Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1052
Hey jeg skulle hat tak i en fyr her skal ha et ord me han, men er bare d jeg fekk bare skilt nummere hans!
noen som har noen peiling hvordan jeg kan få sport opp denne kødden????
ring statens vegvesen.
DownloadGenie: Tror ikke brønnøysundsregistrene gir ut navn, er i tvil at statens vegvesen bare gir ut navn på registrerings nummer. Kontakt politiet dersom statens vegvesen ikke funker
La meg gjette: du har blitt påkjørt ?
Statens vegvesen fungerte for meg hvertfall.. Ringte dit og spurte om hvem som eide en moped med det og det skiltnummeret, også sa de hvem mopeden sto registrert på. Måtte bil satt vidre ett par ganger først da men..
Opprinnelig postet av Croyfer
La meg gjette: du har blitt påkjørt ?
Vis hele sitatet...
La meg gjette, du har påkjørt noen i det siste?
Jeg tviler meget på at Statens Vegvesen gir ut navn i hytt å pine. Må nok først innom Polititet.
Opprinnelig postet av Lynzh
La meg gjette, du har påkjørt noen i det siste?
Vis hele sitatet...
Hvordan i all verden påkjører man noen?
Opprinnelig postet av jaxxa
Hvordan i all verden påkjører man noen?
Vis hele sitatet...
Enklere enn du tror...
Opprinnelig postet av mainer
Enklere enn du tror...
Vis hele sitatet...
ok... forklar da

Jeg trodde nemlig det het "å kjøre på", ikke "å påkjøre"..
Dersom du har skiltnummeret til bilen/mopeden/whatever er det bare å ringe til statens vegvesen. De gir gladelig fra seg navn og adresser i nytt og pine. Har selv gjort dette flere ganger selv for å sjekke opp tidligere eierforhold på biler jeg har kjøpt.

Gå inn på www.vegvesen.no og finn tlf. nr til ditt regionskontor. Stort enklere kan det ikke bli
bluzer's Avatar
Trådstarter
5 0
Hmm.. ikke akurat blit på kjørt men, noe lignende HÆRVERK på MC Ska vri hode om på han (ikke noe draps trussel men en metafor)
Jeg skal stenge tråden din (en metafor).