Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  287 36994
Jeg er stor fan av transformers filmene : D De er definitivt mine favorittfilmer!
Sitat av norseToon Vis innlegg
@stagg

jeg klarer faktisk ikke se hva jeff har i handa :/ Gidder du å fortelle meg?
Vis hele sitatet...
Har du sett filmen?

Han går rundt med en White Russian i handa så si hele filmen.
White russian http://www.drinksmixer.com/drink5014.html

Er ikke så ille på smak.
haha, sorry stagg, jeg får bare skylde på synet. Jeg vet selvsagt at han drikker white russian ja, og elsker drinken selv.
Men blir aldri like bra når jeg prøver å mekke den sammen selv så den blir i barer :/
Sitat av norseToon Vis innlegg
haha, sorry stagg, jeg får bare skylde på synet. Jeg vet selvsagt at han drikker white russian ja, og elsker drinken selv.
Men blir aldri like bra når jeg prøver å mekke den sammen selv så den blir i barer :/
Vis hele sitatet...
Off topic.

Ikke noe å beklage for du Du kan prøve en variant som jeg drikker selv.

Kalua.
Vodka.
Fløte.

http://img543.imageshack.us/img543/2723/1204017121308915425509.jpg
Sist endret av stagg; 27. oktober 2011 kl. 01:48.
Ronja Røverdatter hjalp
De beste filmene jeg har sett er vel :
Armageddon
The guardian
The rock

Litt vanskelig og velge mellom hvilken jeg skal si er best, men muligens Armageddon :-)
25th Hour.

Garantert en av de bedre filmene jeg har sett. Nå har jeg sett så mange filmer at det er vanskelig å si hva den beste heter. Men det var den første filmtittelen som poppet opp i hodet.
Sitat av Thoryllo Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Uten tvil den filmen som har gjort mest inntrykk!
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Sitat av Draxxus Vis innlegg
De beste filmene jeg har sett er vel :
Litt vanskelig og velge mellom hvilken jeg skal si er best, men muligens Armageddon :-)
Vis hele sitatet...
Nei, nei, nei.
Sitat av daimeno Vis innlegg
Nei, nei, nei.
Vis hele sitatet...
fu. Armageddon er kongefilm.
Ghost Dog
Dead Man
The Big Lebowski
There Will Be Blood
12 Angry Men
American History X
Uten tvil filmen som har gjort mest intrykk på meg er Shawshank Redemption.
Beste historien jeg har sett på film, mega bra skuespill .. rett og slett EPISK
"Trainspotting"
Vil nevne Donnie Darko også. En film som de flest trenger å se flere ganger for å skjønne noe som helst av. Når du først skjønner det står du igjen med en filmopplevelse kun få filmer kan matche.
Five Minarets in New York må være en av de bedre filmene jeg har sett. Anbefales!
Står mellom 3 filmer.

Shawshank redemption, Pay it forward og Inception. De to siste er unike hvorav Inception var gjennomført og nyskapende.
Tusen takk for alle svarene her!

Sykt mange filmer jeg som nå har lastet ned å sett, som jeg lurer på "Hvorfor har jeg ikke sett disse før" :O
Så takker folkens, bare til å komme med flere filmer!
Fast five
Top gun
The expendeles
Air crash investegation (Ikke en film da men fortsatt så liker jeg det)
Snake on a plane
Og mye mer
Yes Man
Bruce almighty


filmer med jim carrey er jo herlige, ler en Six-pack der ja!

Ringenes herre er og en høyt oppe!
Det må bli Rise of the footsoldier.. Eller White Oleander.
King Kong!! Fantastisk
Things fall apart. !
De frie beste filmene jeg har sett i mitt liv:

1:Inception http://www.imdb.com/title/tt1375666/

2:Memento http://www.imdb.com/title/tt0209144/

3:The Prestige http://www.imdb.com/title/tt0482571/

4:Frihetens regn http://www.imdb.com/title/tt0111161/

De tre første, er alle lagd av Christopher Nolan. Dermed er de ganske lik i stilen, de tukler med han med hukommelsen, underbevisstheten og selvfølgelig drømmer. Filmene anbefales på det sterkeste vist du likte Inception som jeg går utifra at de fleste har sett
harry potter filmene
pulp fiction
inception
v for vandetta
starwars
the sociale network
Nerd på deltid
Kall meg spesiell men i nyere tid er det en film som skiller seg ut i hodet mitt Sucker Puch.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Flaut å si det, men har bare hørt om sånn 20-30 % av alle filmene som er nevnt her! xD
Har ingen konkret favoritt film, men alle som påvirker/inspirerer meg anser jeg som top filmer. Her er noen eksempler:

Avatar - Fikk lyst og flytte ut i skogen etter jeg så den filmen.

Gudfaren - Får lyst og starte eget mafia miljø, ha en stor familie og drive business.

Shutter Island - Blir sittende i 2 timer og spekulerer om jeg gikk glipp av noen detaljer, vi ble overbevist på slutten om at han var sinnsyk. Men på samme måte var han overbevist om at han var frisk, typisk situasjon hvor forfatteren har skjulte detaljer som avslører om dette var et plott eller om han egentlig var syk.


Star Wars - Får lyst og bli jedi :P

Saw - Får lyst og sette opp gjennomtenkte, intellektuelle feller hvor jeg har analysert offeret i flere uker slik at jeg har full oversikt over hvordan denne personen reagerer og bruker det mot han/henne.

V for Vendetta - Får lyst og snakke mystisk med absurde utdødde ord som ingen skjønner, og de som gjør det, blir 'blown away' av den dype meningen.

Men hvis jeg må velge en, må det nok være en av pokemon filmene pga Nostalgia jeg får når jeg ser den. (Husker ikke hva den heter lenger)
Sist endret av Aeox; 24. november 2011 kl. 17:52.
Mr Brooks
V for Vendetta
Big Fish
Law Abiding Citizen.
Ikke for å virke standard eller noe, men..
The Shawnshank Redemption
Forrest Gump
Saving Private Ryan
The Prestige
Dancing With Wolves
Pulp Fiction

Masse bra filmer.
The Big Lebowski.
Kung fu panda 1. Med engelsk tale :-)
Team America!
En av de mest epice filmene jeg har sett på lenge
Into the wild, requiem for a dream, fight club, equlibrium
Mine favoritt filmer

1# "Scott Pilgrim vs. the World"
2# "Zombieland"
3# "Machete"
American Pshyco er en av de mest geniale filmene jeg har sett!

Dog vil jeg også si at Batman: The Dark Knight er utrolig bra pga skuespillerjobben til Heath Ledger
Uten tvil Into the wild. Det at filmen kan få 6 gutter på 18 til å sitte med tårer i øynene sier vel sitt

Vil også legge til at ordentlig gode filmer burde kjøpes! Rett og slett i respekt for det fantastiske arbeidet de som har laget den har gjort
Fight Club
American History X
Goodfellas
Law Abiding Citizen

Kommer ikke på flere i farten
-Fear And Loathing in Las Vegas
-Just Go with It
-Almost Famous
-Back to the future 1.2.3
-PTR filmen
-Grovt Skadeverk 1 og 2
-How high
-Super high me

kommer ikke på flere i farta :P
500 Days Of Summer

Simpelthen fordi jeg satt tårevåt og latterkvalt gjennom nesten hele filmen. Nydelig.
Sin City
Det er en veldig awsome film!
Paul
Syns denne filmen var veldig artig. Desidert den beste komedien jeg har sett i det siste!
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
One Guy One Cup!
The Shining!
rise of the planet of the apes, var ganske bra syntes jeg :O
Sitat av IphoneFreak Vis innlegg
rise of the planet of the apes, var ganske bra syntes jeg :O
Vis hele sitatet...
Men langt ifra best. Middelmådig. Men selvfølgelig er det din mening, heh

On-topic: Se7en må sees!
Sist endret av Kognito; 4. desember 2011 kl. 17:30.
dumb and dumber eller va den nå heter
Shawshank Redemption aka "Frihetens Regn".

Helt episk musikk og en historie du sent glemmer, rett og slett helt fantastisk stykke film.
Virker som folk ikke skjønte poenget med tråden. Spørsmålet er: Hva er den beste filmen du noensinne har sett, så ramser man opp komedier man har sett i det siste som var ålrait...Hva er greia?
Den beste filmen jeg har sett er filmatiseringen av Vesaas Fuglane. Filmen klarer å gjengi stemningen i boken og gir en flott skildring av personene.
Det regner kjøttboller, men den må være på norsk. fyfaaen, så fet