Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1602 225201
Pyrotråd som det ble linket fra et annet forum til pyro delen av dette forumet.
Søkte på Norsk forum på google, og da kom nff opp=) Syns dette er ett konge-forum:P
Det var min bror Bz! som gjorde meg oppmerksom på dette forumet
Xylo overtalte meg til å bli medlem.
gammel traver
lett_ice's Avatar
Irc-addicted, så jeg snublet meg innom en #, og i topic stod det "www.freakforum.nu". 1+1=2.
Jeg så på MacGyver og ble inspirert til å lære meg noen kule kjemi og bombe triks, så jeg googlet på "moro med kjemi" elns og så kom jeg hit, og registrerte meg etter en stund.
Ble regisrert av Luric
Etter et søk i google om registereditering i windows XP
(L)GOOGLE(L)
Var nok googling som førte meg også hit... Jeg søkte etter hva slags metoder programmer bruker for å plukke ut informasjon fra input-bokser (getWindowTextA og alle de der...)
Jeg leste noen thread på accounten til en kammerat.
Jeg blei kjent med NFF ved at en kammerat viste meg noen råe pyrofilmer fra den threaden så tenkte jeg at jeg skulle bli med jeg og..
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Google er din venn
Var interessert å bidra med Noe i rusmiddel forumet å fikk vite om forumet av med freaker Martin B
purken... eller nei.
en venn.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg ble kjent med nFF via Google
En kompis av meg pleide å henge hær, så jeg tenkte jeg skulle skjekke det ut. Nå er jeg helt avhenig av forumet:P
Orgazmus skal vel ha æren for at jeg starta å surfe her en gang i 2003. Registrerte meg vel etter det.
internett selfølgelig :P
Googel.com our friend.

Det sier vel det meste.
Hmm.. har jeg postet her tro?

Begynte på radikal for evigheter siden (ooh, det var tider, da undergrunn var undergrunn ), regga meg så på norsk-undergrunn for så å gå løypa om iblis til nff. Nå er jeg dog veldig av og på, i perioder leser og poster jeg endel og andre perioder er jeg totalt fraværende.
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Jeg satt og googla og prøvde og skaffe meg peil innen eksplosiver så fant jeg nFF
Google er min venn.
Men det er Thoryllo også. fikk vite det av han.
Scharpy som viste meg siden, er vel mer jeg som sitter her nå enn han
▼ ... over en uke senere ... ▼
En kamerat nevnte noe om pyroteknikk forum her, og vips så var jeg registrert;D
En kompis av meg sendte meg en mail med x antall bombeoppskrifter... jeg kom "tilfeldigvis" til å sjekke ut sida linken stamma fra, sånn ble jeg medlem ^^
Noen kamerater av meg hadde proskjekt om Vietnam krigen, de søkte på "napalm" og havnet her. Så fikk jeg høre om nFF av dem...
Ble anbefalt det av en kompis
Gjennom en kompis...
google viste veien...
Ja jeg ser at denne tråden er gammel.
Jeg fant nFF gjennom google.
Tror ikke jeg har skrevet her enda.
Uansett så fant jeg nFF da jeg søkte etter noe PC-relatert på Google.
Ble tipset av min fetter
en kollega på jobben som tipset meg...
og siden det ikke er så alt for mye å gjøre akkurat nå... Registrerte jeg meg.
drev og googla litt røykbomber og sånt, og kom til slutt opp med pyroteknikk delen av nff..
etterhvert sjønte jeg at det var andre ting en pyroteknikk man snakka om her, så jeg la inn noen spørsmål om dataproblemer jeg hadde, de ble løst, og nå er dette mitt yndlingsforum
søkte på google etter plumbobomber og en kort stund senere var jeg litt medlem
Søkte etter diverse pyrotekniske råd, vink og oppskrifter. Endte da opp her
Gjennom en venn av meg, )))
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fra Crazyclomp!!! Min bror hehe
Gjennom et annet forum, tror jeg...
Hm, registrerte meg her for lenge siden da en kompis (nohope) fortalte meg om siden for lenge siden..
registrerte meg på nytt da jeg snublet over siden på google..
Søkte på "slosshanske", "how to make knuckle duster", "knokkelknuser" osv, også kom det en link som linket til en tråd på NNF... Drit fett forum tenkte jeg og registrerte meg med en gang Nå er det startsiden min..
En venn fortalte meg om alle de kule folka på nFF og her er jeg=D
En kolega tipset meg om en gjeng gale mennesker på nettet som var glad i å lage pyroteknik og ikke kastet bort hele dagen med å flame andres poster
Fant siden på Google, under søking etter Pyro stuff
gjennom diskuasjon.no , som jeg ikke bruker lenger btw.
Var vell min fetter eller no tror jeg.
Google er min gode venn
Google

'MYE tekst må være med'
Har vel ikke skrevet her, jeg...

Men FreakForum fant jeg igjennom Google og en kamerat.
fikk vite om nff via en venn