Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1987
Hei hei!

Sly 4 Thieves in Times kommer ut i februar 2013 her.. men 1 okt i USA.

Tenkte da å bestille fra amazon.com, men vil det spillet fungere på min PS3 her i Norge?

http://www.amazon.com/Sly-Cooper-Thi...keywords=sly+4
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det vil absolutt fungere på din PS3 ja.
Men om du får bestilt fra amazon.com tviler jeg på. Det er diverse ting man ikke får kjøpt fra amazon.com. Sjekk ut ebay, der vil du ha nok av muligheter for å få Sly 4 til amerikansk utgivelsedato.

(dobbelsjekk utgivelsesdatoen på flere norske sider også. Det hender at den ene siden man sjekker ikke har oppdatert release-date. Jeg nekter å tro at det er så stor forskjell mellom Europa og USA.)
Gleder meg veldig til nr 4 men har ikke spilt ferdig nr 3 enda, da ps3n minn fikk YLOD :O
Riktig som det blir sagt at det ikke har noe å si hvor spilla er kjøpt til ps3 ettersom de er sonefrie
Låner tråden litt.
En kompis av meg har lyst på det, kan han spille det på ps2 ?
Terminal Arbeider
Radium93's Avatar
Sly 4 skulle bli utgitt tidligere, men ble flyttet til feb 2013.
Emm, om det er amerikansk kopi, vil det vel IKKE funke, tar jeg feil?
Fordi de ikke bruker PAL i Amerika, men NTSC i formatene på spillene eller noe sånt? Mulig jeg er på jordet her, ikke ta mitt ord for det, noe jeg har plukket opp.
Sist endret av Knäppgök; 12. september 2012 kl. 20:10.
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Mulig du kan lage en amerikansk PSN bruker og kjøpe det fra PS-store?
Knäppgök: du tar dessverre feil. Når spillet "Catherine" kom ut i Japan og USA kjøpte en haug med nordmenn det uten problemer. Det kom ut et halvt år senere i Europa. (dette var bare et av hundrevis av eksempler).

Clayton: Det er et veldig godt tips. Jeg har selv kjøpt flere spill i amerikansk ps store. Husk at svært få kredittkort funker, og at veldig mange må kjøpe "gavekort" på en amerikansk nettside. Det er ikke noe stress da.
Sitat av SanderKulen Vis innlegg
Låner tråden litt.
En kompis av meg har lyst på det, kan han spille det på ps2 ?
Vis hele sitatet...
Nei, hva i all verden for deg til å tro det?
Sitat av olaPola Vis innlegg
Nei, hva i all verden for deg til å tro det?
Vis hele sitatet...
Vell fordi de 3 andre spillene kunne det.
Også var det ikke jeg som lurte på det heller :P
Sitat av SanderKulen Vis innlegg
Vell fordi de 3 andre spillene kunne det.
Også var det ikke jeg som lurte på det heller :P
Vis hele sitatet...
Spillet blir bare utgitt til Playstation 3 (mulignes Vita også, om jeg ikke tar feil), men det kommer ikke til Playstation 2, og kan ikke bli spilt på en PS2 heller.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Spillet kommer ut i februar i USA og mars i Norge har jeg funnet ut. Håper jeg ikke tar helt feil