Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2189
hei!

har lyst til å prøve å røyke alkohol og trenger da utstyr til det.
har sett litt rundt etter blandt annet noe som heter vaportini, men det er kun fra usa så da blir det plutselig 800kr...

er det noen norske butikker som selger noe slikt?
Er det bare meg eller ser vaportini ut som en mer classy versjon av den gode gamle lyspærevaporizeren? I teorien vil du kunne spare noen hundrelapper på å lage en selv men personlig hadde jeg gjort litt mer research før jeg hadde satt i gang.
Er det ikke bare sette en flaske med 60% i vannbad?

Edit:
Jeg tenker at alt du trenger er en flaske,
en kork, og en slange, samme konsept.

Alkohol går til gass rundt 70 grader, du kan regulere hvor fort det går på varmeplaten.

Å kjøpe noe sånn fancy for så å ha med tollvesenet og gjøre virker fåfengt
Sist endret av Pyro_Killer; 15. april 2015 kl. 04:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Litt OT, men hvordan fungerer det og røyke alkohol? blir effekten bedre av det eller blir man fortere full? noen her som har prøvd dette før som vill utdype hvordan det er?
alkahol må vel være den kjipeste rusen å røyke..
Sykkelpumpe, gummiplugg og ei flaske.

Fyll flaska med 1-3 dl akohol og pump trykk i flasken, når du ikke klarer å pumpe mer eller du er redd flaska ryker slipp ut trykket kjapt og det blir synlig alkohol "røyk" eller damp i flaska, inhaler og pust ut. Går fint inn, men ut er ettersmaken ganske ekkel og ikke syntes jeg at jeg ble spesielt full (fra edru tilstand) men om du er godt brisen og "røyker" så smeller det kansje litt mer? Jeg har ihvertfall ikke fått bra funk, men du merker at du får i deg alkohol gjennom dampen. Jeg prøvde mint og kanel vodka.

Om jeg absolutt rører med alkohol så drikker jeg det.