Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1177 135721
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
åh, gleder meg som en liten unge nå... går knapt en time uten at jeg tenker på det håper bare ikke komplett roter til denne ordren like ille som prosessoren jeg bestilte den første, som ikke engang kan spores hos posten enda...
Vis hele sitatet...
Akkurat det samme her, fysøren det blir bra!
Eneste grunnen til at jeg ikke har solgt xboxen enda
Nettop bestilt fra ludostore. 449, gratis frakt / varen rett hjem paa doren release date. Gledes!!!
Sitat av Hutch Vis innlegg
Nettop bestilt fra ludostore. 449, gratis frakt / varen rett hjem paa doren release date. Gledes!!!
Vis hele sitatet...
Jeg også, faktisk den eneste norske nettbutikken jeg har handlet hos som godtar paypal. +1 ludostore.
Har bestilt på Ludostore, og står at GTA 5 er sendt idag
Hvis noen får det før releasedato så MÅ dere skrive det her!
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Sitat av Yabadaba Vis innlegg
Har bestilt på Ludostore, og står at GTA 5 er sendt idag
Vis hele sitatet...
Når jeg ser på siden står det at de vil få det på lager den 17. Tror du det er mulighet for at de sender i morgen hvis jeg bestiller i dag?
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
http://www.lifeinvader.com/

Get social self respect.

Ganske genialt
Dette står når jeg logger inn på Ludostore og ser på ordren :
Bestilt: 1
Sendt: 1
Vis hele sitatet...
Så er rart at det står på lager 17. September. Ihvertfall når de har gitt garanti for at alle skal ha det på morgenen releasedate.
Sist endret av Yabadaba; 12. september 2013 kl. 16:59.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Er Ludostore "trygt" å bestille fra? Jeg vet jo såklart at det er det, og godeste vollvik står bak.. Men har ikke nettbutikken hatt en del problemer?
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Er Ludostore "trygt" å bestille fra? Jeg vet jo såklart at det er det, og godeste vollvik står bak.. Men har ikke nettbutikken hatt en del problemer?
Vis hele sitatet...
Tenkte på det samme selv når jeg bestilte derfra, så jeg valgte å betale med regning istedenfor å betale med kort, er jo angrerett også hvis det blir problemer.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Bestile fra ludostore nå. Var innom facebook-siden dems og titta litt, og Idar Vollvik selv sier at det blir sendt ut i helga. Tenker det ordner seg! Digg at de har paypal som betalingsmulighet også.
Noen som har erfaring med Elkjøp og forhåndsbestilling? Fikk høre i dag at de roter det til av og til, blir lei meg hvis de ikke klarer å lever i tide.
Utrolig mange sider i denne tråden, så har ikke lest gjennom alt, men er det noen som vet om det er noen butikker som holder nattåpent på mandag 16 i Trondheim?
Sist endret av evn123; 12. september 2013 kl. 17:38.
Hvordan er det med cdon a? Endte opp med å bestille der av gammel vane :P
Sitat av evn123 Vis innlegg
Utrolig mange sider i denne tråden, så har ikke lest gjennom alt, men er det noen som vet om det er noen butikker som holder nattåpent på mandag 16 i Trondheim?
Vis hele sitatet...
Game i Munkegata, rett atme M2 har nattåpent. Men du burde være der tidlig, for køene bruker å være lange rett før de åpner. Jeg husker da de releaset BF3 og da var køen rimelig lang, så jeg regner med at nå som de skal release et så etterlengtet spill, så vill mange komme!


http://www.game.no/acatalog/GTA_V.html
Sist endret av Hutch; 12. september 2013 kl. 19:03.
da har jeg bestilt fra spaceworld, (495kr+frakt som er 29kr) så jeg får det på release. så nå gleder jeg meg som en unge !
Bestille fra komplett og der står det at spillet blir sendt imorgen, gleder meg utrolig mye nå
Nå er det litt leaked gameplay på nett også! Den HER instagramen har et par korte vines med gameplay, og denne youtube-vidden har gameplay frem til 2:50 (da blir det åpenbart fake).
Sist endret av Dongerino; 12. september 2013 kl. 20:51.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Nå er det litt leaked gameplay på nett også! Den HER instagramen har et par korte vines med gameplay, og denne youtube-vidden har gameplay frem til 2:50 (da blir det åpenbart fake).
Vis hele sitatet...
Og her er redditen full av leaked gameplay: http://www.reddit.com/r/GrandTheftAu...only/?sort=new
Til dere i Oslo området som fortsatt ikke har bestilt, platekompaniet har nattåpent :-)
kommer det til ps4?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av fomox Vis innlegg
kommer det til ps4?
Vis hele sitatet...
Nei. Ingenting er bekreftet.
Tror dere at vi har det foor helga? Snakket med Idar Vollvik, grunder av Ludostore paa facebook og han mente at vi hadde det paa mandag.
Bestilte akkurat! Gleder meg så sinnsykt
Da bestilte jeg det! Gidder ikke å stå i kø på mandags natt på platekompaniet. Eksamen på fredag 20. Blir spennende å se hvordan det går! Lol.
Sitat av trauMa Vis innlegg
Da bestilte jeg det! Gidder ikke å stå i kø på mandags natt på platekompaniet. Eksamen på fredag 20. Blir spennende å se hvordan det går! Lol.
Vis hele sitatet...
Tror nokk du blir og sitte paa Mount Chilliad med bongen og litt weed istedet for eksamen, hihi!
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
weeeee min ble sendt fra komplett nå nettopp. kl 9:09... men får det sikkert ikke før mandag. Pleier ikke få mye post på lørdager. til info så forhåndsbestilte jeg i mai.
Ingenting sendt fra Elkjøp enda.
Her er det gameplay-stream: http://instagib.tv/sethos kan være spoilers.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Jeg bestillte det fra Komplett igår rundt 23 tiden, noen som vet om jeg får det før Tirsdag?

Og takk Fusjon!
Sitat av Fusjon Vis innlegg
Her er det gameplay-stream: http://instagib.tv/sethos kan være spoilers.
Vis hele sitatet...
Oh boy!
Det blir vanskelig å unngå spoilers frem til release av en pc versjon...
Denne tråden er vel en ''no-go zone'' fra og med i dag av for meg og andre pc-entusiaster.
Da ble mitt også sendt fra komplett i 10 tiden. Blir sendt som brevpost så da går jeg ut i fra at jeg har det til Tirsdag
Helst før
Mitt ble sendt fra komplett for 10 min siden. Gleder meg skikkelig
Faen heller, hvorfor bestilte jeg ikke bare fra Komplett... Skjer lite hos Elkjøp.
For oss som forhåndsbestilte hos Elkjøp til halv pris står det følgende 'Behandles, sendes 17.09'.
Det at det står "Sendt" hos Komplett betyr ingenting. Alle nettbutikker har fått streng beskjed fra Rockstar om å ikke sende ut spillet før mandag. Unntaket er steder hvor Posten bruker mer enn én dag på levering, da kan nettbutikker sende ut i morgen. Med andre ord, ikke bli skuffet når dere ikke finner spillet i postkassa i morgen.
Sitat av Misoxeny Vis innlegg
Det at det står "Sendt" hos Komplett betyr ingenting. Alle nettbutikker har fått streng beskjed fra Rockstar om å ikke sende ut spillet før mandag. Unntaket er steder hvor Posten bruker mer enn én dag på levering, da kan nettbutikker sende ut i morgen. Med andre ord, ikke bli skuffet når dere ikke finner spillet i postkassa i morgen.
Vis hele sitatet...
Komplett har jo sagt selv at de sender det den 13?
Kan ikke huske å ha fått noe etter en virkedag i posten Men jeg rekner ikke med at det kommer før tirsdag, det hadde bare vært en bonus
Sitat av prenix Vis innlegg
For oss som forhåndsbestilte hos Elkjøp til halv pris står det følgende 'Behandles, sendes 17.09'.
Vis hele sitatet...
elkjøp posta svar til en fyr på facebook siden demmes: Det er helt riktig at GTA V sendes i dag Tør ikke love deg at det kommer i morgen da det i utgangspunktet skal komme på mandag, men bare å krysse alt man eier og har

Mvh
Mats

så går nok bra!
Sitat av redkite Vis innlegg
Komplett har jo sagt selv at de sender det den 13?
Vis hele sitatet...
Komplett bestemte jo sin egen release date også lenge før rockstar hadde sagt noe om det
Sitat av Yayoisking Vis innlegg
Komplett bestemte jo sin egen release date også lenge før rockstar hadde sagt noe om det
Vis hele sitatet...
Det at det står en dato på komplett er vel bare for å ha noe der. Sto jo lengre nede på siden at OBS! Release date not set

Samme som på PC utgaven, så at de bestemte sin egen release date var vel å ta litt i
Sitat av redkite Vis innlegg
Det at det står en dato på komplett er vel bare for å ha noe der. Sto jo lengre nede på siden at OBS! Release date not set

Samme som på PC utgaven, så at de bestemte sin egen release date var vel å ta litt i
Vis hele sitatet...
Ja, apropos.
Er det fastsatt en dato for PC-versjonen? Har hittil bare funnet "i høst".
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Ja, apropos.
Er det fastsatt en dato for PC-versjonen? Har hittil bare funnet "i høst".
Vis hele sitatet...
I høst blir det nok ikke, jeg vil tippe utpå vårparten.
Da var min sendt fra Elkjøp. Kosta bare 250kr og gratis frakt Må bare vente 4 dager til da..

EDIT: Rettelse, 224kr.
Sist endret av Xernox; 13. september 2013 kl. 12:24.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Da var min sendt fra Elkjøp. Kosta bare 250kr og gratis frakt Må bare vente 4 dager til da..

EDIT: Rettelse, 224kr.
Vis hele sitatet...
Når var det salg på GTA V? 449 for meg. Enda ikke sendt heller.
Sitat av Dos Equis Vis innlegg
Når var det salg på GTA V? 449 for meg. Enda ikke sendt heller.
Vis hele sitatet...
Elkjøp hadde en bommert med et rabattilbud tidligere i vår. Nesten alle spill på halv pris. Tilbudet skulle riktignok egentlig bare gjelde kunder av NorgesEnergi.
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Jeg forhåndsbestilte fra Komplett med pick up point. Da sender de vel kanskje ikke ut før mandag, eller? Burde heller tatt brevpost...
Sitat av prenix Vis innlegg
Elkjøp hadde en bommert med et rabattilbud tidligere i vår. Nesten alle spill på halv pris. Tilbudet skulle riktignok egentlig bare gjelde kunder av NorgesEnergi.
Vis hele sitatet...
Det fikk jeg faktisk med meg og, skulle bestilt da. Regner med det også er derfor det ble sendt, men ikke mitt. Er vel prioritert etter hvor tidlig du bestilte.
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Sitat av Misoxeny Vis innlegg
Det at det står "Sendt" hos Komplett betyr ingenting. Alle nettbutikker har fått streng beskjed fra Rockstar om å ikke sende ut spillet før mandag. Unntaket er steder hvor Posten bruker mer enn én dag på levering, da kan nettbutikker sende ut i morgen. Med andre ord, ikke bli skuffet når dere ikke finner spillet i postkassa i morgen.
Vis hele sitatet...
Ikke riktig. Har fått sendingsbekreftelse og faktura og alt nå, så det ble sendt i dag morges fra komplett. Man får ikke dette uten at det fysisk er sendt. Har ventet siden bestillingen i mai og.
Sitat av Dos Equis Vis innlegg
Når var det salg på GTA V? 449 for meg. Enda ikke sendt heller.
Vis hele sitatet...
Spørs vel kanskje når du bestilte. Den elenergi bommerten er ganske lenge siden. Den blir nok sendt iløpet av dagen, men hva har det å si? Det er "lenge" til launch uansett.
Sitat av MrNorUe Vis innlegg
Ikke riktig. Har fått sendingsbekreftelse og faktura og alt nå, så det ble sendt i dag morges fra komplett. Man får ikke dette uten at det fysisk er sendt. Har ventet siden bestillingen i mai og.
Vis hele sitatet...
Feil. Helt vanlig å sette status som "sendt" mens varen venter på å bli sendt ut.

Som GameZone skrev, etter å selv ha sagt at de ikke sender ut før mandag:

"Mange av våre kunder får også sendingsbekreftelse i dag i forbindelse med at ordrene blir klargjort for sending."