Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1212
Hei, jeg har et problem når det gjelder MW3, når jeg skal prøve å "slutte meg til" en match kommer det først opp "joining game session" og etter en stund kommer det opp "unable to join game session".

Er det noen av dere som vet hvordan vi kan får fikset dette, og spille i lag?
Music Producer
Kobberkabel's Avatar
52 9
Det kan være at MW3 serverne er gamle, hadde det problemet på MW2, hvordan platform spiller du på?
Music Producer
Kobberkabel's Avatar
52 9
Hmm, det skjer iallefall ikke på pc (på meg) Hadde det problemet på Xbox360 utgaven av MW2 men det gikk over etterhvert.
Du må logge inn på routeren og åpne noen porter.

http://community.callofduty.com/comm...-configuration
ExciCuTe's Avatar
Trådstarter
88 9
Kompisen min klarte å skru på UpNp, det gjorde jeg og. Men det var noe annet som het NAT som han kunne skru på men ikke jeg :S
Sitat av ExciCuTe Vis innlegg
Kompisen min klarte å skru på UpNp, det gjorde jeg og. Men det var noe annet som het NAT som han kunne skru på men ikke jeg :S
Vis hele sitatet...
Hadde samme problemet før når eg spilte mw2.
Nat typen min var strict, måtte portforwarded, sånn at eg fikk open Nat. har aldri at mer problemer med det.
Viss du ikkje vet hvordan du gjør det, kan du søkte det opp på google.
Eller ta en hurtigløsning som ikke er evigvarende. reset routeren med den knappen bak på.
Sist endret av norwegianhobo; 2. mars 2013 kl. 15:45.
Hvilken ruterprodusent+modell har du? Kan sikkert mekke en liten guide. Og er det PlayStation 3 du kjører på?
Sist endret av random76205; 2. mars 2013 kl. 17:26.
Jeg bruker Airlink59300 og en til Airlink
Sitat av random71455 Vis innlegg
Jeg bruker Airlink59300 og en til Airlink
Vis hele sitatet...
Jensen Scandinavia Airlink59300 altså?
Here you go; http://portforward.com/english/route..._Warfare_3.htm
Lastebil sjauførr :)
50 6
Kan være Ruteren, hadde samme proble men fikk ny ruter, nå funker det helt fett =)
Sist endret av Murkory; 3. mars 2013 kl. 20:27.
http://portforward.com/english/route...outerindex.htm finn rutern din her, og følg alle instrukser.
▼ ... noen uker senere ... ▼
ExciCuTe's Avatar
Trådstarter
88 9
Battlefield 3 har sluttet å virke
Jeg gidder ikke lage en ny post om dette siden jeg vet det har vært laget en post om dette før (som jeg husket). "Battlefield 3 har sluttet å virke" kommer opp hele tiden når jeg starter spillet, både på offline og online modus
Men så er det jo det at det aldri står et svar som FUNKER !
Er det noen som vet hvordan man fikser dette problemet ?
Prøv å kjør origin og spillet i admin modus
evt. fjern overklokk frå gpu og last ned dei nyaste driverane-
Sitat av ExciCuTe Vis innlegg
Battlefield 3 har sluttet å virke
Jeg gidder ikke lage en ny post om dette siden jeg vet det har vært laget en post om dette før (som jeg husket). "Battlefield 3 har sluttet å virke" kommer opp hele tiden når jeg starter spillet, både på offline og online modus
Men så er det jo det at det aldri står et svar som FUNKER !
Er det noen som vet hvordan man fikser dette problemet ?
Vis hele sitatet...
Regner med at du har prøv en reinstall/repair av spillet?
ExciCuTe's Avatar
Trådstarter
88 9
Sitat av wtf1337 Vis innlegg
Regner med at du har prøv en reinstall/repair av spillet?
Vis hele sitatet...
gjort det, virker ikke -.-"