Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 6993
Tenker å kjøpe en iPhone 5, hvit, 16GB, ulåst(uten abonnement).
Billigste jeg finner er ifra Dustin Home, noen som vet om billigere?

Så lurer jeg på det med nano-SIM - hvis jeg kjøper en ulåst iPhone 5 så passer jo ikke mitt gamle SIM kort i den - hva gjør jeg for å skaffe et nanosim med mitt gamle abonnement?
Det billigste er selvsagt å kjøpe den fra apple.no. Nanosim får du enten gratis tilsendt fra operatøren din eller så kjøper du ett hos nærmeste telekiosk eller lignende.

Værsågod, forresten. Der sparte jeg deg for 2500,-
Heh, sjekka apple.no for 30 min siden, da var den ikke til salgs enda

Takk
da blei det i5 på meg
Noen som har fått riper eller hakk i sin iphone 5 som allerede er der ved utpakking?
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Føler jeg bare må "mobbe" dere som bestilt(er)(te) på appstore, med den 3-5 ukers leveringstiden, mens jeg som var tidlig ute med å reselvere meg på telenor.no får den om 1-3 dager (forhåpentlig vis xD)
Da kan vel jeg bare mobbe deg da Frufsa, for jeg løfta på rævva og stakk ned til elkjøp express og kjøpte den 00:08 i natt
Sitat av eXerisjon Vis innlegg
Da kan vel jeg bare mobbe deg da Frufsa, for jeg løfta på rævva og stakk ned til elkjøp express og kjøpte den 00:08 i natt
Vis hele sitatet...
var det noen feil med din så langt da? eller er alt i skjønneste orde?
Sitat av Frufsa Vis innlegg
Føler jeg bare må "mobbe" dere som bestilt(er)(te) på appstore, med den 3-5 ukers leveringstiden, mens jeg som var tidlig ute med å reselvere meg på telenor.no får den om 1-3 dager (forhåpentlig vis xD)
Vis hele sitatet...
Ja, men så må du også ha med abonnement.
For oss som har abonnement vi vil beholde, må vi vente litt lengre ser det ut som.
Sitat av Frufsa Vis innlegg
Føler jeg bare må "mobbe" dere som bestilt(er)(te) på appstore, med den 3-5 ukers leveringstiden, mens jeg som var tidlig ute med å reselvere meg på telenor.no får den om 1-3 dager (forhåpentlig vis xD)
Vis hele sitatet...
Må bare mobbe deg litt, da du tror du kan bestille fysiske objekter på AppStore.
Ingen skuffelser altså?
Sitat av I ChiiSSii I x Vis innlegg
Må bare mobbe deg litt, da du tror du kan bestille fysiske objekter på AppStore.
Vis hele sitatet...
Jeg tror han mente Apple store, altså nettbutikken.
Vurderer å kanskje kjøpe en iPhone 5 selv! Hvilke abbonementer har dere?
Kondolerer til alle dere som har kjøpt iphone 5.
I really want the iphone 5, i can send text messages, and it got internett that dont scam me. I have never owned a iphone so it will be a supprise for me, its so great, im so exited because i had number 4! And the best part is: i got å creditt card so i can pay later.

Haha så jævlig bra, snakker om å drite seg ut. Finnes visst nok av mindre intelligente mennesker.
Sitat av Srbija Vis innlegg
Kondolerer til alle dere som har kjøpt iphone 5.
Vis hele sitatet...
noen liker android, noen liker ios.
Sitat av Srbija Vis innlegg
Kondolerer til alle dere som har kjøpt iphone 5.
Vis hele sitatet...
Kondolerer til deg som absolutt må klikke deg inn på denne siden og komme med en teit kommentar

Hilsen en som eier både android og ios produkter
Sitat av eXerisjon Vis innlegg
Da kan vel jeg bare mobbe deg da Frufsa, for jeg løfta på rævva og stakk ned til elkjøp express og kjøpte den 00:08 i natt
Vis hele sitatet...
Hvilken Elkjøp Express har åpent så seint?..
Nå skal dere høre hva jeg gjorde i dag:

Jeg bestilte fra apple.com tidligere i dag. Der fikk jeg beskjed om 3-4 uker leveringstid. Dette var lenge tenkte jeg men jaja.

Så gikk jeg forbi Elkjøp ekspress på grønland. Der stod det: "Vi har iPhone 5 på lager" Jeg stakk inn å hørte hvilke abbo jeg kunne få osv. Vi kom fram til at jeg kunne kjøpe iPhonen med binding, men låse den opp, og la det nye sim kortet bare ligge i hylla et sted å gå sin gang. Jeg kjøpte den for 1 kr med tele 2 fastpris S. Det koster 529,- i mnd. 529 x 12 = 6 348. Da blir totalprisen 6 349. Det er bare 259 mer enn fra apple.com. Syns ikke det var mye å betale for å få den i dag, isteden for langt ut i oktober.

Men det er bare EN minusside med dette og det er at tele 2 vil ikke låse opp telefonen før du har betalt første regninga. Det var hvertfall det de sa til meg på butikken, men jeg tenkte jeg skulle ringe å si at jeg vil låse opp en iPhone 5, og bare late som jeg ikke vet det. Kan jo være de gjør det selv om elkjøp sa det ikke ville gå. Så får vi se.

I praksis betyr det at jeg ikke kan bruke det abbonomentet og det nummeret jeg har nå før om en mnd. Så det betyr at jeg må bruke den gamle en liten stund til. Men for meg er det verdt det likevel!

EDIT: Glemte å legge til at dette er snakk om 32GB versjonen.
Sist endret av trauMa; 28. september 2012 kl. 21:23.
Sitat av Zaloz Vis innlegg
var det noen feil med din så langt da? eller er alt i skjønneste orde?
Vis hele sitatet...
Nemaz problemaz (fikk beskjed om og åpne den inne i butikken før jeg gikk) Funker bra den store men ikke for breie skjermen er meget behagelig, da man enkelt kan bruke en hånd!

Elkjøp ekspress karl johan ,bogstadveien, grønland og storo hadde åpent! Tror ikke det var noe særlig kø på noen av de! Kjøpte meg en 64 Gb Svart
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av grenair Vis innlegg
Vurderer å kanskje kjøpe en iPhone 5 selv! Hvilke abbonementer har dere?
Vis hele sitatet...
Jeg bestilte min med Komplett L fra telenor

statser på at 1gb holder med data i mnd'en xD
Er ikke så teknisk men er det mulig å laste ned iphone 5 gratis? som med windows 7?
Sitat av disneyman Vis innlegg
Er ikke så teknisk men er det mulig å laste ned iphone 5 gratis? som med windows 7?
Vis hele sitatet...
iPhone5 er en mobiltelefon. Du mener kanskje siste versjon av operativsystemet på iPhone, iOS6? Det er gratis, ja.
Sitat av trauMa Vis innlegg
Vi er ikke 4chan...
Vis hele sitatet...
Enig, urelevante bilder i tråder blir for fjortis og irriterende for min del.

Synes det er flott at iphone 5 er kommet ut, hørte om en venninne av meg som kjøpte en iphone 4 til 750,- fordi selgeren skulle gå over til iphone 5 og trengte ikke 4s.
Har selv sett utrolige billige iphone 4s ute på marked nu, snart kjøper vell kanskje jeg også en iphone 3/4
Sist endret av justastonedhuman; 29. september 2012 kl. 00:17.
Hvorfor komme på Apple seksjonen av forumet for å klage på apple med kommentarer som "kondolerer til dere som har kjøpt dere iPhone 5".

Unødvendig.
Sitat av Srbija Vis innlegg
Kondolerer til alle dere som har kjøpt iphone 5.
Vis hele sitatet...
Hvorfor det?

Gjerne utdyp svaret ditt med mer enn ''fordi apple suger så jævlig ass''.
Sist endret av Bombasa; 29. september 2012 kl. 02:24.