Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1659
Planlegger en tur til Via Lara i Nissedal i juli, og er ute etter å slå av en prat med noen freaks som har gått den tidligere. Finner begrenset med info på nettet, selv om det skal være en av europas mest gåtte storveggsruter.
Jeg er ute etter info om hvor mye utstyr jeg skal ta med, avstand parkering - camp osv. Send meg en mail på hvis du kan hjelpe (av en eller annen grunn får jeg ikke mail ved nye svar i trådene her inne lenger)
Kristiansand klatreklubb tar ofte turen til Nissedal. Kanskje spørre på facebookgruppa deres?
n5k
Rokkukyu
n5k's Avatar
Trådstarter
Føreren har jeg funnet fra før, mrracerhacker, men thanks anyway
Bra tips, strikkball - jeg prøver å kontakte dem
Har ikke gått den selv, men ut i fra føreren så ser det jo greit ut. Et helt standard rack burde duge. Et godt utvalg med kamkiler, vanlige kiler og noen hekser. Men det beste er vel å ta med alt du har og høre med lokalbefolkningen