Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 571
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Ja, jeg vet, jævlig stort bilde! Men det er kun Tinypic som godtar så store bilder og jeg vil gjerne beholde kvaliteten til deres fornøyelse:

http://i54.tinypic.com/30rr0if.jpg

Brydde meg ikke mye om komposisjon her, bare kjørte på. Har ikke stativ heller, så la kameraet på bakken og knipset en passerende bil.

Forøvrig kan alle mine andre bilder ses her:
http://www.flickr.com/kusetjuv
Sist endret av nso; 14. oktober 2011 kl. 20:13.
mulig å få gatelyset til å ikke dominere bildet? Liker veldig godt at hvordan billysene og dammen spiller sammen.

Liker bilder hvor det små og det store møtes.
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Trådstarter
Sitat av Skrue Vis innlegg
mulig å få gatelyset til å ikke dominere bildet? Liker veldig godt at hvordan billysene og dammen spiller sammen.

Liker bilder hvor det små og det store møtes.
Vis hele sitatet...

Vet ikke heeelt hvordan jeg skal få gjort det, men ser hva du mener!
For det første er bildet jævla skeivt, noe som er irriterende. For det andre er det meningsløst med tanke på at du ikke har brydd deg om komposisjon. Alle kan ta et dårlig bilde med lang lukkertid om kvelden. Komposisjon skaper bra bilder.
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Trådstarter
Sitat av n5k Vis innlegg
For det første er bildet jævla skeivt, noe som er irriterende. For det andre er det meningsløst med tanke på at du ikke har brydd deg om komposisjon. Alle kan ta et dårlig bilde med lang lukkertid om kvelden. Komposisjon skaper bra bilder.
Vis hele sitatet...
Ser hva du mener.
Er mitt første try og ville spørre dere om jeg fikk til trails og om det virker som det ble et vellykket bilde sett bortifra komposisjonen.
Sitat av Kusetjuv Vis innlegg
Vet ikke heeelt hvordan jeg skal få gjort det, men ser hva du mener!
Vis hele sitatet...
I gimp eller hva ungdommen bruker om dagen. En annen ide er å prøve igjen og være oppmerksom på lyskilder som vil bli langt sterkere ved lang eksponering.
Bruk AIDS eller link til bildet neste gang. Hele siden blir jo ødelagt når bildet blir bredere enn skjermen. (AIDS kan ta så store bilder)

Lettere å se på det lille bildet, det som er større enn skjermen ble irriterende...
Komposisjonen var jo dårlig, men det vet du jo. Stedet virker bra, likte at lysene speiler seg i vannet. Med stativ og tenking kan det bli kult neste gang