Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1254
Hei freaks!

Har lest mye forskjellig ang candyflipping, og nå når jeg har putta i meg 200ug lurer jeg på hvor lenge jeg bør jeg vente før jeg tar emmaen? Og det funker med 110mg emma (som jeg pleier å ta) er 53-54kg. Lest at for best mulig funk er det 1,5-2 timer før man bør ta emmaen etter syra.

Noen innspill eller tror dere det funker fett med det jeg tenker? Altså 200ug og 110mg Emma etter mellom 1,5-2 timer.


Og syra er spist, så om noen kunne svart meg kjapt hadde det vært supert! På forhånd takk og god lørdag!!
Jeg ville spist den etter peaken når du har nådd platået, eventuelt mot slutten av turen.
Digital nomade
trippy's Avatar
Jeg har tidligere hatt god erfaring med å vente mellom 3-4 timer etter LSD inntak, dette virker som den perfekte tiden for min egen del men alle er forskjellige

Edit: Du har ikke vondt av å dempe inntaket av MDMA noe, det er voldsom synergi mellom disse stoffene så effektene til begge blir økt, du kan nok senke dosen til 80-90mg.
Sist endret av trippy; 31. januar 2015 kl. 20:15.
Spennende miks skulle jeg tru? ønske jeg hadde muligheten til å gjøre det samme nå. Kan jo godt si noe om dine opplevelser etterpå?