Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  42 2892
Heisveis

Har laget en skifilm til en skifilm konkuranse.

Her er min skifilm jeg lagde til filmkonkuransen!

http://video.google.com/videoplay?do...9778&q=jibwork

Noen som har noen tilbakemeldinger på filmen jeg har mekka ?

Noen som har en noen forslag til hva som går ann å forandre på filmen ?

MVH
Ole : )
Sist endret av gillebo; 3. august 2006 kl. 16:38.
Jeg ble i hvertfall veldig imponert. Bra jobba.
Det var ganske crazy. Misliker det faktum at en som er ca 10 år yngre enn meg er 10 ganger sykere i hodet.

Hvor er dere fra forresten? Så det var litt fra hafjell.
Sitat av Capric
Hvor er dere fra forresten? Så det var litt fra hafjell.
Vis hele sitatet...
Vi kommer alle fra Hafjell, utenom karen som het Vegard. Han kommer fra Trondheim
Kul video. Men likte ikke helt fonten dere brukte på slutten av teksten, og at dere brukte to store bokstaver i order riders så litt rart ut.
Sitat av b1rken
Kul video. Men likte ikke helt fonten dere brukte på slutten av teksten, og at dere brukte to store bokstaver i order riders så litt rart ut.
Vis hele sitatet...
Tnx Skal fikse på det
Nice, har ikke mer og si enn at den var nice! Kanskje en bedre font på slutten som B1rken sa


Mvh
MagneTjau
Ville ha hatt med flere forskjellige triks (var mye railing), bra railing uansett da men

Supert.
Jeg likte i grunn ikke musikken. Sto ikke helt i stil. Likte heller ikke det faktum at noen av klippene inneholdt lyd, både fra ski (landinger, railing) og fra publikum. Da bør det i hvertfall være i perioder uten musikk.
Overgangen mellom sangene likte jeg heller ikke. Kunne kanskje variert litt med triks og områder. Gikk mye i ett de første to minuttene, men kom seg mot slutten
Sitat av Joshiwo
Jeg likte i grunn ikke musikken. Sto ikke helt i stil. Likte heller ikke det faktum at noen av klippene inneholdt lyd, både fra ski (landinger, railing) og fra publikum. Da bør det i hvertfall være i perioder uten musikk.
Overgangen mellom sangene likte jeg heller ikke. Kunne kanskje variert litt med triks og områder. Gikk mye i ett de første to minuttene, men kom seg mot slutten
Vis hele sitatet...
Jess, mener du kan være litt mer konsistent i "temaet".
Likte denne filmen Eneste det var å klage på som jeg mener var lyden på klippene. Sang nr. 2 passet ganske bra. Spesielt når du klippet videoen til å samkjøre med musikken.

Tøff liten tass han karen i starten
Eneste jeg syns var teit var helt i starten når den "logoen" snurrer sånn teit inn.

Ellers er jeg imponert, hvertfall over de som er filmet.
Har ikke lest gjennom de eldre postene, så hvis jeg sier noen andre har sagt: Det var synd..

Likte ikke den første sangen, men smaken er som baken..
I den første delen av filmen (ergo den første sangen) var det først veeeeldig mye hopp, så litt street railing.. Jeg tenker at det kanskje hadde vært bedre hvis du blandet det litt, og ikke sparte alt det beste (railingen) til slutt..
Mer lyder... Sånn "OOooooo" i slowmotion er alltid digg..

Annet enn det må jeg si at filmen var dritbra helt fra 01.58 eller no.. der han duden med svart hjelm kom inn.. Der var filmen og musikken godt redigert!
Filmen var bra fra 01:58, men egentlig ikke noe bra før, også irriterer det meg at de samme triksa kommer om og om igjen. Det er ihvertfall min tanke.
Jeg synes det var veldig bra film!

Spesielt når det er manupilert inn skrift på lastebil på starten og de skilta sånn midt i filmen. Gjør det mer proffesjonelt!
Good Work!
Jeg synes det var litt mange effekter i starten (det gule greiene var stygt å se på) + stygg font i slutten. Det burde vært litt mer varierte triks (mye railing og aalt for mye sånn 360-snurring i lufta). Filmen burde også kortes ned 15-20 sekunder, synes jeg.

Ellers en bra film!
Sist endret av jammi; 7. august 2006 kl. 10:51.
Filmen var kul, men likte ikke den logotingen som kom inn i begynnelsen. hvilket program bruker du?
det var veldig bra, 900 på din alder er jeclig bra hvilket program?
feeet film! Men som sagt:
Sitat av b1rken
Kul video. Men likte ikke helt fonten dere brukte på slutten av teksten, og at dere brukte to store bokstaver i order riders så litt rart ut.
Vis hele sitatet...
Likte både jibbingen og filmingen, men som andre har nevnt var enkelte av effektene litt lame.
Og shit, gæærne små folk azzå.
Musikkovergangen er for dårlig, den bør kanskje gå litt fortere over. Vanskelig greie siden de har forskjellig rytmehastighet. Redigeringen var også dårlig noen ganger i forhold til musikken, når du bruker musikk er det viktig at klippene kommer naturlig i rytmen til musikken, det var også noen steder hvor du hadde klippet hvor det var litt unaturlig å klippe (dvs. mitt i en bevegelse eller rett før eller rett etter en bevegelse). Bra filma, men ikke så utrolig bra farger, vet ikke om det er Google Video sin feil eller om fargene bare er så tamme.

Fonten bør forøvrig være lik på all tekstingen av navnene, dessuten skjønner jeg ikke hvorfor du har skrevet alderen på han første men ikke de andre. Det ser merkelig ut.

Forresten, det klippet der du går fra bak skiieren til forran for å se landingen funker ikke bra nok, det ser ut som det er to tagninger (noe som det sikkert er, men det er ikke sånn man vil at det skal se ut )

Ellers bra, likte noen av effektene, bare ikke overdriv for da kan det bli litt "billig".
Hvilket redigeringsprogram brukte dere?
Sitat av devotio
Fonten bør forøvrig være lik på all tekstingen av navnene, dessuten skjønner jeg ikke hvorfor du har skrevet alderen på han første men ikke de andre. Det ser merkelig ut.
Vis hele sitatet...
Nettopp på grunn av alderen til han første vil jeg tro....
Trådstarter
Sitat av CyberAage
Nettopp på grunn av alderen til han første vil jeg tro....
Vis hele sitatet...
Helt korrekt!

Sitat av gilde
Hvilket redigeringsprogram brukte dere?
Vis hele sitatet...
Sony Vegas 60! andbefales
Sitat av gillebo
Helt korrekt!
Vis hele sitatet...
Ang. det med alderen. For noen er det same shit om fyren er 11 eller 24 år gammel i forhold til triksa han gjør. De tenker heller kanskje at du introduserer han som en del av "riders" med alder, derfor burde du ha alder på resten av folka også.
Det er min mening..
Ellers var det en veldig fin film Jeg kan tilnærmalik ingenting om triks og slike ting, men jeg blir jo fortsatt imponert(om ikke mer)! Spennende og morro film.
Woohoo... Var sikker på at det var fra hafjell med en gang

-Syns det var bra, noen proffe effekter, men fikk ett helt elendig førsteinntrykk av det bildet som kom i spiral helt fra start.. Får det til å virke som om det var du som var 11 år...

og forresten.. aner jeg at trampolineklippet er brukt før?
Trådstarter
Sitat av alien_spiff
aner jeg at trampolineklippet er brukt før?
Vis hele sitatet...
Det er nok ikke brukt før. Eneste er at jeg har lagt ut samma trampoline tricks på newschoolers.com men ikke det klippet
kul ide med trailern!!!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
starten var forferdelig! og sangene men jibbinga til han 11 åringen ganske bra!!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av gillebo
Vi kommer alle fra Hafjell, utenom karen som het Vegard. Han kommer fra Trondheim
Vis hele sitatet...
Kjenner Vegard, absolutt syk! Har du sett ham på trampoline?
To ord: Kjempe bra!

Keep it up ;D
Sitat av devotio
Forresten, det klippet der du går fra bak skiieren til forran for å se landingen funker ikke bra nok, det ser ut som det er to tagninger (noe som det sikkert er, men det er ikke sånn man vil at det skal se ut )
Ellers bra, likte noen av effektene, bare ikke overdriv for da kan det bli litt "billig".
Vis hele sitatet...
Akkurat de to tingene tenkte jeg også over når jeg så filmen. Det som jeg tenkte mest over var at klippene fra kjøreren(e) kjører ut på hoppet, når vinkelen er bakfra er at det var en litt crappy overgang til når vinkelen ble byttet over til forfra eller siden.

Men ellers bra jobba.
Han 11aaringen var jaevelig god til og være i den alderen :O
Nei faen! Dette var dårlig, ikke bare sugde musikken (steinhardt) men treerne
så sinnsvakt falske ut ( så jævlig photoshop ass) Dessuten var dere dårlig.
kjuheio<auhicdohsdfuihsdfbjklcxgidsfOIdsIlkrneqw89y 32i$

Jeg er ikke bitter....
Musikken var kanskje det som ikke stemte helt.
-Den siste sangen med Medieval, den passa best. Den intro musikken var ikke noe særlig, men du finner sikkert noe. Finn noe speeda hiphop, eller noe litt "extreme" musikk.
Men ellers var filmen bra, mener litt av det samme som goillum sa, noe av effektene var litt lame.
- Men selve filmen var best på slutta, når alt gikk etterhverandre. (kanskje du skulle rewind et trick, for så å starte det igjen.?. Bare et forslag, la det lagge litt liksom. Med den riktige musikken bak tror jeg det vil funke fett.
Sitat av Jonta
Kjenner Vegard, absolutt syk! Har du sett ham på trampoline?
Vis hele sitatet...
Jepp han er flink der
Konstruktiv kritikk:

Hvis du skal sende inn denne videoen til en offentlig konkuranse, så må du ha godkjennelse til å bruke den musikken du har brukt.

Ellers, så var det veldig openbart at du hadde skifta navn på skiltene. Prøv å få det til å se litt mer realistisk ut er du snill.

Jeg missliker fontvalget ditt sterkt
Prøv også å unngå så mage effekter på teksten på slutten. Jeg synes det blir unødvendig og uprofesjonelt.
Det er ikke om å gjøre å stappe inn så mange effekter som mulig, prøv heller å bruke så få som mulig, det vil da bli veldig mere ryddig og sånt...

Eller var det en veldig kul film. Skulle ønske jeg var så god på ski
Jeg synes du burde ha en annen musikk
Det var mye snurring :P

Veldig imponert.!.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
kjøringa sugd hart bortsett fra vegard øye og hen er ikke engang med i crewet
Tråden er flere måneder gammel kekkz...
Sist endret av Christian; 8. februar 2007 kl. 18:55.
Veldig bra film Sikker på du vinner filmkonkuransen!