Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 756
Såvidt jeg vet er det vel ikke mulig og få tak i dette underground slik som med Valium ,Rivotril og Xanor.

Jeg har prøvd det engang fra en som fikk det hos legen og det var en sinnsykt behagelig rus. Men jeg hadde tatt litt amf først så sovna ikke ��

Anyways , er det Rivotril 2mg som er mest likt i virkning som Rohypnol ? Synes og huske noe snakk på 2000 tallet at kryssere ble solgt og kallt for dobble hyppere ? Men det var vel Rivotril 2 mg ? De var hvite.

Jeg har også prøvd Flunipam engang ferdig mixa i en sprøyte med amfetamin og det var utrolig behagelig. Men det gjorde slik at jeg føllte ikke at jeg var speeda egentlig , men etter ca 6 timer begynnte jeg og føle meg skjelven så jeg skjønner godt man kan bli avhengig av slike piller.

Jeg har bestandig likt amfetamin for jeg føler jeg har mer kontroll da , men om jeg blander inn benzo for jeg liksom ikke den samme kreativiteten og får problemer med hukomelsen og det er jo ikke bestandig så bra hvis man holder på med ett skruprosjekt og skal reparere noe . Hvor i helvete har man gjort av alle delene for og sette i sammen ����
Sist endret av kdirt; 13. juli 2023 kl. 08:13.
Folie à deux
Halcion overgår absolutt alle tre. Det er det sykeste jeg noen sinne har tatt. 0.125mg slått 10mg med både Xanor og Rivotril
Jeg kan ikke forstå om det eksisterer et mer potent benzodiazepin som kommer i nærheten av dette da det nærmer seg mikrogram i dosering
Trådstarter
96 4
Sitat av noguhso Vis innlegg
Halcion overgår absolutt alle tre. Det er det sykeste jeg noen sinne har tatt. 0.125mg slått 10mg med både Xanor og Rivotril
Jeg kan ikke forstå om det eksisterer et mer potent benzodiazepin som kommer i nærheten av dette da det nærmer seg mikrogram i dosering
Vis hele sitatet...
Halcion , har jeg kun hørt om i boka American Psycho 😅 Det hadde vært interresant og prøve men det produseres vel ikke mere. Da sovner man vel av om man ikke har speed innabords ? Men hva synes du er den benzo som ligner mest på Rohypnol i virkning ? Har lest at tar man masse Valium kan det ligne. Husker bare jeg tok 6-7 stesolid (diazepam,)5mg og da føllte jeg meg veldig rå i sofaen for så og sovne etter 30 min 😅😅
Folie à deux
Sitat av kdirt Vis innlegg
Halcion , har jeg kun hørt om i boka American Psycho 😅 Det hadde vært interresant og prøve men det produseres vel ikke mere. Da sovner man vel av om man ikke har speed innabords ? Men hva synes du er den benzo som ligner mest på Rohypnol i virkning ? Har lest at tar man masse Valium kan det ligne. Husker bare jeg tok 6-7 stesolid (diazepam,)5mg og da føllte jeg meg veldig rå i sofaen for så og sovne etter 30 min 😅😅
Vis hele sitatet...
beste boken jeg har lest, filmen er en komedie i forhold. Når han dreper den lille jenta i parken og hvordan forfatter beskriver dette er helt fantastisk og på grensen til ulovlig. Uansett om du ser etter noe som ligner valium mest så tror jeg du ser etter klonazepam eller lorazepam. Det er veldig omdiskutert om 1mg tilsvarer 10(diazepam) men det finnes veldig mye der ute av såkalte RC benzodiazepin så du har sikkert bedre valg. Har du tilgang så se etter midazolam
Trådstarter
96 4
Sitat av noguhso Vis innlegg
beste boken jeg har lest, filmen er en komedie i forhold. Når han dreper den lille jenta i parken og hvordan forfatter beskriver dette er helt fantastisk og på grensen til ulovlig. Uansett om du ser etter noe som ligner valium mest så tror jeg du ser etter klonazepam eller lorazepam. Det er veldig omdiskutert om 1mg tilsvarer 10(diazepam) men det finnes veldig mye der ute av såkalte RC benzodiazepin så du har sikkert bedre valg. Har du tilgang så se etter midazolam
Vis hele sitatet...
Jeg ser etter noe som ligner Rohypnol mest . Hva er RC benzo ? Er det sånn research chemicals utgave av benzo ? Har ikke tilgang desverre. Eneste jeg har prøvd av Research Chemicals er 2cb heter det vel ? Det skulle minne om en blanding av Cola og Extascy. Men jeg sniffa en liten stripe for mye og ble dårlig , folk sa jeg ble blå i trynet og jeg måtte bare krype inn på ett toalett og ligge i ro der til det ga seg.
Folie à deux
Sitat av kdirt Vis innlegg
Jeg ser etter noe som ligner Rohypnol mest . Hva er RC benzo ? Er det sånn research chemicals utgave av benzo ? Har ikke tilgang desverre. Eneste jeg har prøvd av Research Chemicals er 2cb heter det vel ? Det skulle minne om en blanding av Cola og Extascy. Men jeg sniffa en liten stripe for mye og ble dårlig , folk sa jeg ble blå i trynet og jeg måtte bare krype inn på ett toalett og ligge i ro der til det ga seg.
Vis hele sitatet...
Ja det er helt riktig at rc= research chemical of de har vi vel mange,mange rusen hvis ikke hundre tusen av. Det du ser etter er et trialabenzodiazepin. Hva som er likt flunitrazepam(Rohypnol, flunipam) er kanskje forgjenger til dette som er mye mindre potent og du må opp i dose med minst 10x av nevnte middel. Hvis jeg skal gi deg et svar på hvilket bzd som eksisterer der ute så tar det meg ganske lang tid, jeg har ikke et svar per nå. Er ikke fluni sterkt nok? Det skal det være, og hvis det ikke er det så gå for Halcion(triazolam) dette kan du få via lege om behovet er stekt nok.

2cb er ikke lenger et Rc meg bekjent
Halcion bør du ikke ta.
Blacker lettere ut enn på xanor.
Husker det ble forbudt i Norge, og takk for det.

Flunipan og rohypnol gies fortsatt ut via sykehuset.
Flunipam og via hjemmesykepleien.


Sjekk ut virkemiddel ; Midasolam.
Det var det beste, hyppere ganger 10. Husker ikke navnet på pillene.
I Spania fikk du 10mg ferdigfylte sprøyter, om du ikke ville vente på tabletten.
Tablettene får du enda i Spania feks.

Her brukes de på sykehuset før anestesi, så du slukner….
Folie à deux
Sitat av slitenRealist Vis innlegg
Halcion bør du ikke ta.
Blacker lettere ut enn på xanor.
Husker det ble forbudt i Norge, og takk for det.

Flunipan og rohypnol gies fortsatt ut via sykehuset.
Flunipam og via hjemmesykepleien.


Sjekk ut virkemiddel ; Midasolam.
Det var det beste, hyppere ganger 10. Husker ikke navnet på pillene.
I Spania fikk du 10mg ferdigfylte sprøyter, om du ikke ville vente på tabletten.
Tablettene får du enda i Spania feks.

Her brukes de på sykehuset før anestesi, så du slukner….
Vis hele sitatet...
Halcion er ikke forbudt og du får det fortsatt men det må søkes inn på samme måte som flunitrazepam. Midazolam får du nok aldri uansett, det er ikke så potent men er mest vanlig i sublingual form, altså at man får det i munnen rett og slett, gjerne hos tannlegen. Ta en rask titt her når det gjelder Halcion https://www.legemiddelhandboka.no/L5.1.1.7/Triazolam

Men denne er som jeg har sagt, og som du sier sikkert den sykeste benzodiazepin vi lovlig kan få tak i her til lands. Det sier sitt når max dose per på så lite som 0.125... det er ingenting annet enn fullstendig insane
Anonym bruker
"Fortrolig Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Stemmer at kryssere ble solgt som "doble hyppere" på tidlig 2000 tallet. Rivotril og rohypnol er likt i stukenivå men jeg opplever ikke noe direkte rusfølelse av rivotril selvom man er fetterusa.
Trådstarter
96 4
Ja det må jeg si meg enig i at jeg føler meg ikke rusa på Rivotril derfor er den litt skummel. Lett og miste hukommelsen også. I thailand for masse år siden var det ikke mulig og få tak i rohypnol med mindre jeg forhåndsbetalte så skulle "dealeren" hente det for meg på sykehus men det ville ta 2 dager så jeg takket nei. Ellers ble jeg tilbydd 60 mg Diazepam kapsler , de sa det ville virke akkurat som Rohypnol , men jeg takket nei.