Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3486
Hei

Jeg har en venn som knuser xanor og har det i hasjmekket. Har dette noe for seg? Eller opplever han bare placebo?
hmm tror nok at dette er placebo men han vill hvertfal få bedre funk om han spiser de det kan jeg si med sikkerhet
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Maksdosen på xanor er 3mg, noe som er veldig lite, fysisk set, på størrelse med et par saltkorn om du vil. Tabletten er da hovedsaklig farge, binde- og fyllstoff som ikke har noen som helst virkning, og ikke er noe koslig å røyke eller å sniffe.
Be han droppe og røyke tabletter, tabletter er laget for og spise ikke for og røyke.
Kan ikke tenke meg at bindestoffene i tablettene er noe godt og fyle opp lungene med.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Mohammedlarsen Vis innlegg
Be han droppe og røyke tabletter, tabletter er laget for og spise ikke for og røyke.
Kan ikke tenke meg at bindestoffene i tablettene er noe godt og fyle opp lungene med.
Vis hele sitatet...
Jeg pratet med han om det idag. Han visste at det var skadelig og det bare var engang iblandt. Dessuten har han ikke Xanor tilgjengelig så ofte. Andre piller spiser ham på normalt vis.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Jeg pratet med han om det idag. Han visste at det var skadelig og det bare var engang iblandt. Dessuten har han ikke Xanor tilgjengelig så ofte. Andre piller spiser ham på normalt vis.
Vis hele sitatet...
uansett om det er ofte eller ikke å om de er tilgjengelig så blir det fremdeles ikke noe lurere å gjøre det

uansett vill han få bedre virkning av å spise de så igjen ser jeg virkelig ikke vitsen til å få seg selv til å se ut som en skikkelig knerker med å røyke kjemiske stoffer som intas best oralt
Ser ikke vitsen,xanor funker jo raskt og bra ved oralt inntak.
Trur egentlig ikke det har noe særlig virkning heller,utenom placebo.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Mohammedlarsen Vis innlegg
Be han droppe og røyke tabletter, tabletter er laget for og spise ikke for og røyke.
Kan ikke tenke meg at bindestoffene i tablettene er noe godt og fyle opp lungene med.
Vis hele sitatet...
Det vet både jeg og min venn veldig godt, men spørsmålet var egentlig om det hadde noe for seg. Og det tror jeg har fått svar på, så kanskje med det kan jeg få ham til å slutte å røyke tabletter i det store og det hele.

Forresten, bytt ut alle "og" med "å" i innlegget ditt. Klarte ikke å holde meg
Sist endret av Mexxy; 18. februar 2012 kl. 09:38.
Er kompisen din 14år? eller en sliten junkie?
Sitat av Commendatore Vis innlegg
Er kompisen din 14år? eller en sliten junkie?
Vis hele sitatet...


En sliten junkie vet vel bedre enn det tullet der.