Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1461
Hei, det har seg sånn at nå idag når jeg skulle på datamaskinen for å surfe litt på nettet logga jeg inn på facebook og chatten vill ikke loade samt at jeg ikke kan se meldinger. Alle andre funksjoner fungerer. Det skal sies at det er første gangen jeg har opplevd et problem med facebook.

Jeg har prøvd å restarte pc'en, restarte router, prøvd med 3 forskjellige browsere og jeg har brukt ccleaner til å slette cookies og slikt, ingenting fungerer. Deretter sjekka jeg om det fungerte på en laptop på samme nettverk, og det funket. jeg har også googla dette problemet men finner ingen som har opplevd det samme


Noen som har opplevt noe lignende eller har et svar på problemet? synes dette virker ganske så merkeligt.

Takker for alle svar
Same her... :S Clienten min fungerer heilt fint, men i browseren fungerer det ikkje... :/
Homo Luminous
wavezor's Avatar
Akkurat det samme, forferdelig plagsomt.
Trådstarter
5 0
Ah, greit og vite at jeg ikke er den eneste. Får bare håpe de fikser problemet snart
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
Her på Ubuntu fungerer det smertefritt i Chrome, men heller dårlig i Firefox.
Sitat av Sandoon Vis innlegg
Her på Ubuntu fungerer det smertefritt i Chrome, men heller dårlig i Firefox.
Vis hele sitatet...
Linux veit du, finnes ikkje feil
Ingen løsning ?
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
Linux veit du, finnes ikkje feil
Vis hele sitatet...
Døde av latter. Linux er ikke akkurat smertefritt overhodet
har samme problemet i firefox. men på fruen sin pc funker det fint, også med firefox...
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Ingen problemer med FB over at det er FB her.

Litt sært egentlig.
Trådstarter
5 0
Det ser ut som om at de har fikset problemet nå
Så bra at det ordnet seg
Ornda seg er og! Fant ein liten "fix" på det på slutten av dagen, det var å lukke facebook vinduget, og opne det på nytt.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg har samme problem kinda. Facebook laster ikke i det hele tatt, alle andre sider gjør det. Flytta nylig og har ikke funket i det hele tatt. Jeg har ringt til GET, og de skjønner ikke en dritt.

Har ikke anti-virus atm.
Prøvd i alle browsers(opera, chrome og firefox)
Clearet cache osv.
Brukt pc'en på andre nettverk så jeg vet det ikke er noe spess med min pc.
Flushet dns.

Har noen tips?
Sist endret av ParadiseIselin; 22. juli 2012 kl. 23:36.