Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 870
Jeg fikk i oppdrag å hjelpe min far med å fikse en ny jobb-pc til han. Han vil gjerne ha en pc med touchscreen, slik at han kan signere kontrakter/mailer etc på den. Den må være så lett så mulig og ikke større enn 13t skjerm. Noen som nettopp har kjøpt seg noe liknende og kan anbefale en?

Kan gå opp i pris om det absolutt er verdt det.
Sitat av Kreft Vis innlegg
Han vil gjerne ha en pc med touchscreen, slik at han kan signere kontrakter/mailer etc på den.
Vis hele sitatet...
Hva er dette forno?
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Signere med Touch penn av noe slag tenker jeg? ikke ulikt det systemet som er i dagens banker
Asus eee transformer?
Htc Flyer?

Dette er tablets. men asus følger med keyboard, og flyer har penn
Kreft's Avatar
Trådstarter
Kan godt være en laptop uten signatur muligheter. Er det noen som vet hva de tingene de bruker i banken for digital signatur heter?
Har nylig testet toppmodellen til Dell Vostro V131 med SSD-disk. Absolutt en topp businessmaskin med bra batteri og fornuftig spesifisert, satt sammen med bra kvalitet.
Frankrikes Solkonge
Har bare ett ord: iPad