Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1402
Hei, har 2 x xfx7800gt som kjøres på sli.

Drev og stuket her en søndag etter en helg på piller og fant ut at jeg skulle lage multimedia opsett i stua.

fikk satt opp alt osv og drev og stilte på bildet for og få det best mulig.
kjørte på en 32" wide men det ble ikke noe bra bilde i det hele tatt så jeg bestemte meg for og gi f og sette ting tilbake.

Når jeg i dag skulle spise frokost og se på south park var bildet helt forvrengt ,uans hva jeg stilte på av video settings på nvidia instillingene ble det ikke bra. fant heller ikke noen " tilbakestill alt " knapp.. noen løsninger\forslag til og resette opsettet på kortene ?

vet jeg kan knote og stille og prøve meg frem men det blir for mye hodebry.
Takk for evnt svar
Usikker, men kanskje du kan laste ned den nyeste driveren til kortet, installere den og håpe på at alt bli nullstilt og tilbake til sitt normale.
http://www.nvidia.co.uk/page/drivers.html
Sist endret av Christian; 14. juni 2007 kl. 18:47.
-bigL-'s Avatar
Trådstarter
33 0
vistaèn fant en driver oppdatering men likte den ikke.. ?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Drivere gjennom windows update = roflcake

Gå på www.nvidia.com og last ned siste.
-bigL-'s Avatar
Trådstarter
33 0
hehe veit, vistaen er så " smart " på alle måter gjør alt for deg osv.
men har hittil funket bra
kan man ikke resette cmos a?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Cmos har fint lite med skjermkortet å gjøre dog.

Tipper det er noen paramtere inne på kortet som gjør det atm, f.eks at du hadde WidescreenTV og oppløsningen nå er fast til kun WIDE oppløsninger i motsetning til 4:3.

Sjekk avanserte instillinger og omså "detekter skjerm f.eks, prøv også å still opp\ned oppløsningen.
Sist endret av AtXbYeA; 14. juni 2007 kl. 19:16.
-bigL-'s Avatar
Trådstarter
33 0
er ikke noe pes med det, er video configuration display setting som er problemet! må få resettet programvaren , faen ta at det ikke er en tilbakestill knapp når man først trenger den!!