Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1095
Hei!
Jeg har vært litt uheldig med AUX utgangen på min pc.
jeg får kun musikk innpå headsettet om jeg setter AUX kabelen i en bestemt posisjon (omtrent millimeters presisjon). Jeg kjenner også at det er ganske "åpent" inni AUX utgangen, så den er nok ødelagt innvendig.

Finnes det noen grei fix på dette? Evnt mulighet for å deaktivere? for nå har den satt seg slik at jeg ikke har lyd på de innebygde høytalerne engang.

Takknemmelig for tips
Høyreklikk lydikon i startbar -> Playback Devices -> Finn en utgang du vil ha og høyreklikk og vel "Deactivate"
Og sett built-in speakers som default
Sitat av I ChiiSSii I x Vis innlegg
Høyreklikk lydikon i startbar -> Playback Devices -> Finn en utgang du vil ha og høyreklikk og vel "Deactivate"
Og sett built-in speakers som default
Vis hele sitatet...
Er nok noe jeg ikke får til her hehe! For bare deaktivert hele driten, og ikke spesifikt aux utgangen :/ For nå står det at AUX er koblet til, men det er den jo ikke..
Kan du ikke velge "Headphones" eller "Speakers" eller lignende og velge "Disable"?