er snakk om her.
Det med å åpne posten hans hadde vært freaky nok det. Og tar heller ikke for lang tid.
Sitat av Psych|Com
har en kollega som kødda med en viss server-.
innvolverte rerouting av vlanet igjennom en extra båndbreddestyrer.
tok med 1 uke å finne feilen pga sporadisk utslag. utskifting av nettverkskort og annet crap feilsøking.

så til sakens kjærne. jeg vil kødde med han på en måte som gjør at at han fan ikke prøver seg igjen.
han har en sykkel til 17k forresten.
noen som har ideer for å kødde med han ?
nei skal ikke ta livet av han.
nei skal ikke stjele sykkeln eller ødelegge den forgodt.

kom med tips
Vis hele sitatet...
Hengelåser på alle eikene hans kan bli gøy?
Sitat av slashdot
Squid kjører på wintendo også...
Vis hele sitatet...
wintendo hehehe
jeg har hørt mye bra windows dissing, men den var i topsjiktet
Offtopic: Herlig, dette minner om dagene på barneskolen som gikk med til å terrorisere nabolaget med utallige makabre påfunn.

Ontopic: Har du tenkt til å være tydelig på at du hevner deg? Eller skal det være noe "skjult" som skaper helvete?

Vet ikke hva som skal til for å få det til, men å søke om navneendring på hans vegne hadde vært temmelig stilig.
Melde han inn i en skummel menighet? Ringe med skjult nummer og ja, hvem vet...
Hva med å legge sykkelen ut for salg på finn.no til en brøkdel av prisen?
Ah shaite. Sorry for misforståelsen.. Tolka det som en sykkel med motor på =P
"stel" sykkelen hans og sett den langt til faen nede i skauen kansje?
Sist endret av atlantic; 29. juli 2006 kl. 11:50.
Epleplukker
Du kan bytte ut pcen hans med en som har prikk likt karbinett, bare innholdet er en 4.86 elns.
Låse fast sykkelen hans med en feit kjetting.
Fjerne et av hjulene på kontorstolen hans (går utifra at han har det), vipper vel rimelig lett da.
Pakke sykkelen inn i plast og masse teip.

Sitat av atlantic
"stel" sykkelen hans og sett den langt til faen nede i skauen kansje?
Vis hele sitatet...
Surt om noen andre finner den først og stikker av med den..
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Regner med at kisen kjører firefox. Last ned bork bork bork og installer det på hans maskin. Det tar nok ikke så alt for lang tid før han merker det, men gud så vittig det må være.

Anbefaler den til alle som kjeder seg litt.
lurer på om noen kan si meg noe faenskap jeg kan finne på å gjøre mot en kar som "har litt peiling" på data? han fuckt med meg sist jeg var på på lan hos han, og jeg har sååå lyst å gjenjelde tjenesten ikke noe som kan ødelegge noe, men noe som er sykt irriterende om det går ann? ha må finne ut at det er noe feil med maskinen med en gang ellers kan det være jeg ikke er til stede når når han finner det ut. noe som er bra å gjøre på lan?
Vist han har litt peiling, så finner han sikkert ut problemet uansett Men du kan jo foreks bare ta ut hd'n hans da, for å se hvor lang tid han bruker på å finne det ut
Lykke til necos, for holde meg litt oppdatert i denne tråden (vist det er meg du skal ta hevn på )
Dro ikke jeg en "print screen" på deg?
faen eg ska få meg nytt nick. gidda å væra aktive her då. baka