Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 665
Jeg har lest litt på hva som har blitt skrevet, men hva mener dere? Best å legge den under tunga i noen biter eller bare svelge den
Svelge den såklart. Det er det tabletter er laget til.

Resoribletter er ment å ta sublingvalt(under tungen).
Sist endret av Naturgrønn; 2 uker siden kl. 19:22.
Sitat av bareenrandomkar Vis innlegg
Jeg har lest litt på hva som har blitt skrevet, men hva mener dere? Best å legge den under tunga i noen biter eller bare svelge den
Vis hele sitatet...
Svelge den. Hva ellers? Og hvis du er ute etter å ruse deg så vil ikke sobril hjelpe deg.
Svelge den. På tom mage, det har MYE å si for effekt. T
Svelg dem, så knert noen kalde halve
Egentlig samme faen hva du gjør med de. Biotilgjengeligheten oralt er rundt 92%, så om du drar på noen prosent ved å ha dem under tungen er rimelig ubetydelig når det kommer til merkbar virkning. Grapefruktjuice vil heller ikke hjelpe på siden oxazepam ikke brytes ned av CYP3A4, så det er fint lite du kan gjøre utover å synergisere med andre gabaerge droger for økt effekt.
Sitat av Opponent Vis innlegg
Svelge den. Hva ellers? Og hvis du er ute etter å ruse deg så vil ikke sobril hjelpe deg.
Vis hele sitatet...
Personlig syntes jeg en rus på sobril kan være ganske behagelig på rundt 30-50mg. Å vis du vil bli litt ekstra fakked kan du ta deg en liten knert eller noen kalde
Knus de med tennene og svelg ned med ett godt glass vann for en kjappere og kraftigere virkning.