Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 835
God kveld, freaks.

Eg har en PC som eg skal oppgradere til Windows XP. Eg har sett fleire plasser for en nedlastning av OS-et, men det eneste som kjem er "Windows XP Service Pack 2 / 3". Eg har sett fleire plasser som Softonic, MicroSoft.com, og Bukta, men ingen av plassene [som eg har sett] har det.

Er det noen som veit korleis eg kan gjer dette, altså laste det ned {gratis}, og eventulet hvor mye plass det tar.
Linker til forskjellige ulovlige steder er ikke lov på forumet. Men bukta er et fint sted å begynne.
hva er galt med Windows XP Servicepack 3 ? ... er helt og fult Windows XP det

Ja med mere du MÅ ha WinXp Sp1 pga. noe sære legacy support issues ... vist ikke det så bare last ned WinXp Sp3

Bukta er en helt grei plass
Sist endret av Mantuz; 29. juni 2012 kl. 18:44.
Hvis du ikke klarer å finne en versjon av XP til nedlasting på nett foreslår jeg at du leverer pc`n tilbake og sier at du er rett og slett for dum til å ha den.
Last ned lovlig fra microsoft, så kan jeg sende deg en ubrukt key
Sitat av Pledrik Vis innlegg
Hvis du ikke klarer å finne en versjon av XP til nedlasting på nett foreslår jeg at du leverer pc`n tilbake og sier at du er rett og slett for dum til å ha den.
Vis hele sitatet...
Hva er poenget med å være så nedlatende overfor han?

Han er vel kanskje ikke den mest erfarne databruker, men ingen lærer noen ting av et sånn svar som du gir han.

Last ned fra Microsoft som sagt!
Hva skal du med et operativsystem som er over ti år gammelt?
Sitat av øyvind95 Vis innlegg
Hva skal du med et operativsystem som er over ti år gammelt?
Vis hele sitatet...
Det er fortsatt et bra "arbeids OS" om det er det han skal bruke det til
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av øyvind95 Vis innlegg
Hva skal du med et operativsystem som er over ti år gammelt?
Vis hele sitatet...
Windows XP er ganske bra og nyttig, spesielt om det står mellom xp og vista... Har planer om å skaffe det til lap-toppen min.
Sitat av Melcor Vis innlegg
Windows XP er ganske bra og nyttig, spesielt om det står mellom xp og vista... Har planer om å skaffe det til lap-toppen min.
Vis hele sitatet...
Er sikkert bra sånn sett, men supporten vil bare vare fram til 2013/2014.
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av øyvind95 Vis innlegg
Er sikkert bra sånn sett, men supporten vil bare vare fram til 2013/2014.
Vis hele sitatet...
Jaja, men tror nok at user base support vil fortsette en god stund til

(og man er vel ikke avhengig av supporten heller da)
Microsoft slutter med å lage hotfixes og drive support for WinXp SP3 April 8, 2014.

Kilde : http://windows.microsoft.com/en-us/w...ucts/lifecycle