Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1548
Noen som vet hva akb48 er oppløselig i? Kan ikke finne ut om det holder med vann, eller om jeg må ha aceton. Noen som kanskje også har en smart mengde å bruke på en full tobakkspakke?
Takker på forhånd for svar.

Må også nevne at akb48 er inponerende. Det nærmeste til "the real shit" jeg til nå har prøvd av cannabis derivater. Smeller bare fy også!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Bland det ut med propylene glycol så har du det i væske form ihvertfall.. å løse det opp i tobakk vet jeg ikke
Løs det opp i etanol. Kan løse opp til 30mg per ml.
Jeg har testa endel forskjellige og am2201 som virkelig sparker som et tog. Går ganske fort over også imotsetning til ak som gjør deg bakfjern hele dagen etter pluss Man blir mye mer prega i ansiktet av den.

Når jeg har blanda har jeg brukt enten aceton eller butan. Men i det siste har jeg bare blanda det rett ut i tobakken med å bare gni det inn. Blir ikke noe synlig igjen da. 3-5g per tobakk er bra. 5 er Best :-D