Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  76 20862
kan jeg komme på besøk ? (a)

Er denne dyrket ute i norsk natur ?

hvilken strain kan dette være da ?

Er vel ikke så mange som tåler norsk klima ?
Sitat av selvmord Vis innlegg
Men en ting til jeg plutselig kom til å husk på jeg hadde lest, var at det var en eller annen form for Russisk cannabis plante som skulle overleve i kalde miljøer, er dette tilfelle? Har bare hørt om det en gang, mulig det var en nff tråd, skal jeg ikke si sikkert, da det er lenge siden jeg har lest det, å ikke hørt noe om det siden.
Vis hele sitatet...
Diverse varianter av Ruderails regner jeg med du tenker på. Det finnes litt forskjellige varianter og krysninger innefor dette igjen, men overall er det ruderails du tenker på. Jeg gidder ikke ramse opp hele historien om ruderails, det finnes å lese på wikipedia for de som interesserer seg for det.
Sitat av moret Vis innlegg
Diverse varianter av Ruderails regner jeg med du tenker på. Det finnes litt forskjellige varianter og krysninger innefor dette igjen, men overall er det ruderails du tenker på. Jeg gidder ikke ramse opp hele historien om ruderails, det finnes å lese på wikipedia for de som interesserer seg for det.
Vis hele sitatet...


Beklager sterkt, har null peil på hva du snakker om, men skal sjekke det du linka til. Men det får meg ikke til å endre mening uansett
Sitat av A Goat Vis innlegg
kan jeg komme på besøk ? (a)
Vis hele sitatet...
Det blir ikke opp til meg....
Sitat av A Goat Vis innlegg
Er denne dyrket ute i norsk natur ?
Vis hele sitatet...
Det står at den vokser på gården til OP. Så den har ihvertfall vokst fram ute i Norge. Om du vil definere det videre som "natur" blir litt opp til deg.
Sitat av A Goat Vis innlegg
hvilken strain kan dette være da ?
Vis hele sitatet...
Hard to say. Indica-dominert ihvertfall, kanskje 100% indica også forsåvidt. Det er basicly umulig å fastslå strain gjennom bilder på forum. Om den er plantet der med vilje tipper jeg på en Afghan#1 eller en kryssning på denne.
Sitat av A Goat Vis innlegg
Er vel ikke så mange som tåler norsk klima ?
Vis hele sitatet...
Joda. Norsk sommer er helt fint for cannabis. Om man er heldig har man masse sol og god temperatur. Det er først når høsten kommer og kulden setter inn cannabisplantene sliter i Norge, dog det skal sies at cannabisplanter overlever mye lavere temperatur enn man skulle tro.
Det er vannskelig å drive butikk med utendørsgrows i Norge, men det er fortsatt mulig å dra nytte av de lange, solfyllte dagene om sommeren for så å flytte dem inn når tempen blir for lav og dagene for korte.

Sesongen for å gro cannabis ute er sånn omtrent fra midten/slutten av mai til midten av August i Norge(med forbehold om temperatur). Så om man har en autobomstrende strain man har startet innendørs skal man fint få noe røykbart på en utendørsgrow i Norge. Selv om man optimalt burde hatt plantene inne om natten under HPS og satt de ut om dagen de timene det er direkte sollys for plantene.
Sitat av moret Vis innlegg
Hard to say. Indica-dominert ihvertfall, kanskje 100% indica også forsåvidt. Det er basicly umulig å fastslå strain gjennom bilder på forum. Om den er plantet der med vilje tipper jeg på en Afghan#1 eller en kryssning på denne.
Vis hele sitatet...
Ble litt nysjerrig nå Hvordan kan du si at dette er Indica? Kan du se det på planten eller hva?
Bladene på indica planter er ofte bredere en på sativa planter, selve plante er også som regel lavere mens en sativa plante ofte er høyere og "tynnere" med smalere blader. Er enig at dette kan se ut som indica, men er vanskelig og si så tidlig.
Er det noe oppdatering på hvordan det går med planten?
Sitat av danseku Vis innlegg
Bladene på indica planter er ofte bredere en på sativa planter, selve plante er også som regel lavere mens en sativa plante ofte er høyere og "tynnere" med smalere blader. Er enig at dette kan se ut som indica, men er vanskelig og si så tidlig.
Vis hele sitatet...
Dette. Pluss at jeg tok med antall fingre på bladene også. Selv om det er en ung plante burde den ha blader med 7-11 fingre om den var en sativa-dominert strain. Denne planten har ikke så mange, etter det jeg kan se 5-7. Derfor: indicadominert.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Runardo's Avatar
Trådstarter
Denne fikk desverre ikke stå fordi Mamma var jo så flink og skulle luke mens jeg var på Jobb...utrolig synd ble fort glad i den
Sitat av Runardo Vis innlegg
Denne fikk desverre ikke stå fordi Mamma var jo så flink og skulle luke mens jeg var på Jobb...utrolig synd ble fort glad i den
Vis hele sitatet...
Kondolerer
Sist endret av fishfuze; 29. juni 2012 kl. 09:42.
Sitat av LarVael Vis innlegg
Kan vel legge til at den er langt ifra ferdig, så å røyke den nå vil ikke gi noe effekt annet enn kanskje placebo.
Vis hele sitatet...
Hvis frøene er bra vil det virke å røyke bladene nå.Og det er ikke placebo.
Det vil ikke virke og røyke bladene, det vil aldri virke. Man røyker blomstene og ikke bladene.
Runardo's Avatar
Trådstarter
Jeg tror uansett det var en "hann-plante" men guuuud hvor godt det lukta!
Pluss at den var jo utrolig pen!
For dem som vil finne slike, se litt rundt i urbane områder. Spesielt i offentlig parker som har litt bortgjemte plasser ved seg.(Hvor ikke de offentlig er så flinke til å ta en klipp)
Poy
Stay positive..lala
36 1
Det første jeg tenker når jeg leser om hvor planta har vokst opp hen, er at da må det jo være noen i huset ditt som har planta den der? Tenk om søstra de er den drøyeste dealeren ever, og hadde lyst på en plante?
Neida, skakke skremme deg.
Men tbh så røyker både pappa og mamma hasj, så man kan jo aldri vite hva de nærmeste driver med..
HVa hadde skjedd om en liten unge hadde gått og spist den planta?

blitt høy som faen ? se for deg en 6 åring som har spist den der !
Sitat av w3lbeck Vis innlegg
HVa hadde skjedd om en liten unge hadde gått og spist den planta?

blitt høy som faen ? se for deg en 6 åring som har spist den der !
Vis hele sitatet...
Ingenting hadde skjedd
Sitat av w3lbeck Vis innlegg
HVa hadde skjedd om en liten unge hadde gått og spist den planta?

blitt høy som faen ? se for deg en 6 åring som har spist den der !
Vis hele sitatet...
Og jeg tror egentlig ikke cannabis planter smaker så forferdelig godt heller, at unger dytter i seg hele greia sånn uten videre.
Sitat av Runardo Vis innlegg
Jeg tror uansett det var en "hann-plante" men guuuud hvor godt det lukta!
Pluss at den var jo utrolig pen!
Vis hele sitatet...
Når har gutten fått blod på tann! Ikke lenge til du blir gartner av deg
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
sikkert noen som har kommentert det, men et er en han-plante, så du vil ikke få no buds eller noe :P men du kan knaske på frøene da, eller kutten en liten bit av planten og putte den i en potte men i og med at det fortsatt er ulovlig med cannabis i alle former :/ sååå om du synes det er verdt det, KJØR PÅ
Sitat av drittsekken Vis innlegg
men det er en han-plante, så du vil ikke få no buds eller noe :P men du kan knaske på frøene da
Vis hele sitatet...
Selvmotsigelse deluxe? [COLOR="White"](I og med at man må ha buds for å få frø)[/COLOR]
Nydelige planter! skulle gjerne hatt noen som ikke ga fra seg frø. er bare intresert i planten som en blomst for å si det slik. rusen har jeg ikke interesse for.
Sitat av khh Vis innlegg
Og jeg tror egentlig ikke cannabis planter smaker så forferdelig godt heller, at unger dytter i seg hele greia sånn uten videre.
Vis hele sitatet...
Cannabisplanter smaker vondt, det er en forsvarsmekanisme den har på lik linje med mange andre mat/nytteplanter. Hadde nok ikke fått stått så lenge om alle mulige dyreslag skulle vært borti og tatt en bit
på heltid
iSkurk's Avatar
Noe resultat i ettertid?
Sitat av iSkurk Vis innlegg
Noe resultat i ettertid?
Vis hele sitatet...
Denne fikk desverre ikke stå fordi Mamma var jo så flink og skulle luke mens jeg var på Jobb...utrolig synd ble fort glad i den
Vis hele sitatet...
titegn+++++
på heltid
iSkurk's Avatar
Sitat av Mozilla Vis innlegg
titegn+++++
Vis hele sitatet...
klarte og skippe over det i lesningen. utrolig synd igrunn.
Sitat av iSkurk Vis innlegg
klarte og skippe over det i lesningen. utrolig synd igrunn.
Vis hele sitatet...
Jepp.
Hadde vore utrolig kjekt og hatt en ''grow tråd'' og følge her på freak!