Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1177 135739
Sitat av Fkleppe Vis innlegg
Kommer dette til PC på release?
Vis hele sitatet...
Nei. titegn.
Ingen som vet noe om PC, men så langt er det kun PS3 og Xbox 360 som får spillet 17. september.
Sitat av Fkleppe Vis innlegg
Ser du kan kjøpe det til PC på cdon.com?

http://cdon.no/spill/grand_theft_aut...ta_5)-16989099
Vis hele sitatet...
Det vil i såfall mest sannsynligvis ikke komme før flere måneder senere.
Den beste spekulasjonen jeg har sett var vel noe rundt 200 dager mellomrom, basert på tidligere utgivelser.
Hvor er det folk kjøper fra? Kan ikke bestille fra cdon da de krever personnummer, og jeg er under 18..
Synes det var en jævlig fin trailer, kult at vi fikk så mye informasjon om alt man kan gjøre
Sitat av Fkleppe Vis innlegg
Kommer dette til PC på release?
Vis hele sitatet...
Ja, men tar nok en stund. De vil tjene mest mulig før piratene ødelegger.
Sist endret av jugax; 9. juli 2013 kl. 18:37.
http://www.spill.no/default.aspx?sec...tikkel&id=4460 Ser vertfall ut som Rockstar ser etter noen PC-portere så regner med det kommer til PC, men sikkert en god stund etter konsoll release
The Mad Doctor
Har aldri vært noe fan av Gta serien før, men dette her kan jo ikke bli noe annet en bra.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Død tråd? o.o

Vel, 12 nye bilder ble lansert tidligere i dag.
http://www.gta5tv.com/the-fast-life-...v-screenshots/
Damn takk for delingen. Likte det siste bildet best.
Det staves Stearin!
Sterain's Avatar
Som sagt, de kommende året vil bli et godt år for gaming med spill som GTA V, The Crew, Destiny, Project Spark og alle de andre ambisiøse prosjektene som kommer.
Ser at både elkjøp å komplett ikke har CE lengere til xbox?
Er det noen som har peiling på hva dette kommer av?
Sitat av WriteXRiot Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Det er gamle screenshots

Sitat av lofed Vis innlegg
Ser at både elkjøp å komplett ikke har CE lengere til xbox?
Er det noen som har peiling på hva dette kommer av?
Vis hele sitatet...
Da er det vel utsolgt, dem har vel begrenset med CE utgaver, hør med gamestop da de har alle rettighetene til å selge flest CE utgaver.
Flisespikker
32 7
Dette og Saints row gleder jeg meg til. husker det når jeg var yngre og løp rundt i SA og kødda. Så en teaser på SR, og kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til å teste dubstepgun og shrink-ray!
Lagde dette bildet i photoshop, og vil bare vite hva dere syntes. Har forhåndsbestilt og gleder meg som en unge!

http://visedeg.no/images/3isylf8n1siah7a2g8l7.png

http://visedeg.no/images/3isylf8n1siah7a2g8l7.png
▼ ... over en uke senere ... ▼
Grand theft auto Online gameplay video og previews vil da komme tirsdag 15. august

http://www.rockstargames.com/newswir...this-thur.html
En liten update for folket:
GTA V er da confirmed på PC, i høst. Altså ikke så lenge for oss med PCer
youtube video: http://www.youtube.com/watch?v=eUK2XjpnuHc. Dette ble da confirmet av selveste NVIDIA!

Dette gleder vi oss til 17. september i år, på PC i USA.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Jeg ville tatt det med ei klype salt. Det ble nærmest nevnt i en bisetning.
Sant, men jeg tror nok at det kommer til PC uansett. Aller beste var jo om det kom samtidig med PS4 og XBOX one. Er vel mere det de har "confirmet".
Vi har vel egentlig alle visst at det kommer til PC, men ikke med en gang. Slik som alle andre GTA spill.
Sist endret av Oatre; 14. august 2013 kl. 01:55.
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Gleder meg noe villt til detta as!! =D
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
http://www.gta5cheats.com/nvidia-ret...-pc-statement/

Oops. Vel, Rockstar, no money for you.
''NVIDIA does not have information on any possible PC version release of Grand Theft Auto or its availability.''
Det har de nok, det er jo de som lager drivere som skal fungere med Gta5, så jeg håper her at Nvidia bare har vært litt vel entusiastisk å snakket for tidlig.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Det kan godt hende - men det er så vidt jeg vet ikke noe egentlig grunnlag til å tro at det skal være noen som helst forskjell mellom måten GTA5 portes på, og noe annet GTA-spill.

Alle spill fra Vice City til IV tok 7-8 måneder mellom konsoll- og PC-release, det virker ikke spesielt usannsynlig at det tar like lang tid.
Da blir det vel kanskje kjøp av PS4 da.. Kommer nok noen andre titler som er verdt å sjekke ut på PS
Sist endret av Oatre; 14. august 2013 kl. 13:26.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Sitat av Oatre Vis innlegg
Da blir det vel kanskje kjøp av PS4 da.. Kommer nok noen andre titler som er verdt å sjekke ut på PS
Vis hele sitatet...
Men de har jo ikke sagt at det skal komme til PS4? Iallefal ikke som jeg har fått med meg.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Oatre Vis innlegg
Da blir det vel kanskje kjøp av PS4 da.. Kommer nok noen andre titler som er verdt å sjekke ut på PS
Vis hele sitatet...
Kommer verken til PS4 eller XBO som jeg har forstått. Bare til 360 og PS3, muligens PC etter hvert.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Kommer verken til PS4 eller XBO som jeg har forstått. Bare til 360 og PS3, muligens PC etter hvert.
Vis hele sitatet...
Det å ikke levere dette spillet til nestegenerasjons konsoller ville jo vært idioti da. Hvor mange er det ikke som vil selge/har solgt sin nåværende konsoll, og planlegger å kjøpe dem nye? Om det ikke kommer på release, så ville jeg nå ihvertfall tro at det kommer til PS4 / One etterhvert.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Det å ikke levere dette spillet til nestegenerasjons konsoller ville jo vært idioti da. Hvor mange er det ikke som vil selge/har solgt sin nåværende konsoll, og planlegger å kjøpe dem nye? Om det ikke kommer på release, så ville jeg nå ihvertfall tro at det kommer til PS4 / One etterhvert.
Vis hele sitatet...
Om det er idioti eller ikke kan jeg ikke uttale meg om. Men faktum er ihvertfall at alt de har sagt er at spillet blir å komme til PS3 og 360, og ingenting om XBO eller PS4.

Ingen av de konsollene er vel bakoverkompatible heller, så da kan man vel ikke slenge spillet inn i konsollen noe som er kjipt. Jeg beholder ihvertfall min 360 hovedsakelig for GTA V.
For de som har bestilt Special edition og Collectors edition, blir det som kalles "downloadable content" tilgjenglig fra PS Store med kode i cover? Noen som vet?

Og etter det jeg har forstått så får altså alle som kjøper spillet luftskipet "Blimp", men kun de første spillene som blir sendt ut får kode slik at man kan laste ned "Blimp" med Atomic dekor.

http://www.examiner.com/article/gta-...-to-pre-orders
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Sitat av Fusjon Vis innlegg
Vis hele sitatet...
It's gonna be a long month
Game disconnected
pokemon's Avatar
Gleder meg så mye til GTA V at jeg nesten dør, trenger jo aldri noen andre spill etter dette
Åååå håper virkelig motorsag er med!! Gleder meg til å gå bananas
Er det noen som vet prisene på special edition og collectors edition i Norge?
Sist endret av t_ben; 16. august 2013 kl. 00:44.
Jeg har bestilt det på Komplett, betalte rundt 1300,- . (Collectors Edition)
De er utsolgt nå.

EDIT: 1398,-

Special Edition ligger på 6-800kr.
Sist endret av freeaak; 16. august 2013 kl. 00:56.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er det noen som vet om en plass det er mulig å få tak i Collectors edition eller special edition? eller er det tomt alle plasser?
er det noen som vet om komplett sender ut kopien før lanseringsdato, sånn at jeg kan sitte å spille fredag, 13. september? eller må jeg vente til uka etter?
EDIT: ser at det ikke kommer før 17. september, altså tar jeg det som en selvfølge.
Sist endret av vangsfreaken; 26. august 2013 kl. 23:26.
Noen andre som har lagt merke til dette?

Grand Theft Auto V-PC
Lanseringsdato: 18. mars 2014
Lagerstatus:Ikke på lager. 100+ stk. Ubekreftet 19.mar.2014

Enten så kommer det en pc versjon i mars 2014, eller så har Komplett røyket sokkene sine.
Håper på det første!

EDIT: så akkurat lenger ned på siden: ''Obs! Releasedate not set''
Sist endret av ZELDUR; 27. august 2013 kl. 00:18.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Det er lettere hvis folk bare ser på alle datoer som bullshit inntil de er bevist fra offisielt hold.
Er det mulig å forhåndsbestille special editon eller collectors edition på gamestop nå? Når blir det eventuellt mulig?
Sitat av t_ben Vis innlegg
Er det mulig å forhåndsbestille special editon eller collectors edition på gamestop nå? Når blir det eventuellt mulig?
Vis hele sitatet...
det er i alle fall utsolgt og helt borte hos komplett, så det er godt mulig du er for sent ute... dog får de fleste forhandlere sikkert inn igjen special edition...
Hei, nå har jeg ringt gamestop og de var hvertfall ikke utsolgt i Porsgrunn/Down Town.
Den vanelige versjonen av GTA 5 kostet 600kr, speical edition kostet 750 og collectors edition kostet 1200, men den fikk de ikke tak i eller noe sånt. Prisene er inkludert depositum på 100kr.
Sitat av HuskaIkke Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Soundtrack:

http://www.youtube.com/watch?v=xCLpODzEt9U&hd=1

Sist endret av freeaak; 30. august 2013 kl. 16:20.
Sitat av t_ben Vis innlegg
Hei, nå har jeg ringt gamestop og de var hvertfall ikke utsolgt i Porsgrunn/Down Town.
Den vanelige versjonen av GTA 5 kostet 600kr, speical edition kostet 750 og collectors edition kostet 1200, men den fikk de ikke tak i eller noe sånt. Prisene er inkludert depositum på 100kr.
Vis hele sitatet...
Til meg så sa en dude bak kassa at det var noe alà "første mann til mølla", altså at du måtte bare møte opp og håpe du fikk, og hvis du ikke fikk første pulje så fikk du værtfall neste?

Jeg aner ikke jeg altså, men tror jeg stepper opp natt til 17 uansett.