Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2941
Sitter her med en rimelig fortvila og lamslått kompis. Dama som han hadde seg med i fylla på nach for 1 mnd siden anmeldte ham for voldtekt. Helt utrolig for det var god stemmning og vi var mange som så hvordan hun la ann på ham (+ og alle andre menn på festen) og til slutt gikk på soverommet med han etter å ha prøvd seg på alle gutta på festen i tur og orden i fylla og rota med de fleste. Vanligvis ville han vært den heldige men her ble han jaggu den veldig uheldige. Det værste er at de sov over og spiste frokost sammen neste dag. Han forklarte jo dette da politiet bad han komme til et avhør og saken ble nettop henlagt som intet straffbart forhold bevist. Men faen han syns der et jævlig kjipt å være anmeldt for dette helt uskyldig. Prøver å støtte ham men jeg kan så lite om juss og slikt. Noen som har noen råd hvordan jeg kan støtte han litt. Lyst til å oppsøke denne kjærringa å si hva jeg mener om hu ass. Burde jeg gjøre det for å fåå henne til å trekke denne psyke historien. Hørt noen rykter om at hu hadde kjæreste fra før men kan vel ikke gjøre noe så simpelt mot noen vel?
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
Anmeld henne..
Personlig har jeg lite til overs for personer som anmelder motparten for at de angrer på fyllesex.
Så sett at historien faktisk er sann, og voldtekt ikke har funnet sted, anmeld jenta for å ha levert falsk anmeldelse.
Sist endret av s1gh; 5. mai 2011 kl. 22:57.
Det er straffbart å sende inn falske anmeldelser. Foreslår at dere anmelder idioten!
Trådstarter
7 0
Jeg har råda ham til det samme men han ønsker ikke det for han vil ikke ha oppmerksomhet rundt det fordi hun kan si hva som helst for å beskytte seg selv, så gal som hun har vist at hun er. Så han tør rett og slett ikke for han aner ikke hva hun kan finne på å si. Jævla drittkjerring asså.
Få han til og anmelde uansett, neste gang er det en annen stakkar som sitter der...
Sitat av bareenmann Vis innlegg
Jeg har råda ham til det samme men han ønsker ikke det for han vil ikke ha oppmerksomhet rundt det fordi hun kan si hva som helst for å beskytte seg selv, så gal som hun har vist at hun er. Så han tør rett og slett ikke for han aner ikke hva hun kan finne på å si. Jævla drittkjerring asså.
Vis hele sitatet...
Samma faen hva hun sier når han har loven på sin side.
Dette er _ikke_ for å ta jenta sin side, men er du helt 100% sikker på at han snakker sant? Selv om hun oppførte seg løst og flørtet med alle, så er det ikke sikkert at hun ville ligge med han. Og det med frokosten kan jo være fordi hun var redd for å si noe.

Men selvfølgelig, hvis hun løy til politiet så får han anmelde henne for falsk anmeldelse da. Ønsker han ikke å gjøre dette så får han la det være. Selvfølgelig er det drit kjipt å få en sånn falsk anmeldelse slengt på seg, men hvis han ikke vil anmelde henne tilbake så er det kanskje ikke så mye å gjøre med det.
Anmeldt. Hvis ikke kan det hendre kompisen din blir stempla som "voldtektsmann" av personer i nærområdet. Sikkert ikke morsomt å være på butikken å merke at alle smugkikker og tenker på deg og "voldtekts" episoden.

Anmeldt, hvorfor la henne gå fra det så lett når hun kunne lagd et helvete og ødelagt rullebladet til kameraten din.
Vell, som Madxoc nevner så er det fryktelig kjedelig å få et stempel som "voldteksmann" når man er uskyldig. Så da må han kanskje bare bite i det sure eplet og anmelde henne, selv om hun da kanskje finner på mer tullball. Er vell bare de to valgene han har, enten anmelde eller ikke.
Sitat av bareenmann Vis innlegg
Jeg har råda ham til det samme men han ønsker ikke det for han vil ikke ha oppmerksomhet rundt det fordi hun kan si hva som helst for å beskytte seg selv, så gal som hun har vist at hun er. Så han tør rett og slett ikke for han aner ikke hva hun kan finne på å si. Jævla drittkjerring asså.
Vis hele sitatet...
Tør ikke? Hun anmeldte, det ble henlagt. ER det noe mer hun kan gjøre da? er han redd for å bli halshugget?
Trådstarter
7 0
tja ho hev seg ihvertfall over han og halvveis spiste han opp og gnikket seg på han i alles påsyn

Mer at han ikke orker å anmelde henne for han ikke orker en evt rettsak der jun kan stå og fortsette juginga si for å forsvare seg selv og krenke han. Hele greia suger noe jævlig. Er for dumt til å være sannt egentlig
Du sier du ikke kan så mye om jus og sånn. Du har fått det eneste tipse du kan følge her nå, nemlig å anmelde henne. Er ikke mer du kan gjøre etter loven.
Ganske egoistisk å ikke anmelde det, vil mest sannsynlig heller ikke bli noen rettssak men. Neste stakkar som får gjennomgå av denne dama, er kanskje ikke så heldig at han har masse vitner som har fått med seg ting.
Kan man ikke anmelde folk for ærekrenkelse? Mulig jeg tar feil, men syns jeg har hørt noe om det før?
Ble annmeldt for lignende selv på falskt grunnlag. Desværre tar politiet dette veldig seriøst uansett hvor usannsynlig det er.
Jeg fikk servert besøksforbud, fikk leiligheten min ransaket osv før de i det hele tatt kalte meg inn til avhør. Tok litt over et år og få avsluttet det.
Anmeld det, ikke bare er det utrolig dårlig gjort mot din kompis, men å la slike folk få gå ustraffet fra det er et hån mot alle som selv har blitt offer for en voldtekt og er med å ødelegge troverdigheten til de mange som dessverre blir utsatt for overgrep.
En sak har alltid tre sider,min,din,og den hele fulle sannhet.Vit hva du begir deg utpå,selv om du skal støtte en venn så kan det bli konsekvenser.
Off-topic; det minner meg om da jeg ble anmeldt for hacking, fordi en venn av meg falt ut av CS, og ISP'en var nede.
On-topic; saken er henlagt, gå videre.
Prenix du har en utrolig enkel approach til det hele men prøv og bli utsatt for å få uniformerte politifolk på døra som forkynner besøksforbud, få leiligheten din snudd opp ned og bare pga av at en kjærring er gretten på deg så skal vi se om du syntes det er like greit at ting bare blir henlagt. Du kan fort legge et liv i ruiner
Trådstarter
7 0
dustegorilla: Jeg har snakka med alle på den festen som så hvordan hun tok initiativet og kledde seg naken for ham foran de flestes øyne. Så her er det nok bare en sannhet og snakk om hevn og bondeanger fra ei psyko dame..
Jeg var vitne til at en kompis ble lagt ann på av ei "slik dame", og der var det en som fortalte han raskt at de tidligere karene som hadde fått showet presentert (3 stk) hadde blitt anmeldt, for så å bli truet at den antatte kjæresten. Dette var noe ekstremt psycho saker, så ja, det var ikke vanskelig å bare la den dama være i fred.