Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 5651
Hei

Etter å har søkt både her og der så tenkte jeg kanskje noen her har noen råd. Finnes det noe middel som kan gjøre store pupiller til små/normale. Vet det fins den motsatte veien. Har to store lysegrønne øyne som ser helt ville ut når pupillene blir forstore... Fargelinser går dessverre ikke for meg.

Finnes det noe vidunder øyedråper?
Clear Eyes Redness Relief fungerer mot røde øyne og store pupiller.

Selger i Norge: http://www.cleareyes.as/products/cle...redness-relief
Sist endret av random81320; 13. april 2014 kl. 18:24.
Sitat av YellowMario Vis innlegg
Clear Eyes Redness Relief fungerer mot røde øyne og store pupiller.

Selger i Norge: http://www.cleareyes.as/products/cle...redness-relief
Vis hele sitatet...
brukte apoteket sin clear eyes før i tia, den redda meg endel ganger utrolig nokk
Sist endret av freaktz; 13. april 2014 kl. 18:39.
Trådstarter
Sitat av YellowMario Vis innlegg
Clear Eyes Redness Relief fungerer mot røde øyne og store pupiller.

Selger i Norge: http://www.cleareyes.as/products/cle...redness-relief
Vis hele sitatet...
Så bra! Er dette noe nytt? Har eksperimentert en del med forskjellige øyedråper i i norge og utlandet i håp om å få pupillene mindre uten hell...

Så googler jeg litt på dette og leser: Bivirkninger: Utvidelse av pupiller...hmm
Clear Eyes fungerer ikke mot store pupiller dessverre. Fjerner kun rødheten :/
Rivotril eller en joint?
Sitat av Vrangsinn Vis innlegg
Rivotril eller en joint?
Vis hele sitatet...
hæ?får jo ikke mindre pupiller av hasj eller rivotril...Eneste jeg veit som får pupillene mindre er opiater.
Sist endret av JayHova; 13. april 2014 kl. 21:18.
tror han mener hva du har tatt for å få store pupiller.
Solbriller er alltid en slager ^,-
Trådstarter
I og med at det finnes en øyedråpe som gjør at pupillene blir større så synes jeg det også burde finnes en øyedråpe / eller noe lignende som gjør at pupillene trekker seg sammen.

Er sikker på at det finnes, men hva heter det og hvor får man tak på det? Isåfall hvis det ikke er oppfunnet, så syne jeg noen burde finne det opp!

Flere enn meg som synes det er litt ubehagelig å bli utestengt fra en klubb og lignende bare fordi øynene er svarte, men igjen formen så god? Solbriller kan kan jo alltids funke, men klipt å bruke det bare for å skjule øynene. Selv bruker jeg linser, men har så komplisert styrke at det ikke kan legges farge på de...ellers så hadde jo det problemet vært løst
Hvor har du hørt om øyedråper som gjør pupillene større? Tror ikke det er så veldig vanlig, akkurat
Det vanlige er øyedråper som a) fukter øynene, og IKKE fjerner rødhet (som regel vanlig saltvannsoppløsning)
eller b) øyedråper som trekker sammen blodårene i øynene, og fjerner rødheten (allergi-dråper o.l)

Det finnes vel helt sikkert øyedråper som endrer selve størrelsen, men for meg er det ukjent å få tak i dette i butikker, helsekost/apotek o.l.
Har bare sett de to typene jeg nevnte over her i butikk...
Vel, fikk noen øyedråper hos øyelegen en gang. Da fikk jeg helt dust store pupiller, men til gjengjeld var det som å ha på seg briller med styrke +15.
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Hvor har du hørt om øyedråper som gjør pupillene større? Tror ikke det er så veldig vanlig, akkurat
Vis hele sitatet...
Det finnes mange typer øyedråper som gjør at pupillene blir dilaterte, for eksempel Phenylephrine eller Cyclogyl. Det gjøres blant annet i forbindelse med større øyeundersøkelser hos øyelege, eller ved utredning/behandling av skadet øye.

Det finnes også øyedråper som gjør pupillene mindre, for eksempel Pilocarpine. Det brukes for å behandle personer med glaukom (grønn stær, økt trykk i øyet).
Trådstarter
Sitat av randomize Vis innlegg
Det finnes mange typer øyedråper som gjør at pupillene blir dilaterte, for eksempel Phenylephrine eller Cyclogyl. Det gjøres blant annet i forbindelse med større øyeundersøkelser hos øyelege, eller ved utredning/behandling av skadet øye.

Det finnes også øyedråper som gjør pupillene mindre, for eksempel Pilocarpine. Det brukes for å behandle personer med glaukom (grønn stær, økt trykk i øyet).
Vis hele sitatet...
Etter litt lesing så høres ikke Pilocarpine ut som noe man vil tilføre øynene frivillig nei... Takk for info
Sitat av Sommersol Vis innlegg
I og med at det finnes en øyedråpe som gjør at pupillene blir større så synes jeg det også burde finnes en øyedråpe / eller noe lignende som gjør at pupillene trekker seg sammen.

Er sikker på at det finnes, men hva heter det og hvor får man tak på det? Isåfall hvis det ikke er oppfunnet, så syne jeg noen burde finne det opp!

Flere enn meg som synes det er litt ubehagelig å bli utestengt fra en klubb og lignende bare fordi øynene er svarte, men igjen formen så god? Solbriller kan kan jo alltids funke, men klipt å bruke det bare for å skjule øynene. Selv bruker jeg linser, men har så komplisert styrke at det ikke kan legges farge på de...ellers så hadde jo det problemet vært løst
Vis hele sitatet...

Dette med at solbrillene var det litt ironi i for de som ikke tok den