Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1415
Noen som vet om et bra og gratis redigeringsprogram til filmer? Har tat noe fraps som jeg har lyst å laste opp på youtube, men skulle gjerne ha redigert det litt.

Det må ha et verktøy som skrur opp hastigheten, slik at eg kan spole litt, men vise i større fart
Movie maker for alle basic ting. Skal du ha det mer avansert kan du bruke Sony vegas.
Gratis er jo det som er problemet her.

Du kan jo alltids få tak i Adobe Premiere på diverse ulumske metoder uten å betale.
Premiere er forøvrig et kjempeprogram
Alt kan bli gratis..


Selv anbefaler jeg Pinnacle Studio, veldig lett å lære og bra til basic redigering.
Trådstarter
96 1
Hmm Vel, har lasta ned Vegas programmet no, men får opp feilmelding om at det har stoppa og funke... Tips?
Har du huska å cracke det?
Trådstarter
96 1
Nei ? Men trur ikkje eg må ha det? Eller må eg?
Har du lasta ned en lovlig demo?
Eller en piratversjon?
Premier er konge og finnes på bukta i en stor pakke med crack og det hele.

Har brukt det mye selv, det er lett å bruke, ser ikke like kjedelig ut som final cut og gjør alt like bra.
Vegas pro er også bra, men jeg liker adobe sine programmer bedre c:

Last ned begge å test de ut, om alt du skal er å skru tempoet opp på gaming opptak er det ikke kompliserte greier som skal til.
Last ned Sony Vegas som er ganske lett og lære seg. Ikkje bruk Movie Maker, lett å få psykiske/traumatiske problem ut av!
Sist endret av Darkerface2; 19. november 2011 kl. 17:55. Grunn: Skrivefeil.
Trådstarter
96 1
Haha, ser den. Vel det var en lovlig versjon ja... Så ser ikkje at eg kan trenge en crack til den... :O
Det kommer jo helt an på hva du skal.
Jeg har Pinnacle Studio. Funker helt greit.
De fleste som er halvseriøse bruker vel Sony Vegas, Premier Pro og Final Cut Pro og slikt, og After Effects til etterarbeid. Men det koster etter kvaliteten.
Sist endret av DoktorKven; 19. november 2011 kl. 19:36.
Det som er kjipt med windows movie maker er at det tar unødvendig mye ram, og at det kræsjer hvert femte minutt.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Det som er kjipt med windows movie maker er at det tar unødvendig mye ram, og at det kræsjer hvert femte minutt.
Vis hele sitatet...
Hvor gammel per pc'en din og hvilket operativsystem har du?
Hvor mye RAM har du?
Sist endret av DoktorKven; 19. november 2011 kl. 20:44.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Det som er kjipt med windows movie maker er at det tar unødvendig mye ram, og at det kræsjer hvert femte minutt.
Vis hele sitatet...
Det som er kjipt med Movie Maker, er at det ikke er mulig å gjøre noe som helst nyttig med det.. Selvfølgelig ikke om du bare skal sette et par bilder etterhverandre og en sang da..

Skal du ha noe som er verdt å bruke, vil jeg anbefale Sony Vegas 10 (eller 11 om du gidder) eller Adobe Premiere Pro. Personlig hater jeg Premiere, men det er nok bare fordi jeg er vant til Vegas..

Husk at alt kan bli gratis, så lenge du har samvittighet, moral og et torrentprogram ^^
Sitat av NannirK Vis innlegg
Hvor gammel per pc'en din og hvilket operativsystem har du?
Hvor mye RAM har du?
Vis hele sitatet...
win7 ultimate, 4 gig. Kræsja hele tiden da jeg brukte det til å lage en fremføring. Det var ikke engang råmatriale fra et kamera inn i bildet, det var fotografier og lydspor.
Sitat av olaPola Vis innlegg
win7 ultimate, 4 gig. Kræsja hele tiden da jeg brukte det til å lage en fremføring. Det var ikke engang råmatriale fra et kamera inn i bildet, det var fotografier og lydspor.
Vis hele sitatet...
Snodig. Har aldri vært borti at så "små" programmer kræsjer, i alle fall ikke gjentatte ganger.