Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 2806
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har behov for noen skikkelige feriedager hvor jeg er helt kake. Husker somadrilrusen på 90 tallet i kombinasjon med tjall/E og mangel på søvn var ganske så digg. Savner følelsen av at kroppen har ro, og sinnet bare nyter det å være helt borte, men hva slags legemidler fikser det? Har tenkt på dolcontin men vet ikke om det funker, er 25 år siden forrige gang og nå veier jeg mye mer.

Hva er best for å bli skikkelig fucked up? Håper denne tråden er innafor og at den ikke bryter med noen regler.
Hadde gått for valium og tjall. Trygt og godt. Trenger ikke noe hestedop for å slappe av. Men apropos hestedop så er jo litt ketamin på toppen ganske digg hehe
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Hadde gått for valium og tjall. Trygt og godt. Trenger ikke noe hestedop for å slappe av. Men apropos hestedop så er jo litt ketamin på toppen ganske digg hehe
Vis hele sitatet...
Jeg røyker ikke lenger pga fare for psykose
Jeg er ikke så dreven i piller som mange andre her men oxy gir jo en syk fin form hvis man ikke har toleranse. Både i kropp og sjel
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Jeg er ikke så dreven i piller som mange andre her men oxy gir jo en syk fin form hvis man ikke har toleranse. Både i kropp og sjel
Vis hele sitatet...
Hvordan er valium + tjall?
Balsam for sjelen.

Valium gir jo pause fra alle bekymringer og litt god slappfisk stemning. Hasj er jo gull og valiumen fjerner eventuell noia så du får bare det positive. Bare sørg for å ha nok brus, sjokolade og potetgull liggende.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Balsam for sjelen.

Valium gir jo pause fra alle bekymringer og litt god slappfisk stemning. Hasj er jo gull og valiumen fjerner eventuell noia så du får bare det positive. Bare sørg for å ha nok brus, sjokolade og potetgull liggende.
Vis hele sitatet...
Ikke verst
Jeg tror gode edibles har potensialet til å ta deg dit du ønsker. Det kan bli for mye der og da sovner du.
Sitat av Jerna Vis innlegg
Jeg tror gode edibles har potensialet til å ta deg dit du ønsker. Det kan bli for mye der og da sovner du.
Vis hele sitatet...
Fare for psykose også anbefaler du edibles? Haha, evil
Hasj/weed no go. I korte perioder ville jeg gått for benzo. Diazepam eller oxazepam.
Anonym bruker
"Lykkelig Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du savner somadril hvorfor ikke bare kjøpe noen på dw? 2x500mg og to kalde øl. Da slapper kroppen og hodet av
Endogene agonister.
Så ikke dette med psykose.


Da utgår det.
Spørs jo hvor grensen går. Men dersom man tar det som et tenkt eksperiment er det jo fritt frem. Jeg har lagt det meste på hylla nå, men husker med glede følelsen av flere dager våken på diverse oppkvikkende midler. Når du da er så rocka at du omtrent ikke skjønner en dritt, da er tiden inne for å mikse rivotril og subutex. Da lander du som en engel på en sky. Høyt der oppe og dypt der nede. Da er du fullstendig i vater. Kjør gjerne på med litt av det gud gav oss i pipa også. Det er mitt farmasøytiske Nirvana……….
Har du prøvd å bare spise sunn mat og være fysisk aktiv hele dagen ved f.eks å gå lange fjellturer? Er ikke det et mye bedre alternativ enn å være et pilleknaskende dophue?
Sitat av Ingebrigt Vis innlegg
Har du prøvd å bare spise sunn mat og være fysisk aktiv hele dagen ved f.eks å gå lange fjellturer? Er ikke det et mye bedre alternativ enn å være et pilleknaskende dophue?
Vis hele sitatet...
Amen!
Såvidt jeg kan forstå var trådstarter ikke interessert i å gå turer og trene, men være et «pilleknaskende dophue»en dag eller to. kontrollert bruk er greit spør du meg. Altså av voksne mennesker med noen års erfaring. Noe jeg helt klart oppfattet det som.
Sitat av Mraduvanzed Vis innlegg
Såvidt jeg kan forstå var trådstarter ikke interessert i å gå turer og trene, men være et «pilleknaskende dophue»en dag eller to. kontrollert bruk er greit spør du meg. Altså av voksne mennesker med noen års erfaring. Noe jeg helt klart oppfattet det som.
Vis hele sitatet...
Det vil uansett gi motsatt effekt etter noen dager, dvs. at personens problemer med angst og evt. depresjoner vil øke.
Denne tråden er forøvrig et annet eksempel der en person bare skulle ruse seg en stund og ba om råd her på forumet, men endte opp som død og begravet etter en tid.
https://freak.no/forum/showthread.php?t=257409
Anonym bruker
"Fortrolig Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rivotril
Lyrica. Roer ned sinnet, euforisk og fjerner all spenning fra kroppen. Slår alt av benzo for min del-

Sitat av Jerna Vis innlegg
Så ikke dette med psykose.


Da utgår det.
Vis hele sitatet...
Regna med det.
Sist endret av skrpappa; 30. juli 2023 kl. 14:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Ingebrigt Vis innlegg
Det vil uansett gi motsatt effekt etter noen dager, dvs. at personens problemer med angst og evt. depresjoner vil øke.
Denne tråden er forøvrig et annet eksempel der en person bare skulle ruse seg en stund og ba om råd her på forumet, men endte opp som død og begravet etter en tid.
https://freak.no/forum/showthread.php?t=257409
Vis hele sitatet...
Det er synd å trist at noen dør. Men en voksen person må få ta egne valg. Ikke gi meg gulerøtter hvis jeg ber om piller. Hvis jeg ber om oppskriften på kake ikke gi meg oppskriften på smoothie fordi noen spiste seg ihjel etter å ha fått i seg kake og fikk dilla. Jeg hjelper gjerne de som vil ha hjelp til å holde seg nyktre. Men slutt å drikk da. Folk drikker seg ihjel hele tida. Det må gå an å komme med synspunkter uten at man er ute etter å få folk på skråplanet og ta livet av dem hvis ikke man snakker om gulerøtter og fjelluft. Og jeg elsker både fjelluft og gulrøtter. Står faktisk å seiler oppover kysten mens jeg skriver dette……
Sitat av Mraduvanzed Vis innlegg
Det er synd å trist at noen dør. Men en voksen person må få ta egne valg. Ikke gi meg gulerøtter hvis jeg ber om piller. Hvis jeg ber om oppskriften på kake ikke gi meg oppskriften på smoothie fordi noen spiste seg ihjel etter å ha fått i seg kake og fikk dilla. Jeg hjelper gjerne de som vil ha hjelp til å holde seg nyktre. Men slutt å drikk da. Folk drikker seg ihjel hele tida. Det må gå an å komme med synspunkter uten at man er ute etter å få folk på skråplanet og ta livet av dem hvis ikke man snakker om gulerøtter og fjelluft. Og jeg elsker både fjelluft og gulrøtter. Står faktisk å seiler oppover kysten mens jeg skriver dette……
Vis hele sitatet...
Trist at det ikke skal være mulig å råde folk til å prøve andre alternativer enn pilleknasking. Er du klar over hvor mange som holder på med slikt som ender opp som unge uføre eller selvmordsofre? Det er en enorm kostnad for samfunnet og ikke bærekraftig på sikt.
Sitat av skrpappa Vis innlegg
Fare for psykose også anbefaler du edibles? Haha, evil
Vis hele sitatet...
Nå har det seg sånn at det er stor sannsynlighet for at ts kan fint få noia for alt det andre som er nevnt også
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis du savner somadril hvorfor ikke bare kjøpe noen på dw? 2x500mg og to kalde øl. Da slapper kroppen og hodet av
Vis hele sitatet...
Haha jeg har ikke peil på dw.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Ingebrigt Vis innlegg
Har du prøvd å bare spise sunn mat og være fysisk aktiv hele dagen ved f.eks å gå lange fjellturer? Er ikke det et mye bedre alternativ enn å være et pilleknaskende dophue?
Vis hele sitatet...
Sunn mat? Fysisk aktiv? Hva slags hemmelig frimurer inside informasjon er det du sitter på?
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Glemte å si takk for alle forslag hittil
Stjeler tråden litt , siden du nevner Somadril… Har en Somadril liggende som jeg har lyst til å ta … Jeg går på 100-150mg Oxy daglig, har ligge stabilt på dette i en mnd nå, og stabilt på 50-100mg de siste 6mnd. Spørsmålet mitt er, er det trygt å ta en Soma mens jeg bruker den daglige dosen min? Har evt en sobril 10mg jeg bytte ut med
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sunn mat? Fysisk aktiv? Hva slags hemmelig frimurer inside informasjon er det du sitter på?
Vis hele sitatet...
Ikke innsider frimurer informasjon men almenn neurobiologi. Dette er noe som alle som har studert litt medisin eller biologi vet fungerer. Grunnen til at legene ikke vil gi ut så mye info om det er simpelthen at både de og big pharma ville tape enorme summer på det. De tjener med andre ord seg rike på å sette folk på en langvarig pillekontrakt.
Sitat av Ingebrigt Vis innlegg
Ikke innsider frimurer informasjon men almenn neurobiologi. Dette er noe som alle som har studert litt medisin eller biologi vet fungerer. Grunnen til at legene ikke vil gi ut så mye info om det er simpelthen at både de og big pharma ville tape enorme summer på det. De tjener med andre ord seg rike på å sette folk på en langvarig pillekontrakt.
Vis hele sitatet...
For ingen promoterer ideen om sunn livsstil...
Hvordan er Lyrica i forhold til Diazepam? Har bare prøvd Neurontin (gabapentin) og 900mg ga bare litt bedre søvn. Har hørt at pregabalin er sterkere, men mest ofte brukt som booster til minus og andre benzo.
Benzo alene er kjedelig, så om du går for det må du nesten røyke tjall ved siden.

Skal man ta den helt ut så er lyrica, benzo og opiater en fin kombinasjon, gjerne med litt stimulanter også, men man er ute på dyp rus når dette er det man tar for å slappe litt av. Blir vanskelig å anbefale det til noen som har holdt seg i skinnet de siste 25 årene.

Sitat av spongenova Vis innlegg
Hvordan er Lyrica i forhold til Diazepam? Har bare prøvd Neurontin (gabapentin) og 900mg ga bare litt bedre søvn. Har hørt at pregabalin er sterkere, men mest ofte brukt som booster til minus og andre benzo.
Vis hele sitatet...
Kan ikke sammenlignes egentlig.

Lyrica er en ganske tung rus. Se for deg diazepam.. gange 5? 10? du kjenner deg virkelig rusa, mens diazepam legger du så vidt merke til.
Neurontin er som å drikke lettøl, lyrica er som sprit.

Når man tar det en gang i blant så er lyrica noe av det hissigste man får, men toleransen bygges fortere enn faen, etter en uke er det som å spise luft, så hold det til en gang i blant så får du mest glede utav kapslene dine.
Sist endret av DrDeath; 31. juli 2023 kl. 20:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Opium eller buprenorfin og cannabis.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En kombo med subutex og lyrica funker bra..røykings oppå der igjen er nice å.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ville gått for oxy, Xanax og noen pils. Anbefaler dette med en liten bismak i munnen siden det er 25 år siden sist. Men da tenker jeg også at du antageligvis er voksen nok til å ikke hive innpå, men føle deg forsiktig frem på den rus-komboen jeg foreslo.

I høye, uansvarlige doser er nemlig den kombinasjonen oppskriften på overdose og pustestans.

Kan du ikke tenke litt annerledes da? Feks at du en dag prøver å kombinere to rusmidler du mistenker du kommer til å like, men i lave doser? Når du har funnet din magiske formel så setter du av en dato hvor du øker mengden litt. Tror det både er tryggere og gir en bedre rusopplevelse.

De gangene jeg skal gå "all out attack", fordi det er 6 måneder siden sist gang, ender ofte i spying, sovner bare av, eller at det generelt blir for heftig rus og det blir bare en dårlig kveld.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ville gått for oxy, Xanax og noen pils. Anbefaler dette med en liten bismak i munnen siden det er 25 år siden sist. Men da tenker jeg også at du antageligvis er voksen nok til å ikke hive innpå, men føle deg forsiktig frem på den rus-komboen jeg foreslo.

I høye, uansvarlige doser er nemlig den kombinasjonen oppskriften på overdose og pustestans.

Kan du ikke tenke litt annerledes da? Feks at du en dag prøver å kombinere to rusmidler du mistenker du kommer til å like, men i lave doser? Når du har funnet din magiske formel så setter du av en dato hvor du øker mengden litt. Tror det både er tryggere og gir en bedre rusopplevelse.

De gangene jeg skal gå "all out attack", fordi det er 6 måneder siden sist gang, ender ofte i spying, sovner bare av, eller at det generelt blir for heftig rus og det blir bare en dårlig kveld.
Vis hele sitatet...
Takk. Jeg har et åpent sinn så lytter til forslaget ditt.