Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1658
Hei,

Jeg fant ikke noen andre plasser og legge denne tråden, så før dere eventuelt sletter denne, plis si meg hvor jeg kan legge dette innlegget da..

Jeg fant dette bildet på facebook, stod ingenting om hvor man får kjøpt den.. Lurer på om noen av dere vet om noen nettsider som selger lignende? Dette ser jo ikke bare ut som en helt vanlig jakke da.

http://picz.no/1213
Søkte etter sweet genser på google og fikk opp denne siden

http://www.junkyard.no/Store.aspx?M=21&B=1696 ser ut som om det er samme logo merke på genseren og nettsiden, Så du kan nok lete der? ser ut til å ha greit utvalg av det merket.
shtøgg genser/jakke
MrTalmus's Avatar
Trådstarter
77 4
Sitat av WhiteHat Vis innlegg
Søkte etter sweet genser på google og fikk opp denne siden

http://www.junkyard.no/Store.aspx?M=21&B=1696 ser ut som om det er samme logo merke på genseren og nettsiden, Så du kan nok lete der? ser ut til å ha greit utvalg av det merket.
Vis hele sitatet...
Hmm..Takk, men jeg tenkte mer på noe som linket meg direkte til en slik genser, jeg tenker ikke på akkurat det merket, men på noe som ialfall ligner den "gensern" eller "jakken".

Sitat av shiiit Vis innlegg
shtøgg genser/jakke
Vis hele sitatet...
Driter i hva du sier Jeg leter etter en link jeg
Sitat av shiiit Vis innlegg
shtøgg genser/jakke
Vis hele sitatet...
nyttig svar? nei? dette er ikke det som trådstarter er ute etter.

Topic:fant dessverre ikke direkte link til genseren, men denne butikken ser ut til å kjenne merket, så kanskje sende dem en mail å høre? så får du nok sikkert et godt svar fra dem som selger jakker/gensere som dette
MrTalmus's Avatar
Trådstarter
77 4
Sitat av WhiteHat Vis innlegg
nyttig svar? nei? dette er ikke det som trådstarter er ute etter.

Topic:fant dessverre ikke direkte link til genseren, men denne butikken ser ut til å kjenne merket, så kanskje sende dem en mail å høre? så får du nok sikkert et godt svar fra dem som selger jakker/gensere som dette
Vis hele sitatet...
Joda, jeg kan jo prøve det. Men jeg har dårlig erfaring med og sende mailer, etter som jeg er en tanke utolmodig ;p

Jeg fant den foresten du kan bare slette tråden, trenger ikke ligge her og ta plass ;p
http://www.sweetprotection.com/websh...ighter-jacket/
Husker en kompis brukte denne siden, for lenge siden
Sist endret av nasislike; 9. mars 2011 kl. 19:17.
MrTalmus's Avatar
Trådstarter
77 4
Sitat av nasislike Vis innlegg
Husker en kompis brukte denne siden, for lenge siden
Vis hele sitatet...
Haha, takk ^^
Men jeg skal ikke gjøre noe stor sak ut av dette ^^
tror det er på tide med en samlingstråd for "hvor kan jeg kjøpe dette"-emner. forumet oversvømmes av forskjellige slike tråder
MrTalmus's Avatar
Trådstarter
77 4
Sitat av bullshizz Vis innlegg
tror det er på tide med en samlingstråd for "hvor kan jeg kjøpe dette"-emner. forumet oversvømmes av forskjellige slike tråder
Vis hele sitatet...
Jo, der er jeg definitift enig med deg
Sitat av bullshizz Vis innlegg
tror det er på tide med en samlingstråd for "hvor kan jeg kjøpe dette"-emner. forumet oversvømmes av forskjellige slike tråder
Vis hele sitatet...
Hadde nok kanskje ikke vært dumt med en tråd om det, men det vil bli et problem med tråden og det er nok at veldig mange vil prøve å selge ting i tråden, det er ikke lov å selge noe her på forumet. ivhertfall ikke å lage en tråd om det men er nok ikke lov å selge ting via tråder heller.

men ellers så er det nok en god ide, System anvsarlige lager nok en tråd om de mener det er behov for det

Litt offtopic men var bare et svar.

BTW for å ikke komme med flere meldinger så ville jeg hørt med den siden jeg linket til, selv om du er utolmodig så kan det vell ikke ta så alt for lang tid før du får svar?
MrTalmus's Avatar
Trådstarter
77 4
Sitat av WhiteHat Vis innlegg
Hadde nok kanskje ikke vært dumt med en tråd om det, men det vil bli et problem med tråden og det er nok at veldig mange vil prøve å selge ting i tråden, det er ikke lov å selge noe her på forumet. ivhertfall ikke å lage en tråd om det men er nok ikke lov å selge ting via tråder heller.

men ellers så er det nok en god ide, System anvsarlige lager nok en tråd om de mener det er behov for det

Litt offtopic men var bare et svar.

BTW for å ikke komme med flere meldinger så ville jeg hørt med den siden jeg linket til, selv om du er utolmodig så kan det vell ikke ta så alt for lang tid før du får svar?
Vis hele sitatet...
Jeg ombestemte meg når jeg så prisen jeg :P Jeg finner meg en kulere til bedre pris uansett