Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 9184
Ideen er kjempefin - Snakke med fremmede! Syns sånt er utrolig artig å drive med. Møte folk fra andre land... bare slå av en prat. Men det er da sånn at det er fult av folk som bruker denne tjenesten for å få seg cyber sex. Kan minnes om Chatroulette.

MEN er det noen som syns dette er artig? Snakke med folk fra andre steder i verden og sånt? Noen som har hatt noen artige konversasjoner?
Sist endret av ios77; 29. juli 2012 kl. 22:18.
http://upit.no/bilder/7SaJV.jpg

Mer utdypende forklaring her: Online disinhibition effect
Sorry man, men utrolig dårlig valg av overskrift!
Er da ingen nyhet at det kryr av gammle griser på CR og Omegle.
Ser ikke helt hvor du vil med dette heller.
Blir dårlig debatt av ett ja/nei spørsmål.

On-Topic; Ja.
Trådstarter
Sitat av Turbolego Vis innlegg
http://upit.no/bilder/7SaJV.jpg

Mer utdypende forklaring her: Online disinhibition effect
Vis hele sitatet...
Haha... genialt.
Dersom du vil prøve en kanskje litt sikrere måte å chatte på, prøv Airtime, den lenker deg til folk med like interesser osv.

Tråd om det her: http://freak.no/forum/showthread.php?t=222981

Kanskje mindre runking osv. der.
Trådstarter
Sitat av Mozilla Vis innlegg
Sorry man, men utrolig dårlig valg av overskrift!
Er da ingen nyhet at det kryr av gammle griser på CR og Omegle.
Ser ikke helt hvor du vil med dette heller.
Blir dårlig debatt av ett ja/nei spørsmål.

On-Topic; Ja.
Vis hele sitatet...
Vel, det var ikke ment som det da? Skal folk bare si ja eller nei? Kunne sagt fortell om noen artige konversasjoner da... enig i det.
Elsker personlig å snakke med alle slags folk, men omelge og chatroulette blir altfor teit
Nysgjerrigper
Gulosten's Avatar
Velkommen etter, ios77!

How to Secretly Ruin Someone's Life.
Sist endret av Gulosten; 29. juli 2012 kl. 22:27. Grunn: Skrivefeil.
Trådstarter
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Dersom du vil prøve en kanskje litt sikrere måte å chatte på, prøv Airtime, den lenker deg til folk med like interesser osv.

Tråd om det her: http://freak.no/forum/showthread.php?t=222981

Kanskje mindre runking osv. der.
Vis hele sitatet...
Det blir nok det pga. det er satt opp mot Facebook. (selvfølgelig noen som lager tulleprofiler da) Poenget: Chatroulette kryr ikke av så mange peniser som det gjorde da tjenesten kom ut - tenk på potensialet til denne...

Sitat av Gulosten Vis innlegg
Velkommen etter, ios77!

How to Secretly Ruin Someone's Life.
Vis hele sitatet...
Det der var bare ... la oss bare si han fikk som fortjent!
Jeg har hatt en del gode og interresante samtaler på omegle, hadde en samtale på over en time der en gang.
Men disse samtalene er sjeldne greier, du blir fort lei av å trykke på ny samtale hele tida, pga av kåte svette mannfolk som ikke får seg noe
Møtte faktisk ei 16 år gammel jente fra Texas på Omegle... Er enda venner på facebook og prater ilag titt og ofte.
Trådstarter
Sitat av Arsis42 Vis innlegg
Jeg har hatt en del gode og interresante samtaler på omegle, hadde en samtale på over en time der en gang.
Men disse samtalene er sjeldne greier, du blir fort lei av å trykke på ny samtale hele tida, pga av kåte svette mannfolk som ikke får seg noe
Vis hele sitatet...
Dette er noe av det verste. Satt i går kveld i to timer uten en samtale på litt over 8 min.
Sitat av Arsis42 Vis innlegg
Jeg har hatt en del gode og interresante samtaler på omegle, hadde en samtale på over en time der en gang.
Men disse samtalene er sjeldne greier, du blir fort lei av å trykke på ny samtale hele tida, pga av kåte svette mannfolk som ikke får seg noe
Vis hele sitatet...
Er svært lei dette selv. Tjen helder penger på dem. E-whoring må være det mest geniale på lenge. Det er kanskje en smule umoralsk men du får deg i hvertfall en god latter og litt mer penger på paypal

http://www.youtube.com/watch?v=H5r0g8JBv74
Sist endret av 1warlock; 31. juli 2012 kl. 00:41.
Kan man ikke sette inn tema på omegle, så finner man andre med samme tema?

Holder man seg unna "sex" "cybersex" "webcamsex" "webcam" "fuck" "pussy" osv, så vil man jo unngå de værste også.
Er vanskelig å finne seg en ordenlig person å konversere med da. Det går gjerne noe i denne duren:

You're now chatting with a random stranger. Say hi!
- Stranger: asl

- Hey (: 18, male, Norway. You?

Your conversational partner has disconnected.

Eller bare "HEY WANNA HAVE WET BUTTSECKS LOL"
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Er vanskelig å finne seg en ordenlig person å konversere med da. Det går gjerne noe i denne duren:

You're now chatting with a random stranger. Say hi!
- Stranger: asl

- Hey (: 18, male, Norway. You?

Your conversational partner has disconnected.

Eller bare "HEY WANNA HAVE WET BUTTSECKS LOL"
Vis hele sitatet...
Minner en del om OwnagePranks' Gay Hotline video .
dere som vil snakke med en ordentlig person er på feil sted...

http://møteplassen.no
Trådstarter
Sitat av 1nameless Vis innlegg
dere som vil snakke med en ordentlig person er på feil sted...

http://møteplassen.no
Vis hele sitatet...
Det er dating. Omegle er noe helt annet.
Prøv å velg topic?

edit: på omegle altså
Sist endret av ToheZ; 31. juli 2012 kl. 03:40.
Har ikke prøvd topic så mye, men spørsmålsgreia er morsom. Da er det mye lettere å prate med folk, og det er gøy å lage spørsmål selv, og se hvordan folk svarer.
Har hengt på omegle siden ...-2010? Kanskje noke slikt.

Hvis du filtrerar ut dei mest perverse med noke slikt som "If you're a guy or a girl that can't chat properly to another guy, please do use both a favour and disconnect." Då forsvinn mesteparten av 'asl' folka, og dei vetige blir igjen.

Møtte forresten dama på Omegle, tru det eller ei. (Trudde det var en gut helt til eg la 'han' til på skype.)
Har selv funnet et par stykker jeg snakker aktivt med og jeg fant en Inder som aktivt prøver å få meg til å bli kristen ved å stille masse spørsmål.
Jeg starter ofte samtalene mine med "Hi, my names is XXX. What's yours?"
Sist endret av Vod0; 31. juli 2012 kl. 21:01.
Happy Buddha
Sitat av Settoz Vis innlegg
Har selv funnet et par stykker jeg snakker aktivt med og jeg fant en Inder som aktivt prøver å få meg til å bli kristen ved å stille masse spørsmål.
Jeg starter ofte samtalene mine med "Hi, my names is XXX. What's yours?"
Vis hele sitatet...
Jeg starter alltid samtalene mine med "Hello, don't you dare to asl me!". De perverse grisene nexter meg mens overraskende mange synes det er morsomt eller bare flott at man kan ha en ordentlig samtale. Har selv møtt en fra Canada der, vi prater i blant på facebook om norsk politikk og samfunn. Han er besatt av Norge.
Ja, opplever det samme selv. Jeg bruker også å starte noen samtaler "Say Hi! " når jeg føler for det.
Jeg bare sitter der og ser pen ut Ei nice chick fra Rhode Island la meg til på skype. Og jeg har bare testet omegle i 20 minutt

Prøv å skriv "Freakforum" på interests så møter vi hverandre
Sist endret av Soppinfeksjon; 31. juli 2012 kl. 21:43.
Enig i at det finnes mye griseri på omegle/chatroulette, men med vilje og tolmodighet vil du møte mange interessante mennesker (hvis det de sier faktisk er sant).
Sitat av visualn00b Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Linken ser ikke ut til å fungere, men her er noe like bra
Troll
Sist endret av Wulfstan; 2. august 2012 kl. 00:37.
Er det bare meg som må skrive capatcha hver gang? 0o
Sitat av 1warlock Vis innlegg
Er svært lei dette selv. Tjen helder penger på dem. E-whoring må være det mest geniale på lenge. Det er kanskje en smule umoralsk men du får deg i hvertfall en god latter og litt mer penger på paypal

http://www.youtube.com/watch?v=H5r0g8JBv74
Vis hele sitatet...
Haha, ikke dårlig
Er det noe risiko for å bli tatt for dette? Og hvor mye penger tror du man kan tjene?
Har hatt mange artige sammtaler på omegle.

Møtte en fra USA fra LA, vi begynte og snakke om litt random ting og så viste det seg at han hadde fått en svulst i hjernen om det er trolling eller ikke vet jeg ikke. Vi snakket langt om lenge, han var i paris da han var ute og reiste for og se verden før han mest sannsynelig kom til og dø. Han ville gjerne til Norge, gav han noen tips om plasser jeg synes er fine etter sikkert 2 timer med snakking måtte jeg dra, har aldrig hørt fra han siden.

Har også møtt på en utrolig talentfull pianist, tok fram gitaren og så jammet vi i 5-10 minutter før jeg satt meg ned å hørte på musikken hans
det som er kjipt er at så snart det kommer kameraer inn i bildet blir man switched med mindre man er dame, han du chatter med er homo og ber deg kle av deg eller det er en som fapper.

Sist jeg var der fant jeg en fyr som jeg snakket om pokemon med i ca 20 minutter. Jeg har prøvd igjen og igjen, men omegle skuffer meg.

Edit
Jeg har prøvd å være på f.eks chat roulette med dama, og det er ganske patetisk med folks reaksjoner, "Å faen! HUNNKJØNNALERT! Hvor bor du? Er du singel? Hvor gammel er du? Kan jeg spise krem fra rævsprekken din?"
Sist endret av olaPola; 2. august 2012 kl. 04:52.
Har kødda med folk innpå der, en gang jeg sa til en del folk jeg var mellom 12-14 f cali, de fleste ville ha nakenbilder. :/
Trådstarter
Sitat av Soppinfeksjon Vis innlegg
Jeg bare sitter der og ser pen ut Ei nice chick fra Rhode Island la meg til på skype. Og jeg har bare testet omegle i 20 minutt

Prøv å skriv "Freakforum" på interests så møter vi hverandre
Vis hele sitatet...
Ser pen ut? :O

Vel, "trikset" mitt er å si "Ingen perverse ting" i starten av samtalen.