Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 579
Hei!

Sliter for tiden med å avinstallere virtualbox. Skal installere en eldre versjon, men driten vil ikke bort

Feilmeldingen jeg får er;
http://Gyazo.KennethD.net/i/P53Vv.png

Irriterer meg noe veldig...

Håper en freak kan hjelpe en stakkar som leker litt med virtuelle maskiner!
Egyptisk Tempelkatt
Har du prøvd å kjøre avinstallering som administrator?
Har du prøvd å slette snarveien/eventuelt opprette en om den ikke er der?
Gitarist
Erlendman's Avatar
Trådstarter
Sitat av Zherxyl Vis innlegg
Første som kom på google: http://support.microsoft.com/kb/319624
Vis hele sitatet...
Skjønner ikke hvorfor dette er relevant, men jeg prøvde alt, og ingen ting funket...
Finnes filen? Evt:
Alt1, høyreklikk på skrivebord og opprett en ny txt fil, marker den og trykk på F2, endre navn og filetternavn til Oracle VM VirtualBox.lnk og prøv igjen. (du må ha deaktivert skjuling av filetternavn for kjente filtyper i den 2dre fanen under ORGANIZE -folder and search options)
Alt 2, prøv en repair på installasjonen først og så ny avinstallering.
Gitarist
Erlendman's Avatar
Trådstarter
Sitat av suppesos Vis innlegg
Finnes filen? Evt:
Alt1, høyreklikk på skrivebord og opprett en ny txt fil, marker den og trykk på F2, endre navn og filetternavn til Oracle VM VirtualBox.lnk og prøv igjen. (du må ha deaktivert skjuling av filetternavn for kjente filtyper i den 2dre fanen under ORGANIZE -folder and search options)
Alt 2, prøv en repair på installasjonen først og så ny avinstallering.
Vis hele sitatet...
Prøvde alt1, og det funket ikke.

Jeg prøvde også Alt2, men fant aldri repair greia, fordi programmet rett og slett ikke finnes på pcen min. Har slettet alt av filer, og registry filer...
Edit; fant repair, prøver nå.

Edit 2; TUSEN TAKK! Det funket. Att jeg ikke tenkte på det?
Sist endret av Erlendman; 31. januar 2014 kl. 22:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.