Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2311
Du er min venn
niigu's Avatar
Siden det som kjent er en del folk her som kan litt av hvert, så lurer meg og FlyingVeeVee utrolig mye på hvilken oppskrift dem bruker til pizzamakingen i industrien

Vi trenger:

-Ingredienser på sausen.
-Framgangsmåte.

Hvis noen vet åssen man kan lage den evig gode deigen er det også flott

Helst Peppes Pizza..
Tenk på hvor mange hundre kroner vi kan spare folkens

Takk på forhånd!

eng
På den lokale pizza sjappa her er det en egen dude som kommer med deigen, så tror ikke de vanlige arbeiderne vet oppskriften, men det vil jo tiden vise..
Lage egen pizza saus? som om det er noe galt med den du kjøper på Rimi? :P
very impotent freak
Delusional's Avatar
vanlig diskusjon er for datarelaterte spørsmål og diskusjoner. Og jeg kunne sverge på at dette ikke het, norsk matlagingsforum.

Så kommer carlo og haja *close*?
Master debater
Dekilaz's Avatar
Ingen klaget da mcdonald's-oppskrifter ble lagt ut her, så ville nok ikke umiddelbart ha karakterisert denne som en definitiv close-kandidat.

edit: reformulert post
Sist endret av Dekilaz; 12. januar 2004 kl. 15:50.
surf rundt på et par websider med matoppskrifter. f.eks www.matprat.no, det finnes mange oppskrifter på pizza som er MYE bedre enn det du får fra peppes/flamenco/dolly dimple's etc.

det skader ikke å ha litt hjerne, eller oppfinnsomhet, eller aller helst begge deler heller
Du er min venn
niigu's Avatar
Trådstarter
moridin: Du har rett i det. Men hva mener du?

Opprinnelig skrevet av Delusional:
vanlig diskusjon er for datarelaterte spørsmål og diskusjoner. Og jeg kunne sverge på at dette ikke het, norsk matlagingsforum.

Så kommer carlo og haja *close*?
Vis hele sitatet...
Eh, ikke tro du er sjef. De stenger om de selv vil..


Til alle dere som ikke har noe svar: Piss off, se på andre poster som skaffer deres oppmerksomhet.

Enig med det som ble sagt: McDonalds-oppskriften ble lagt ut, da ble det ingen klager. So plz

n
noe som er jævla godt er å ta en eller annen pasta saus, og bruker det som pizza saus. blir dritt godt. du må nesten prøve deg fram til selv hva du liker da, men det er sykt godt vertfall
Du er min venn
niigu's Avatar
Trådstarter
Det er derfor jeg spør etter en slik smak de har på peppes, det liker jeg.. GODT!

Takk uansett!

eng
Den beste sausen: Hunts.
Du får den i de fleste velassorterte dagligvare-sjapper.
Den er på tupe, som en ketchup, liksom.
"Once you've tried it, you never go back" kunne de skrevet på flasken.

Mitt personlige tips:
- Frosne pita-børd
- Hunts (mye)
- Jarlsberg (lite)
- Shit (mais (seff), paprika, squash og purre)
Så topper du det hele med Trocomare (urtesalt - fås på helsekost) og basilikum.
225 grader til osten er smelta og kanskje litt brun/sprø...
Her har du en som driver og prøver seg litt frem for å finne denne sausen dem bruker. Kan jo prøve og utvikle denne videre..

http://baard.rehn.no/?section=pizza&part=saus
Må skuffe deg Delusional. Jeg stengte tråden.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Jeg kan legge til at poster som Delusionals er like ille som mange tråder vi stenger. Totalt bortkastet. Bruk heller engergien til å rapportere en post du ikke liker. Linken finnes nede til høyre i hver post. Da blir vi fortere oppmerksomme på dem og kan slette/stenge enda kvikkere.