Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3058
Hvor: Lillehammer på hyttetur
Hvem: Meg + 4 andre gode kompisser
Hva: 100 + 50mg MDMA


For en måned siden dro jeg og fire kompisser opp på fjellet for og prøve noe nytt, nemlig MDMA. Jeg hadde lest endel om dette på forhånd og insett at dette var veldig innafor og prøve. Av oss fem så var det tre av oss som ikke hadde prøvd før mens de to andre hadde prøvd ved en anledning tidligere.
Til turen hadde vi kjøpt inn 1g MDMA og en bag weed hver. MDMA-en doserte vi i kapsler med 100mg til og starte med, deretter 50mg som man skulle droppe når man peaket.

Vi kjørte opp fredag kveld og var fremme sånn i åttetiden. Hytte var nesten nedsnødd så for og komme inn så måtte vi grave endel. Da vi endelig var ferdige med snøskuffing og alt annet merket man at alle gutta var meget spente på det vi skulle gjøre next. Vi satt oss godt til i sofaen i hytta, anlegget ble gjort klart, turetepper ble lagt frem og alle siggpakkene ble selvfølgelig lagt frem lett tilgjengelig. Klokka hadde nå blitt ni og det var på tide og droppe. Fire av oss droppet, sistemann var litt småskeptisk og ville gjerne se hvordan reaksjonen var på oss så han ventet litt med det. Vi visste jo selvfølgelig at han ville bli med etterhvert så det var ikke noe problem. Vi satt og spilte kort og alle ventet spent på en reaksjon. Etter 20 minutter merket jeg at det var veldig annerledes og bevege på hendene og dette utpekte flere av oss. Det skulle ikke gå lang tid før de som hadde prøvd før begynte og merke det for fullt. De ville så absolutt ha oss med ut på verandaen og røyke en sigg. Ute på verandaen står vi og snakker og koser oss. Kompissen som ikke hadde droppet enda var superstokaa på og røyke en joint, men dette sa vi nei til. Vi ville kjenne det for fullt.

Ute på verandaen er det sykt god stemning, vi har vinduet åpent så vi hører musikken strømme igjennom vinduene. Jeg begynner og forklare at jeg ikke kjenner noe til gutta og han ene som er ganske høyt oppe prøver og forklare meg "tro meg du kjenner det". Jeg tenker meg litt om og trekke av siggen. Så begynner gutta og smile, de ser nemlig på meg akkurat i det MDMA-en hitter.
BOOOOOM!

Jeg forstår greia meg en gang, jeg er i full ekstase og blir utrolig GIRA!!
Jeg og de to andre som er på topp løper inn, vi begynner og danse. Stemningen er helt euforisk da vi lytter til det norske bandet Young Dreams. Jeg klemmer rundt gutta og nyter øyeblikket så utrolig!! Jeg er helt utrolig stokaa!!
Plutselig hitter det inn på sistemann som hadde droppet, han blir utrolig stokaa han ogsåå. Han slipper seg helt løøs og bare diggger!! Jeg får en utrolig sterk trengsel til og fortelle ting til gutta. Løper blant annet bort til kompissen som ikke har droppet og forteller at dette er absolutt noe du burde gjøre. Han legger godt merke til stemningen vi er i men skjønner det ikke helt selv.

Så spør han: "hvor lenge varer det, 20 min?" Jeg skriker ut: 6 timer mann!!
Og han bare: "Whaaaat?"

Det har nå godt en time og sistemann er klar for og droppe. Vi andre dropper 50mg-en vår mens han dropper 100mg. Vi er utrolig giraaa og jeg kooser meg så utrolig mye. Vi legger oss på gulvet på ett helt sinnsykt teppe og bare kjenner på det. BOOM igjen, kompissen som droppa sist begynner og kjenne det. Nå skjønner han akkurat hva vi har opplevd den siste timen. Han har også sterk trengsel for og si hva han mener om ting til gutta. Vi digger til musikk langt utover på natta og bare nyter rusen. Vi røyker minst 15 sigg hver og drar opp en etter en ute på verandaen! Rundt 2-3 begynner noen av oss og synke litt. De drar derfor fram ganjaen og fyrer opp den!! Jeg koser meg lenger og fortsetter og nyte musikken og selskapet av gutta.

Alt i alt: Wow, for en opplevelse. Jeg er så utrolig glad for at jeg gjorde dette. Samholdet blant oss fem er så sjukt mye sterkere og vi gleder oss utrolig mye til og droppe med andre kompisser. Dette er noe som må oppleves!
fin raport damn jeg fikk lyst til å møte Molly igjen!
Knall rapport, satt meg virkelig inn i hva dere opplevde

Hatt lignende opplevelser selv, men høres ut som dere mista kontrollen helt eller? ;p
Sitat av freaktz Vis innlegg
Knall rapport, satt meg virkelig inn i hva dere opplevde

Hatt lignende opplevelser selv, men høres ut som dere mista kontrollen helt eller? ;p
Vis hele sitatet...

Neidaneida, 100 % kontrollert. Bare ekstremt gira og sykt stokaa på følelsen vi fikk!
MDMA er fantastisk, men du er advart - "magien" til stoffet blir borte hvis du bruker det for ofte, eller hvis du har tatt det 10 ganger f.eks, så er det ikke like magisk (du kan ta lang pause og bli kvitt toleransen, men har hørt om 2 års pauser som ikke funker)

Den første emma tripen min var som å være i himmelen, helt fantastisk, 100% euforia og avslapping.
Neste tur, et par måneder senere tror jeg, var også knallfet, men dessverre ikke like sjukt, siden jeg visste hva som lå i vente. Det kicka bare ikke med samme styrke, selvom det var megagøy og verdt det.

Men MDMA er noe du kun kan ta en sjelden gang, ellers blir det kjedelig veldig fort og det er også negative virkninger av det som man går med i ettertid, noen får mer enn andre. Dårlig søvn, angst, depresjon, null energi, paranoia osv.
Jeg husker jeg hadde 3-4 dager hvor jeg ikke kunne "få den opp" etter 2 dager på emma.. i tillegg til masse noia og dårlig søvn

Du er heldig som fikk være med folk som ikke hadde tatt det før... det legger til en skikkelig god funk i stemningen for alle. Man blir alltid heeelt sjokkert og overraska over hvor bra det faktisk funker den aller første gangen, du bare tenker "no fuckin way, man, jeg bare suuser av sted"

Jeg tror ingen rusopplevelse jeg noen gang har hatt, har gitt meg så kraftig euforia og ro i sjela, som den aller første emma trippen jeg hadde. Det er absolutt noe av det beste som finnes ass.
Sist endret av Dagdriver; 17. april 2014 kl. 19:29.