Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 658
Driver å lager et webapplikasjon. Lurte på om det finnes steder på nettet der jeg kan legge ut dette og få tilbakemeldinger og ja, anbefalinger om hva jeg kan gjøre videre.

Det er ikke snakk om noe reklamering eller noe det her.
Trådstarter
Sitat av Antidote Vis innlegg
webforumet.no
Vis hele sitatet...
Tusen takk! Akkurat det jeg lette etter!
Du kan gjøre det på dette forumet også. Mange som ofte legger ut apps, nettsteder osv. for å få tilbakemelding på produktet deres.
Trådstarter
Sitat av Dimergon Vis innlegg
Du kan gjøre det på dette forumet også. Mange som ofte legger ut apps, nettsteder osv. for å få tilbakemelding på produktet deres.
Vis hele sitatet...
Takk. lagt ut noe her før, men fikk masse dritt-slenging. Hva bør jeg gjøre for å unngå dette?
Start ved å oppgi alt du ikke har laget selv f.eks. Og andre feil du vet om
Da blir de fleste fornøyd.
Sist endret av Vod0; 6. august 2012 kl. 02:37.
Sitat av ios77 Vis innlegg
Takk. lagt ut noe her før, men fikk masse dritt-slenging. Hva bør jeg gjøre for å unngå dette?
Vis hele sitatet...
Legge fram ett godt produkt?
Min erfaring igjennom og lese igjennom tråder er nå i alle fall at freaks holder seg stort sett seriøse og kommer med konstruktiv kritikk, så etter all sannsynlighet hadde du ett dårlig produkt.
Freaks har en tendens til å være veldig biske. Men, om du ikke er kjepphøy og informerer godt på forhånd bruker det å gå bra