Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3063
Hva er prisen på å få noen til å designe en tatovering? Tenker da på en tatovering i denne størrelsen --> http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:A...eABgH8ezM7AiXj

Og evt hvor i Oslo kan man få folk til å designe tatoveringer?

Takk !
Designe tattovering gjør du hos tattovøren din.
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Skal du ha en bra tattoo, så lar du artisten som ska ta den på deg designe den!
Garrantert best resultat!
Trådstarter
Okay takk for raske svar, men hva med pris?
Er ikke bare størrelsen det kommer ann på... Tenker du å ha mye detaljer? Farge? Mye fyll? Det er vanlig med en timepris + tattovøren og du kommer frem til en pris...

Men en tattovering på den størrelsen, tatt hos et norsk godkjent tattoveringstudio kan jeg tenke meg en prislapp på 6000,- (+ / -)
Sist endret av Clr; 5. juli 2011 kl. 21:54.
De jeg har tenkt å ta hos tar 1000-1500 kr. pr. time for å tatovere. Tror ikke det blir noe ekstra for designet. De vil jo tatovere, ikke bare tegne.
Trådstarter
Sitat av Clr Vis innlegg
Er ikke bare størrelsen det kommer ann på... Tenker du å ha mye detaljer? Farge? Mye fyll? Det er vanlig med en timepris + tattovøren og du kommer frem til en pris...

Men en tattovering på den størrelsen, tatt hos et norsk godkjent tattoveringstudio kan jeg tenke meg en prislapp på 6000,- (+ / -)
Vis hele sitatet...
Okay, greia er at jeg skal gjøre dette privat noe som vil resultere til at det blir en smule billigere fordi pappa kjenner fyren. Har selv ikke fått så veldig mye informasjon om karen, men siden han er tatoverer så kan han designe, er det sånn å forstå?

At jeg bare kan si (som på La Ink) at jeg vil ha en drage som går fra overarmen, over skuldra og avsluttes med hode på brystet?
Men ikke forevent samme resultat som på ''LA Ink''...det er en tv serie.
Trådstarter
Sitat av Dr.Feelgood Vis innlegg
Men ikke forevent samme resultat som på ''LA Ink''...det er en tv serie.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig ikke... ;p
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Du er ok med å få ett dårlig resultat bare for å spare noen kroner?
Det er ei stor tattoo, som du skal ha ei stund.
Jeg har en stor tattoo på overarmen, betalte 9000 for, er helt klart verd det den!!
Trådstarter
Sitat av Ignifer Vis innlegg
Du er ok med å få ett dårlig resultat bare for å spare noen kroner?
Det er ei stor tattoo, som du skal ha ei stund.
Jeg har en stor tattoo på overarmen, betalte 9000 for, er helt klart verd det den!!
Vis hele sitatet...
Har vell forsåvidt ikke sagt at jeg er ok med et dårlig resultat fordi jeg er "gjerrig". MEN siden vi kjenner fyren så får jeg tattooen billigere.